Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-18
Hrubieszów: BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ W CZĘŚCI OSIEDLA JAGIELLOŃSKIEGO III ETAP W HRUBIESZOWIE
Numer ogłoszenia: 141303 - 2011; data zamieszczenia: 18.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Hrubieszów , ul. mjr H. Dobrzańskiego "Hubala" 1, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, tel. 084 6962380 w. 54, faks 084 6962380.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.hrubieszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ W CZĘŚCI OSIEDLA JAGIELLOŃSKIEGO III ETAP W HRUBIESZOWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej z rur PCV o 200 mm wraz z przyłączami z rur PCV o 160 mm w pasie drogowym do granicy nieruchomości w części Osiedla Jagiellońskiego III etap w Hrubieszowie. Zakres robót obejmuje wykonanie: Ul. Komandora Krawczyka: Sieć kanalizacji sanitarnej na odcinku S1-S25, S3-S72, S6-S64, S8-S29, S13-S55, S15-S27 z przyłączami w pasie drogowym 1. Kanały z rur PVC SN4 łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mm - 629.5 m 2. Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 160 mm - 57.5 m 3. Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1200 mm w gotowym wykopie o głębokości 3m - 19 szt. 4. Studzienki kanalizacyjne systemowe VAWIN o śr 425 mm - z pokrywą żeliwną A15 h=2,0 m - 4 szt. 5. Studzienki kanalizacyjne systemowe VAWIN o śr 425 mm - z pokrywą żeliwną A15 h=2,5 m - 5 szt. 6. Studzienki kanalizacyjne systemowe VAWINo ś r 425 mm - z pokrywą żeliwną A15 h=3,0 m - 6 szt. 7. Przewierty o długości do 20 m maszyną do wierceń poziomych WP 30/60 z umieszczeniem rury osłonowej stalowej Dn 300mm w gruntach kat. I-II - 4 szt. - 64 m Ul. Mikołaja Reja Sieć na odcinku S19-S38, S36-S39, S34-S40 1. Kanały z rur PVC kl. N łączonych na wcisk o śr zewn. 200 mm - wykopy umocnione - 336.5 m 2. Studzienki kanalizacyjne systemowe VAWIN o śr 425 mm - zamknięcie rurą teleskopową z włazem typ ciężki 40 T, kineta połączeniowa z jednym dopływem bocznym 200/200/160 mm, h śr.= 2,5 m - 2 szt. 3. Studzienki kanalizacyjne systemowe VAWIN o śr 425 mm - zamknięcie rurą teleskopową z włazem typ ciężki 40 T, kineta połączeniowa z jednym dopływem bocznym 200/200/160 mm, hśr.= 3,0 m - 2 szt. 4. Studzienki kanalizacyjne systemowe VAWIN o śr 425 mm - zamknięcie rurą teleskopową z włazem typ ciężki 40 T, kineta połączeniowa z jednym dopływem bocznym 200/200/160 mm, hśr.= 4 m - 2 szt. 5. Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1200 mm z podstawą betonową i włazem żeliwnym 600 mm typu ciężkiego w gotowym wykopie o głębokości 3m -7 szt. 6. Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1200 mm w gotowym wykopie - dodatek za każde 0.5 m różnicy głęb. Krotność = 2 - 3 szt. 7. Przewierty o długości do 20 m maszyną do wierceń poziomych WP 30/60 rurami PE 315x12,1 mm w gruntach kat.I-II - 30 m Przyłącza w pasie drogowym na odcinku sieci S19-S38, S36-S39, S34-S40 1. Kanały z rur PVC kl. N łączonych na wcisk o śr. zewn. 160 mm - 124.5 m 2. Przewierty o długości do 20 m maszyną do wierceń poziomych WP 15/25 rurami PE 200x7,7 mm w gruntach kat. I-II - 56 m Ul. Stanisława Wyspiańskiego Sieć na odcinku S32-S47 1. Kanały z rur PVC kl. N łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mm - wykopy umocnione - 149.5 m 2. Studzienki kanalizacyjne systemowe VAWIN o śr 425 mm - zamknięcie rurą teleskopową z włazem typ ciężki 40 T, kineta połączeniowa z dwoma dopływami bocznymi 200/200/160 mm, hśr.= 3,5 m - 4 szt. 3. Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1200 mm z podstawą betonową i włazem żeliwnym 600 mm typu ciężkiego w gotowym wykopie o głębok. 3m - 3 szt. 4. Studzienki kanalizacyjne systemowe VAWIN o śr 425 mm - zamknięcie rurą teleskopową z włazem typ ciężki 40 T, kineta połączeniowa z dwoma dopływami bocznymi 200/200/160 mm, hśr.= 3,5 m - 4 szt. 5. Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1200 mm w gotowym wykopie - dodatek za każde 0.5 m różnicy głęb. 0.5 m - 3 szt. Przyłącza w pasie drogowym na odcinku sieci S32-S47 1. Kanały z rur PVC kl. N łączonych na wcisk o śr. zewn. 160 mm - 76 m 2. Przewierty o długości do 20 m maszyną do wierceń poziomych WP 15/25 rurami PE 00x7,7 mm w gruntach kat. I-II - 36 m Ul. Mikołaja Reja Sieć na odcinku S19-S53, S51-S57 1. Kanały z rur PVC kl. N łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mm - wykopy umocnione - 135 m 2. Studzienki kanalizacyjne systemowe VAWIN o śr 425 mm - zamknięcie rurą teleskopową z włazem typ ciężki 40 T, kineta połączeniowa z jednym dopływem bocznym 200/200/160 mm, hśr.= 2,5 m - 3 szt. 3. Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1200 mm z podstawą betonową i włazem żeliwnym 600 mm typu ciężkiego w gotowym wykopie o głębokości 3m - 3 szt. 4. Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1200 mm w gotowym wykopie - dodatek za każde 0.5 m - 2 szt. 5. Przewierty o długości do 20 m maszyną do wierceń poziomych WP 30/60 rurami PE 315x12,1 mm w gruntach kat. I-II - 20 m Przyłącza w pasie drogowym na odcinku sieci S19-S55, S51-S57 1. Kanały z rur PVC kl. N łączonych na wcisk o śr. zewn. 160 mm - 47.5 m 2. Przewierty o długości do 20 m maszyną do wierceń poziomych WP 15/25 rurami PE 200 x 7,7 mm w gruntach kat. I-II - 16 m Ul. Komandora Krawczyka Sieć na odcinku S11-S70, S13-S64 1. Kanały z rur PVC kl. N łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mm - wykopy umocnione - 194 m 2. Studzienki kanalizacyjne systemowe VAWIN o śr 425 mm - zamknięcie rurą teleskopową z włazem typ ciężki 40 T, kineta połączeniowa z jednym dopływem bocznym 200/200/160 mm, hśr.= 2,5 m - 3szt. 3. Studzienki kanalizacyjne systemowe VAWIN o śr 425 mm - zamknięcie rurą teleskopową z włazem typ ciężki 40 T, kineta połączeniowa z jednym dopływem bocznym 200/200/160 mm, hśr.= 3,0 m - 2 szt. 4. Studzienki kanalizacyjne systemowe VAWIN o śr 425 mm - zamknięcie rurą teleskopową z włazem typ ciężki 40 T, kineta połączeniowa z jednym dopływem bocznym 200/200/160 mm, hśr.= 4 m - 1 szt. 5. Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1200 mm z podstawą betonową i włazem żeliwnym 600 mm typu ciężkiego w gotowym wykopie o głębok. 3m - 3 szt. 6. Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1200 mm w gotowym wykopie - dodatek za każde 0.5 m różnicy głęb. Krotność = 2 - 1 szt. Przyłącza w pasie drogowym na odcinku sieci S11-S73, S13-S68 1. Kanały z rur PVC kl. N łączonych na wcisk o śr. zewn. 160 mm - 24 m Szczegółowy zakres oraz technologię robót określa dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 10 (znajduje się na stronie www.bip.miasto.hrubieszow.pl) Kosztorysy ofertowe załączone do specyfikacji stanowiące Załącznik 2 (znajduje się na stronie www.bip.miasto.hrubieszow.pl) są opracowaniem wtórnym w stosunku do projektu dokumentacji projektowej. Zawierają zestawienie przewidywanych robót w celu zobrazowania skali zamierzenia budowlanego i ułatwienia Wykonawcom oszacowania kosztów realizacji inwestycji, dlatego co do zasady pełnią funkcję pomocniczą, gdyż cena za wykonanie przedmiotu zamówienia jest CENĄ RYCZAŁTOWĄ Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Wykonawca może zastosować materiały równoważne, ale muszą one być nie gorsze od materiałów zastosowanych w dokumentacji lub muszą przewyższać jakością materiały ujęte w dokumentacji. W przypadku zastosowania materiałów równoważnych dotyczących zamówienia wykonawca przedstawi niezbędne certyfikaty lub badania dla dla wszystkich materiałów tzw. równoważnych na etapie składania ofert..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości 15.000 zł. (słownie: piętnaście tysięcy zł ). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 06.06.2011 do godz. 13.00
