eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańWykonanie i dystrybucja formularzy Potwierdzenie odbioru dla celów podatkowych i Potwierdzenie odbioru dla celów egzekucyjnych na rzecz wszystkich izb skarbowych, izb celnych, urzędów kontroli skarbowej oraz Ministerstwa Finansów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-12

Poznań: Wykonanie i dystrybucja formularzy Potwierdzenie odbioru dla celów podatkowych i Potwierdzenie odbioru dla celów egzekucyjnych na rzecz wszystkich izb skarbowych, izb celnych, urzędów kontroli skarbowej oraz Ministerstwa Finansów
Numer ogłoszenia: 141322 - 2015; data zamieszczenia: 12.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 67308 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Poznaniu, ul. Cyryla Ratajskiego 5, 61-726 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8586100, faks 061 8522224.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dystrybucja formularzy Potwierdzenie odbioru dla celów podatkowych i Potwierdzenie odbioru dla celów egzekucyjnych na rzecz wszystkich izb skarbowych, izb celnych, urzędów kontroli skarbowej oraz Ministerstwa Finansów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie formularzy a) Potwierdzenie odbioru dla celów podatkowych - w ilości 2.857.100 b) Potwierdzenie odbioru dla celów egzekucyjnych - w ilości 12.078.150 oraz ich dystrybucja na rzecz wszystkich izb skarbowych, izb celnych, urzędów kontroli skarbowej oraz Ministerstwa Finansów (miejsca dostaw wskazano w załączniku nr 8 do SIWZ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 3 do SIWZ -Opis przedmiotu zamówienia. Rozdzielnik ilościowy zawiera załącznik nr 9 do SIWZ. Sposób realizacji zamówienia określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SAMINDRUK sp. z o.o., ul. Sikorskiego 37, 87-300 Brodnica, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 207599,99 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 255347,98

  • Oferta z najniższą ceną: 255347,98 / Oferta z najwyższą ceną: 255347,98

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.