eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrabutyREMONT NAWIERZCHNI DROGI GRUNTOWEJ ŚRÓDPOLNEJ PRABUTY-GRAŻYMOWO O DŁUGOŚCI 2,5 km

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-27

Prabuty: REMONT NAWIERZCHNI DROGI GRUNTOWEJ ŚRÓDPOLNEJ PRABUTY-GRAŻYMOWO O DŁUGOŚCI 2,5 km
Numer ogłoszenia: 141267 - 2009; data zamieszczenia: 27.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Prabuty , ul. Kwidzyńska 2, 82-550 Prabuty, woj. pomorskie, tel. 055 2782001lub 02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prabuty.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT NAWIERZCHNI DROGI GRUNTOWEJ ŚRÓDPOLNEJ PRABUTY-GRAŻYMOWO O DŁUGOŚCI 2,5 km.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi gminnej śródpolnej Prabuty - Grażymowo na długości 2,5 km polegający na uzupełnieniu ubytków w nawierzchni kruszywem naturalnym - pospółką, tłuczniem kamiennym wraz z mechanicznym profilowaniem i zagęszczaniem nawierzchni. Dodatkowo przyjęto odtworzenie granic pasa drogowego na całym odcinku oraz odtworzenie rowów na długości 100 mb. Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz Specyfikacja istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu zaproszeni są Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp; 2)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; 3)złożą pisemna ofertę (na załączonym druku) wraz z kosztorysem ofertowym; 4)akceptują wzór umowy przedstawiony na załączniku A do SIWZ; 5)wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 1 robotę o łącznej wartości 50 tys. zł i zakresie obejmującym wykonanie remontu nawierzchni drogi; 6)dysponują personelem odpowiedzialnym za wykonanie zamówienia tj.: min. 1 osobą posiadającą uprawnienia o specjalności drogowej. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów oraz oświadczeń, które Zamawiający określił w SIWZ jako konieczne do złożenia przez wykonawcę przy zastosowaniu kryterium (spełnia), (nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi przedstawić w ofercie następujące dokumenty: 1)wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ); 2)kosztorys ofertowy (na podstawie dołączonego do SIWZ opisu i przedmiaru robót). Przedmiar robót należy traktować jedynie pomocniczo - wyliczona cena jest ceną ryczałtową i nie będzie zmieniana bez względu na ewentualne różnice pomiędzy przedmiarem, dokumentacją a robotami wykonanymi w rzeczywistości. 3)oświadczenie wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ); 4)oświadczenie, że umowa zostanie podpisana bez zmian, w formie zaproponowanej przez Zamawiającego, zgodnie z załącznikiem A do SIWZ (złożone na formularzu ofertowym); 5)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6)wykaz wykonanych (tj. rozpoczętych i zakończonych) w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje od poprzednich Zamawiających lub protokół odbioru końcowego robót) przedstawiony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; dla uznania ważności oferty należy wykazać wykonanie przynajmniej 1 roboty o łącznej wartości 50 tys. zł i zakresie obejmującym wykonanie remontu nawierzchni drogi; 7)wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, potwierdzone niezbędnymi w realizacji niniejszego zamówienia uprawnieniami do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych (w tym uprawnienia o specjalności drogowej) oraz aktualne zaświadczenie o przynależności tej osoby do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prabuty.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Prabuty, 82-550 Prabuty, ul. Kwidzyńska 2, pokój nr 13.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Prabuty, 82-550 Prabuty, ul. Kwidzyńska 2, pokój nr 9 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja współfinansowana z Funduszu Gruntów Rolnych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.