eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławRemont budynków mieszkalnych przy Pl. Staszica 18 i Pl. Staszica 20 we Wrocławiu, w podziale na zadania. ZZK-WP/3400/136/08

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-26

Wrocław: Remont budynków mieszkalnych przy Pl. Staszica 18 i Pl. Staszica 20 we Wrocławiu, w podziale na zadania. ZZK-WP/3400/136/08
Numer ogłoszenia: 141418 - 2008; data zamieszczenia: 26.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zasobu Komunalnego, ul. Św. Elżbiety 3, 50-111 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7778400, fax 071 7777506.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzk.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynków mieszkalnych przy Pl. Staszica 18 i Pl. Staszica 20 we Wrocławiu, w podziale na zadania. ZZK-WP/3400/136/08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont budynków mieszkalnych przy Pl. staszica 18 i Pl. Staszica 20 we Wrocławiu, w podziale na zadania.Zakres prac obejmuje m. in: remont dachu, remont elewacji od ulicy z odtworzeniem detali architektonicznych, remont elewacji od podwórza wraz ociepleniem, remont piwnic wraz z izolacją poziomą i pionową, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej z odtworzeniem detali architektonicznych, remont klatki schodowej z wymianą WLZ, montaż anteny zbiorczej, wymianę pionów wod. - kan, zmianę systemu ogrzewania

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 8.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych) - odrębnie dla każdego zadania.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniający poniższe warunki: 1.Potencjał kadrowy Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi przy co najmniej jednym zabytku nieruchomym wpisanym do rejestru lub ewidencji zabytków, a także należy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; osoba ta pełnić będzie funkcję kierownika budowy. 2.Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał należycie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie budynku będącego zabytkiem nieruchomym wpisanym do rejestru lub ewidencji zabytków obejmującą: remont elewacji i dachu wykonywanej w ramach jednej umowy o wartości nie mniejszej niż 800 000,00 zł. 3.Zdolność ekonomiczna i finansowa Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 złotych. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale IV SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Status prawny - wymagane dokumenty: 1.oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp - wzór załącznika nr 2 do SIWZ. 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu określonego w pkt. A.2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, ze nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 4.polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 złotych oraz zobowiązanie, że Wykonawca po upływie terminu ważności polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, ubezpieczenie (polisę) odnowi na kwotę nie niższą niż równowartość 1 000 000,00 złotych na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia oraz, że przedłoży Zamawiającemu do wglądu oryginał odnowionego ubezpieczenia w terminie 4 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia, jednakże nie później niż w dniu podpisania umowy w przypadku gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie składania ofert. C.Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 5.informacja o osobie, którą dysponuje Wykonawca i która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi przy co najmniej jednym zabytku nieruchomym wpisanym do rejestru lub ewidencji zabytków, a także należy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (wzór załącznika nr 3 do SIWZ). Należy załączyć posiadane uprawnienia budowlane wskazanej osoby wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118) i ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.) oraz podać lokalizację inwestycji (adres: miejscowość, ulica, numer budynku) będącej robotą budowlaną na zabytku nieruchomym wpisanym do rejestru lub ewidencji zabytków, kierowaną przez osobę, którą dysponuje wykonawca i która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 6.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie budynku będącego zabytkiem nieruchomym wpisanym do rejestru lub ewidencji zabytków obejmującą: remont elewacji i dachu wykonywanej w ramach jednej umowy o wartości nie mniejszej niż 800 000,00 zł, z podaniem zakresu prac każdego zrealizowanego zamówienia, numeru z ewidencji lub rejestru zabytków remontowanego budynku/budynków, wartości, daty i miejsca wykonania, nazwy i adresu zleceniodawcy (załącznik nr 4 do SIWZ) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzk.wroc.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: na stronie internetowej Zamawiającego lub w Dziale Zamówień Publicznych i Umów ul. Grabiszyńska 257 pok. 104, w cenie 150,00 zł (po uprzednim złożeniu wniosku).

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2008 godzina 10:00, miejsce: osobiście w Dziale Zamówień Publicznych i Umów ZZK, ul. Grabiszyńska 257 we Wrocławiu, pok 105 lub pocztą na adres Zarząd Zasobu Komunalnego ul. Św. Elżbiety 3 50-111 Wrocław.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont budynku przy Pl. Staszica 18 we Wrocławiu. ZZK-WP/3400/136/08.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont budynku przy Pl. Staszica 18 we Wrocławiu. Zakres prac obejmuje m. in: remont dachu, remont elewacji od ulicy z odtworzeniem detali architektonicznych, remont elewacji od podwórza wraz ociepleniem, remont piwnic wraz z izolacją poziomą i pionową, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej z odtworzeniem detali architektonicznych, remont klatki schodowej z wymianą WLZ, montaż anteny zbiorczej, wymianę pionów wod. - kan., zmianę systemu ogrzewania..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont budynku przy Pl. Staszica 20 we Wrocławiu. ZZK-WP/3400/136/08.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont budynku przy Pl. Staszica 20 we Wrocławiu. Zakres prac obejmuje m. in.: remont dachu, remont elewacji od ulicy z odtworzeniem detali architektonicznych, remont elewacji od podwórza wraz ociepleniem, remont piwnic wraz z izolacją poziomą i pionową, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej z odtworzeniem detali architektonicznych, remont klatki schodowej z wymianą WLZ, montaż anteny zbiorczej, wymianę pionów wod. - kan, zmianę systemu ogrzewania..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.