To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-09-05
Ustka: Zagospodarowanie terenu wzdłuż plaży wschodniej - wzdłuż klifu wraz z połączeniem z drogą - ul. Wczasową w Ustce w systemie zaprojektuj i wybuduj
Numer ogłoszenia: 141274 - 2016; data zamieszczenia: 05.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 160837 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ustka, ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 3, 76-270 Ustka, woj. pomorskie, tel. 059 8154300, faks 059 8152900.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu wzdłuż plaży wschodniej - wzdłuż klifu wraz z połączeniem z drogą - ul. Wczasową w Ustce w systemie zaprojektuj i wybuduj.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji budowlanej oraz budowa infrastruktury w ramach zagospodarowania terenu dla zadania nr 1 - zagospodarowanie terenu wzdłuż plaży wschodniej - wzdłuż klifu wraz z połączeniem z drogą - ul. Wczasową, realizowanego w ramach projektu Ochrona, rewaloryzacja i zabezpieczanie obszarów cennych przyrodniczo w Uzdrowiskach Woj. Pomorskiego poprzez budowę infrastruktury ukierunkowującej ruch turystyczny oraz zagospodarowanie i zwiększenie bioróżnorodności na terenach cennych przyrodniczo w Ustce i w Sopocie w systemie zaprojektuj i wybuduj. 2. Zamówienie jest finansowane:2.1. z budżetu środków europejskich w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 11 Środowisko, Działania 11.4 Ochrona różnorodności biologicznej współfinasowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego,2.2. z budżetu Gminy Miasto Ustka. Projekt realizowany jest w partnerstwie w skład, którego wchodzą: Gmina Miasto Ustka i Gmina Miasta Sopotu. 3.Ogólna charakterystyka terenów przeznaczonych pod inwestycję: 3.1. zadanie zlokalizowane jest na nieruchomościach oznaczonych jako działki nr: 138, 139/3, 140/1, 142, 144 - stanowiące własność Gminy Miasto Ustka i 1025/2, 1026 - stanowiące własność Skarbu Państwa, administrator - Starosta Słupski, trwały zarząd - Urząd Morski w Słupsku; 3.2. zadanie zlokalizowane jest na terenie, dla którego obowiązują: a) Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego pn. PROMENADA zatwierdzony uchwałą nr 30/2001 Rady Miejskiej w Ustce z dnia 10.09.2001 r., b) Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego pn. WCZASOWA I OKOLICE zatwierdzony uchwałą Nr XLI/357/2013 Rady Miasta Ustka z dnia 30.12.2013 r.4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych poprzez wykonanie:4.1. dokumentacji budowlanej w oparciu o Program funkcjonalno-użytkowy (PFU), stanowiący załącznik nr 8 i załącznik nr 9 do SIWZ, zgodnie z przepisami wykonawczymi do art. 31 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego;4.2. robót budowlanych związanych z budową infrastruktury, w oparciu o sporządzoną przez Wykonawcę dokumentację budowlaną;4.3. oznaczenie miejsc realizacji Projektu poprzez umieszczenie w widocznym i ogólnodostępnym miejscu (wskazanym przez Zamawiającego) 2 szt. tablic informacyjnych (w trakcie realizacji projektu) i 2 szt. tablic pamiątkowych (po realizacji Projektu).5. Uwaga:5.1. załącznik nr 8 - Program funkcjonalno-użytkowy (PFU) obejmuje sześć zadań realizowanych w ramach Projektu Ochrona, rewaloryzacja i zabezpieczanie obszarów cennych przyrodniczo w Uzdrowiskach Woj. Pomorskiego poprzez budowę infrastruktury ukierunkowującej ruch turystyczny oraz zagospodarowanie i zwiększenie bioróżnorodności na terenach cennych przyrodniczo w Ustce i w Sopocie. Wykonawca w ramach niniejszego postępowania zobowiązany jest do realizacji zadania 1, zadania od nr 2 do 6 są przedmiotem odrębnych postępowań przetargowych. Zakres dotyczący niniejszego przedmiotu zamówienia oznaczony jest kolorem pomarańczowym na mapie poglądowej w Programie funkcjonalno-użytkowym i na planie zagospodarowania terenu - plansza Nr 1;5.2. załącznik nr 9 - Wykonawca zobowiązany jest przy realizacji przedmiotu zamówienia zastosować rozwiązania przedstawione w załączniku nr 9 - uszczegółowienie PFU.6. W ramach wykonania zakresu określonego w pkt. 3.4.1. SIWZ Wykonawca zobowiązany będzie do: 6.1. wykonania niżej wymienionych usług i opracowań:6.1.1. inwentaryzacji stanu istniejącego terenów obejmujących zakres zadania - 4 egz.,6.1.2. prezentacji multimedialnej rozwiązań