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia tj. w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, wykonania minimum jednej roboty odpowiadającej rodzajem robocie będącej przedmiotem zamówienia. Za robotę odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, Zamawiający uzna co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie sieci kanalizacji sanitarnej o wartości minimum 500.000 zł. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów: 1) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponowania co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej, Warunek zostanie spełniony po przedłożeniu wykazu i oświadczenia jn: 1. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami w specjalności sanitarnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 2. oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga aby Wykonawca znajdował się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - na potwierdzenie czego należy przedstawić opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ 2. Kosztorys ofertowy - załącznik nr 2 3. W przypadku udziału podwykonawców - załącznik nr 6 4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - jeżeli dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę najkorzystniejszą, zostanie podpisana umowa. Wzór umowy stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy oraz określa warunki zmian: 1) Termin zakończenia robót budowlanych może ulec zmianie z powodu niekorzystnych warunków atmosferycznych (takich jak intensywne opady deszczu, silny wiatr) uniemożliwiających wykonywanie robót. Zamawiający może przedłużyć termin wykonania umowy o czas niezbędny do wykonania zamówienia uwzględniając tylko dni niekorzystne potwierdzone wpisem w dzienniku budowy przez Inspektora Nadzoru. 2) Zamawiający może zawiesić wykonanie umowy na okoliczność wniesienia odwołania 3) Zamawiający może przedłużyć termin wykonania robót budowlanych o czas niezbędny do rozpatrzenia odwołania, jeżeli wystąpi. 4) Dopuszcza się wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miasto.hrubieszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Hrubieszowie - Wydział Gospodarki Mieniem Komunalnym i Ochrony Środowiska ul. 3-go Maja 15 tel. 084 6962380 w. 56.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2011 godzina 13:00, miejsce: Gmina Miejska Hrubieszów - SEKRETARIAT ul. Mjr H. Dobrzańskiego Hubala 1, 22-500 Hrubieszów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z HRUBIESZOWA
- Remonty dróg na terenie Gminy Hrubieszów
- Przebudowa drogi gminnej nr 111095 L Czerniczyn - Metelin
- Remont budynku JRG KP PSP w Hrubieszowie polegający na wymianie bram garażowych oraz stolarki okiennej i drzwiowej
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 3230L Skierbieszów Hrubieszów od km 36+140 do km 37+400 w miejscowości Obrowiec i Hrubieszów"
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 3432L Hrubieszów - Kryłów - Dołhobyczów - Granica Państwa od km 35+625 do km 36+715 w miejscowości Oszczów i Uśmierz"
więcej: przetargi w Hrubieszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ulicy Okrężnej w Dziemionnie
- Dostawa i montaż 3 zbiorników żelbet. na wodę deszczową podł. hydraulicznie o poj. cał. V=75m3/60m3 wraz z wykonaniem kanal. deszcz. od istniejącej studzienki do zbior. retencyjnego, dz. 611 w Sance.
- Rozbudowa sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Nawojowa
- Rozbudowa drogi gminnej nr 510526K ul. Leśnej w Brzeszczach w km 0+007,38 - 0+645,39 (odcinek A-B), km 0+031,08 - 0+776,63 (odcinek C-B-D-G), km 0+000,00 - 0+102,82 (odcinek D-F)
- Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie Gminy Rudna
- Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku na potrzeby Urzędu Gminy Aleksandrów Kujawski wraz z budową niezbędnej infrastruktury, adaptacją oraz zagospodarowaniem (...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.