Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-11
Białystok: Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 685 na odcinku
ul. Białostockiej w Hajnówce.
Numer ogłoszenia: 141278 - 2009; data zamieszczenia: 11.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku , ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 66436-30, (-31, -70, -71), faks 085 67 67 153.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 685 na odcinku ul. Białostockiej w Hajnówce..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: - roboty drogowe polegające na odtworzeniu i wzmocnieniu istniejącej jezdni na odcinku dł. 173,5m od km 41+243,5 do km 41+417 poprzez: - rozebranie istniejącej konstrukcji jezdni, - wzmocnienie istniejącego podłoża, - wykonanie podbudowy pomocniczej z kruszywa łamanego gr. 20cm, - wykonanie podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego gr. 7cm, - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego KR3 gr. 6cm, - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego KR3 gr. 5cm na pow. 1225m2 oraz robotach brukarskich na zatoce autobusowej i chodniku - organizację ruchu na czas prowadzenia robót tj. opracowanie projektu oraz ustawienie, utrzymanie i likwidację oznakowania i zabezpieczenia robót, - opracowanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej w postaci mapy w 3 egz. oraz w formie elektronicznej w formacie DWG..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W zakresie spełnienia warunku wymagane jest wykazanie: 1) doświadczenia Wykonawcy tj. zrealizowanie robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (min. 1 zamówienie na drodze publicznej w postaci przebudowy/budowy drogi o wartości min. 500 000 pln brutto) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 2) możliwości pozyskania masy bitumicznej z wytwórni mas bitumicznych - własnej, dzierżawionej, wynajętej lub przedłożenie umowy kupna - sprzedaży masy bitumicznej, wskazanie innego sposobu pozyskania masy (należy podać lokalizację wytwórni mas bitumicznych z której będzie pochodziła masa bitumiczna, przy czym czas transportu mieszanki na budowę od momentu załadunku nie może przekroczyć 2 godzin), 3) sprzętu związanego z układaniem mieszanek bitumicznych tj. rozściełacz o szerokości stołu min. 3,5m (min. 1 szt)., walec statyczny samojezdny o masie min. 10 ton ( min. 1 szt.) - własnego, dzierżawionego, wynajętego lub innego sposobu dostępu, 4) zaplecza laboratoryjnego niezależnego (będącego odrębnym od Wykonawcy podmiotem), zdolnego do wykonania badań i pomiarów wymaganych SST- dzierżawionego, wynajętego lub innego sposobu dostępu, 5) kierownika budowy: posiadającego uprawnienia pozwalające na kierowanie robotami drogowymi na drogach publicznych, min. 2 lata doświadczenia z uprawnieniami, (wykazanie pełnienia funkcji kierownika budowy lub kierownika robót - zrealizowane min. jedno zadanie na przebudowę /budowę drogi publicznej), należącego do Izby Inżynierów Budownictwa wraz z opłaceniem składek członkowskich i ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej. 6) kierownika robót: posiadającego uprawnienia pozwalające na kierowanie robotami drogowymi na drogach publicznych, należącego do Izby Inżynierów Budownictwa wraz z opłaceniem składek członkowskich i ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej. 7) geodety: posiadającego uprawnienia w zakresie geodezyjnej obsługi inwestycji. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W zakresie spełnienia warunku wymagane jest: ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w niniejszym ogłoszeniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177) na załączniku Nr 1; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzenie aktualności przez organ wydający wypis); 3. wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania na załączniku Nr 2 - informacja musi potwierdzać spełnienie warunku określonego w pkt III.2)2. wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 4. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - na załączniku Nr 3 - informacja musi potwierdzać spełnienie warunku określonego w pkt. III.2)2.; 4a. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 4, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia którymi będzie dysponował; 5. wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności na załączniku Nr 4 - informacja musi potwierdzać spełnienie warunku określonego w pkt. III.2)2.; 5a. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 6. dokumenty stwierdzające posiadanie właściwych uprawnień przez osoby przewidziane do realizacji zamówienia wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt. 5 (dotyczy: kierownika budowy, kierownika robót, geodety); 7. zaświadczenie potwierdzające członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa oraz opłacenie składek członkowskich i ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej przez osobę przewidzianą do realizacji zamówienia, o której mowa w pkt.5 (dot. kierownika budowy, kierownika robót); 8. polisa, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - informacja musi potwierdzać spełnienie warunku określonego w pkt. III.2)3.; 9. dokumenty regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie. Wyżej wymienione oświadczenia i dokumenty winne być załączone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Wykonawca w terminie i miejscu określonym w niniejszym ogłoszeniu złoży wymagane dokumenty i oświadczenia wraz z: - Formularzem oferty (zgodnie z załączonym drukiem), - Zbiorczym kosztorysem ofertowym, - Kosztorysem ofertowym (z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia), - Wskaźnikami czynników cenotwórczych. Powyższe dokumenty oraz załączniki powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia bez dokonywania w nich zmian przez Wykonawcę. W przypadku, gdy jakakolwiek część powyższych dokumentów nie dotyczy Wykonawcy, wpisuje on - nie dotyczy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (dokument o którym mowa w pkt. 2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 2, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z dokumentem rejestracyjnym ewidencyjnym Wykonawcy). Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub uwierzytelnionej notarialnie kopii. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilku Wykonawców, Zamawiający dopuści taką ofertę, do której zostanie załączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt. od 1 do 2 dla każdego z Wykonawców z osobna, pozostałe zaś składane są wspólnie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok pokój 203.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2009 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, ul. Elewatorska 6, 15-620 Białystok (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa 2 samochodów osobowych do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego
- Odbiór odpadów stałych na zlecenie Cmentarza Miejskiego w Białymstoku
- Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
- Konserwacja instalacji elektrycznych: konserwacja zasilaczy USP, konserwacja podstacji
- "Budowa ul. Św. Łukasza oraz ul. Dolnej w Białymstoku wraz z budową infrastruktury technicznej"
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy sali gimnastycznej w Zespole Szkół Zawodowych nr 2 w Białymstoku, ul. Świętojańska 1 wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa ul. Św. Łukasza oraz ul. Dolnej w Białymstoku wraz z budową infrastruktury technicznej"
- Przebudowa i rozbudowa ulicy Źródlanej w Koszycach Małych
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 184 w zakresie budowy ciągu pieszo-rowerowego w m. Napachanie
- Odwodnienie ul. Wierzbie w Żuradzie - odcinek 1.
- "PRZEBUDOWA WEWNĘTRZNEJ DROGI LEŚNEJ - DOJAZD POŻAROWY NR 1- odcinek o dł. 950,00m"
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 3270L Łabuńki - Barchaczów - Antoniówka - Zubowice od km15+016,94 do km 17+385,36
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.