projektowych zadań z udziałem społeczności lokalnej i innych zainteresowanych stron,6.1.3. map do celów projektowych obejmujących zakres zadania - po 1 egz.,6.1.4. dokumentacji geotechnicznej - 4 egz.,6.1.5. dokumentacji budowlanej pełnobranżowej, w tym: a) pełnobranżowych projektów budowlanych i wykonawczych, po 4 egz. obejmujących:zagospodarowania terenu: zbiorczy plan zagospodarowania terenu z uwzględnieniem ciągów pieszo-rowerowych, ścieżki edukacyjnej, oświetlenia, zieleni, elementów małej architektury,architektury: rozwiązania architektoniczne w zakresie nawierzchni ciągów pieszo-rowerowych, ścieżki edukacyjnej oraz elementów małej architektury,branży konstrukcyjno-budowlanej w zakresie elementów wymagających rozwiązań konstrukcyjnych, branży drogowej w zakresie rozwiązań konstrukcyjnych nawierzchni ciągów pieszo-rowerowych i ścieżek edukacyjnych,branży elektrycznej w zakresie oświetlenia parkowego ciągów pieszo-rowerowych,zieleni w zakresie nasadzeń uzupełniających i zabezpieczenia miejsc cennych przyrodniczo, b) przedmiarów robót - po 4 egz.,c) kosztorysów inwestorskich, d) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót - po 4 egz., e) szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finansowego - 4 egz.;6.2. uzyskania i dostarczenia Zamawiającemu w formie operatu z oryginałami dokumentów formalno-prawnych, tj.: opinii, uzgodnień, zgód i pozwoleń i decyzji, w tym: decyzji zezwalającej na budowę w postaci zależnej od obowiązujących przepisów, tj. ostatecznych decyzji o pozwoleniu na budowę, zaświadczeń o braku sprzeciwu do zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych;6.3. przekazania dokumentacji będącej przedmiotem zamówienia wraz z załączonym do niej pisemnym oświadczeniem, że jest wykonana zgodnie z umową i Specyfikacją istotnych warunków zamówienia, obowiązującymi normami, przepisami i zasadami sztuki projektowej oraz, że jest kompletna, spójna i stanowić może podstawę do realizacji robót budowlanych;6.4. opracowanie dokumentacji budowlanej zgodnie z przepisami art. 29-31 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zabrania się opisywania przedmiotu zamówienia na realizację robót w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. Opis przedmiotu robót budowlanych należy sporządzić z uwzględnieniem dostępności dla osób niepełnosprawnych;6.5. uzgodnienie dokumentacji budowlanej należy uzgodnić z właściwymi zarządcami drogi oraz właścicielami nieruchomości, na których będą prowadzone roboty związane z budową zjazdów na posesje, zabezpieczeniem lub przebudową urządzeń obcych, kolidujących z przyjętym rozwiązaniem branży drogowej;6.6. umożliwienie Zamawiającemu wglądu do materiałów dotyczących opracowania oraz wnoszenia uwag na każdym etapie prac projektowych. Uwagi, uzupełnienia, korekty lub wyjaśnienia dotyczące dokumentacji projektowej zgłoszone przez Zamawiającego, Wykonawca uwzględni lub wykona nieodpłatnie w ramach zawartej umowy o zamówienie publiczne;6.7.wykonania wymagającej liczby egzemplarzy opracowań. Wyszczególniona liczba egzemplarzy opracowań dotyczy liczby opracowań papierowych, jaka ma być przekazana Zamawiającemu. Dodatkowe egzemplarze i komplety służące do uzyskania decyzji, uzgodnień, opinii itp. oraz koszt usług towarzyszących. Wykonawca zobowiązany jest wykonać w ilości niezbędnej, wymaganej do ich uzyskania, a ich koszt musi ująć w cenie ryczałtowej. 7. W ramach wykonania zakresu określonego w pkt. 3.4.2. SIWZ Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania następujących robót budowlanych wynikających z ustaleń Programu funkcjonalno-użytkowego, a konsekwentnie z opracowanej dokumentacji budowlanej:7.1. robót przygotowawczych (w tym m.in. robót: pomiarowych, ziemnych),7.2. budowy ciągu pieszo-rowerowego z kostki betonowej,7.3. budowy ciągu pieszo-rowerowego z kostki betonowej na podbudowie wzmocnionej,7.4. budowy oświetlenia parkowego przy ciągach pieszo-rowerowych,7.5. budowy ścieżki edukacyjnej gruntowej,7.6. zabezpieczenia miejsc cennych przyrodniczo poprzez zastosowanie palisad drewnianych,7.7. wykonania nasadzeń uzupełniających rodzimą roślinnością,7.8. wykonania i montażu tablic informacji turystycznej - jednolite oznakowanie przebiegu ciągów pieszo-rowerowych i ścieżki edukacyjnej;7.9. wykonania i