Ogłoszenie z dnia 2010-05-24
Toruń: Zakup i dostawa tuszy do drukarek, tonerów do kserokopiarek, płyt CD-R, DVD-R, środków czystości (płynów do czyszczenia monitorów, drukarek i komputerów), kabli komputerowych dla potrzeb WUP w Toruniu.
Numer ogłoszenia: 141322 - 2010; data zamieszczenia: 24.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu, ul. Szosa Chełmińska 30/32, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6574142 (43), faks 056 6574143.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa tuszy do drukarek, tonerów do kserokopiarek, płyt CD-R, DVD-R, środków czystości (płynów do czyszczenia monitorów, drukarek i komputerów), kabli komputerowych dla potrzeb WUP w Toruniu..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup i dostawa tuszy do drukarek, tonerów do kserokopiarek, płyt CD-R, DVD-R, środków czystości (płynów do czyszczenia monitorów, drukarek i komputerów), kabli komputerowych dla potrzeb WUP w Toruniu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.13.00 - Urządzenia do powielania 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 30.23.44.00 - Uniwersalne dyski wideo (DVD) 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 30.23.72.50 - Akcesoria do czyszczenia komputerów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Analizy - Monitoring Regionalnego Rynku Pracy II; ze środków Pomocy Technicznej POKL..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
- PRAXIS Łódź Pilecka i Petlak Spółka Jawna, ul. Wólczańska 66, 90-516 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 138934,43 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 102175,99
Oferta z najniższą ceną: 102175,99 / Oferta z najwyższą ceną: 104178,69
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zakup i dostawa tonerów do kserokopiarek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
- PRAXIS Łódź Pilecka i Petlak Spółka Jawna, ul. Wólczańska 66, 90-516 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11176,23 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11295,00
Oferta z najniższą ceną: 11295,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12497,67
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 69 i 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W celu wybrania najkorzystniejszej oferty, Zamawiający skierował zapytanie o cenę do 6-ciu wybranych przez siebie wykonawców (pisma z dnia 23.04.2010; DZ.RI.332-4/10) świadczących w ramach prowadzonej działalności dostawy będące przedmiotem zamówienia, ponieważ są one powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a ich wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na odstawie 11 ust.8 ustawy pzp.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy i Miasta Ulanów
- Usługa ochrony fizycznej i elektronicznej budynku RDLP w Toruniu
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Powiatu Łęczyńskiego oraz jego jednostek organizacyjnych
- Ubezpieczenie floty pojazdów Powiatu Łęczyńskiego oraz jego jednostek organizacyjnych
- Remont ul. Poznańskiej w Toruniu
- Dostawa materiałów budowlanych
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne dostawy środków czystości do oddziałów Muzeum Narodowego w Krakowie",
- Dostawa chemii profesjonalnej do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej
- Dostawa środków czystości do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej
- "Dostawa środków czystości na potrzeby "BIPROWŁÓK" Sp. z o.o.''.
- Zakup i sukcesywna dostawa środków czystości dla jednostek organizacyjnych Powiatu Wieluńskiego i powiatowych osób prawnych.
- Dostawa środków czyszczących i polerujących, papieru toaletowego i ręczników do rąk, produktów z tworzyw sztucznych, wózków serwisowych oraz pojemników i koszy na odpady i śmieci
więcej: Urządzenia do powielania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.