To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-06-28
Ząbkowice Śląskie: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego, artykułów biurowych, higienicznych i chemicznych na potrzeby Starostwa Powiatowego
Numer ogłoszenia: 141317 - 2012; data zamieszczenia: 28.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 199112 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Ząbkowicach Śląskich, ul. Sienkiewicza 11, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 074 8162800, faks 074 8162850.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego, artykułów biurowych, higienicznych i chemicznych na potrzeby Starostwa Powiatowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego, artykułów biurowych, higienicznych i chemicznych na potrzeby Starostwa Powiatowego, których wykaz, szczegółowe parametry i ilość określa załącznik nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 2. Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, wykonane w całości z fabrycznie nowych podzespołów. Do produkcji materiałów eksploatacyjnych nie użyto składników uprzednio eksploatowanych, uzupełnianych, bądź przerabianych. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych w zakresie oferowanych materiałów eksploatacyjnych i artykułów, pod warunkiem, posiadania parametrów nie gorszych niż wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ. 4. Materiały eksploatacyjne muszą być w pełni kompatybilne ze sprzętem biurowym, w którym będą eksploatowane, zapewniając jednocześnie pełną funkcjonalność tego sprzętu. 5. W przypadku stwierdzenia wady, obniżenia jakości, wydajności, stwierdzenia uszkodzenia dostarczonych materiałów eksploatacyjnych oraz jeśli materiał nie sygnalizuje w prawidłowy sposób stanu zużycia materiału, Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany jest wymienić bezpłatnie na nowy materiał, wolny od wad w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązuje się do ponoszenia pełnej odpowiedzialności za uszkodzenia sprzętu biurowego będącego w posiadaniu Zamawiającego spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych. 7. W przypadku uszkodzenia sprzętu biurowego będącego w posiadaniu Zamawiającego, w którym zastosowanie będą miały materiały eksploatacyjne będące przedmiotem niniejszego zamówienia Zamawiający zleci dokonanie ekspertyzy przyczyny uszkodzenia w autoryzowanym serwisie producenta uszkodzonego urządzenia i powiadomi Wykonawcę o zaistniałym uszkodzeniu (w przypadku uzyskania pisemnej opinii uszkodzenia sprzętu biurowego przez wadliwy materiał eksploatacyjny). Wykonawca po uzyskaniu informacji o zaistniałym uszkodzeniu sprzętu biurowego, zobowiązany jest dokonać stosownej zapłaty za naprawę oraz wykonaną ekspertyzę w autoryzowanym serwisie, w terminie do 7 dni od daty zakończenia naprawy oraz dostarczyć bezpłatnie nowy materiał eksploatacyjny do naprawionego urządzenia. 8. Materiały eksploatacyjne muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, na opakowaniu zewnętrznym logo i nazwę producenta oraz opis zawartości. W przypadku dostawy materiałów równoważnych wymagane jest podanie na opakowaniu oznaczenia sprzętu biurowego, dla którego materiał jest przeznaczony. 9. Wykonawca udzieli gwarancji na oferowane materiały eksploatacyjne, zgodnie z gwarancją ich producenta, jednak nie krótszej niż 12 miesięcy. 10. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego oraz złoży w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego. 11. Ilości wykazane w załączniku nr 1 do SIWZ są ilościami maksymalnymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania podanych ilości w zakresie danej części, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia. 12. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do przedmiotu zamówienia odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 22.99.00.00 - Papier gazetowy, papier czerpany i innego rodzaju papier lub tektura w rodzaju używanych do celów graficznych 30.12.50.00 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących 30.14.00.00 - Maszyny liczące i rachunkowe 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 33.71.19.00 - Mydło 33.74.10.00 - Produkty do pielęgnacji rąk 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 39.51.40.00 - Bielizna toaletowa i kuchenna 39.52.56.00 - Ścierki do naczyń 39.71.34.31 - Akcesoria do odkurzaczy 39.81.22.00 - Pasty do butów 39.83.00.00 - Środki czyszczące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EDWARD SIERPOWICZ PARTNER PAPES
jakie przetargi wygrała firma
EDWARD SIERPOWICZ PARTNER PAPES
- Partner Papes Sp. z o.o., ul. Wagonowa 28A, 53-609 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 197146,47 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 221164,57
Oferta z najniższą ceną: 221164,57 / Oferta z najwyższą ceną: 236863,63
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZĄBKOWIC ŚLĄSKICH
- " DOSTAWA CIĄGNIKA ROLNICZEGO "
- "Opracowanie planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego gminy Ząbkowice Śląskie"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3145D w m. Laskówka, km 3+683 - 4+585, długość 902 mb
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3158D w miejscowości Braszowice, km 7+940 - 8+938, długość 998 m
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3170D Ciepłowody - Stary Henryków, km 0+528 - 1+526, długość 998 mb
- "Rozbudowa stadionu miejskiego Etap II wraz z rozbudową budynku krytego basenu w Ząbkowicach Śląskich".
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Poprawa jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Dąbie"
- Dostawy uzupełniające wyposażenia do pracowni dydaktycznych i bazy noclegowej Branżowego Centrum Umiejętności w Dziedzinie Hotelarstwa w Biedrzychowicach
- Sukcesywna dostawa środków czystości dla szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy
- Dostawa środków czystości oraz papierowych środków toaletowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie w 2025 r.
- Dostawa materiałów i akcesoriów biurowych z podziałem na części
- Dostawa artykułów chemii gospodarczej, środków czystości i higieny.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.