montażu tablic edukacyjno-informacyjnych wraz z grafiką i tekstem przekazanym przez Zamawiającego na etapie realizacji,7.10. montażu elementów małej architektury: ławek, pojemników na odpady, stojaków na rowery,7.11.wszelkich robót, dostaw i usług towarzyszących, niezbędne do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia.8. W ramach wykonania zakresu określonego w pkt. 3.4.3. SIWZ Wykonawca zobowiązany będzie do:8.1. oznaczenie miejsca realizacji Projektu w dwóch miejscach wskazanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji Projektu (2 szt. tablic informacyjnych) i po zakończeniu realizacji Projektu (2 szt. tablic pamiątkowych);8.2. tablicę informacyjną można przekształcić w tablicę pamiątkową, o ile tablica informacyjna została wykonana z wystarczająco trwałych materiałów zapewniając wyeksponowanie Projektu na okres trwałości projektu (minimum 5 lat)9.Całość przedmiotu zamówienia obejmuje prace: począwszy od rozpoznania aktualnego stanu terenu przeznaczonego pod inwestycję, pozyskania mapy do celów projektowych, materiałów geodezyjnych, uzyskanie wszystkich wymaganych warunków, opinii, uzgodnień, zatwierdzeń, pozwoleń, sprawdzeń, opracowanie dokumentacji budowlanej, uzyskanie decyzji administracyjnej będącej pozwoleniem na budowę lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych, realizację robót budowlanych, zgłoszenia zakończenia robót, sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej i dokumentacji powykonawczej.10. Informacje dodatkowe: 10.1. uzgodnień, opinii itp. oraz usług towarzyszących Wykonawca zobowiązany jest dokonać w ilości niezbędnej, wymaganej do ich uzyskania, a ich koszt musi ująć w cenie ryczałtowej. 10.2.Zamawiający udzieli pełnomocnictwa do reprezentowania Zamawiającego przed wszystkimi osobami i instytucjami opiniującymi, uzgadniającymi oraz wydającymi decyzje w związku z realizacją umowy przedmiotowego zamówienia.10.3. Zamawiający, na wniosek Wykonawcy dostarczy wypisy i wyrysy z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.10.4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń innych niż przewidziane w Programie funkcjonalno-użytkowym, z zachowaniem tych samych parametrów oraz właściwości technicznych i jakościowych.10.5. Zastosowane materiały przy realizacji przedmiotu zamówienia winny być nowe (nie używane), pochodzące z bieżącej produkcji, kompletne oraz wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu, zapakowane w opakowaniach pozwalające na bezpieczny transport, z podaną nazwą producenta.10.6. Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia wskazanych bezpośrednio lub pośrednio w opisie przedmiotu zamówienia10.7. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt:a) pozyska mapę do celów projektowych, b)zabezpieczy obsługę geodezyjną, geologiczną i geotechniczną,c)wykona wszystkie pomiary, badania, obliczenia i ekspertyzy potrzebne do prawidłowego przedmiotu zamówienia,d)sporządzi kompletną dokumentację powykonawczą oraz przygotuje wszelkie dokumenty niezbędne do zgłoszenia o zakończeniu robót..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.23.32.93 - Instalowanie mebli ulicznych 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 11 Środowisko, Działania 11.4 Ochrona różnorodności biologicznej współfinasowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZYGMUNT KASPROWICZ DORADZTWO INWESTYCYJNE
jakie przetargi wygrała firma
ZYGMUNT KASPROWICZ DORADZTWO INWESTYCYJNE
- Doradztwo Inwestycyjne Zygmunt Kasprowicz, Rożental 116, 14-229 Rożental, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1056847,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1020900,00
Oferta z najniższą ceną: 1020900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1239356,86
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z USTKI
- Sukcesywne usługi usuwania śniegu oraz usuwania śliskości w sezonie zimowym 2024/25 dróg, chodników, ciągów pieszo - jezdnych Gminy Ustka
- Zapewnienie schronienia dla osób bezdomnych z terenu Miasta Ustka z usługami opiekuńczymi oraz bez usług opiekuńczych
- Modernizacja hydroforni na terenie Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego Leśnik w Orzechowie - V postępowanie
więcej: przetargi w Ustce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.