To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-04-10
Białystok: Usługi poligraficzne w zakresie drukowania druków i materiałów informacyjno-promocyjnych na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku wraz z dostawą.
Numer ogłoszenia: 141432 - 2013; data zamieszczenia: 10.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 97204 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku, ul. Malmeda 8, 15-440 Białystok, woj. podlaskie, tel. 0-85 678 31 03, faks 0-85 678 31 00.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi poligraficzne w zakresie drukowania druków i materiałów informacyjno-promocyjnych na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku wraz z dostawą..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: a) PAKIET Nr 1: świadczenie usług poligraficznych w zakresie drukowania druków, szczegółowo określonych w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, dotyczących działalności Zamawiającego, zwanych dalej Drukami, w zakresie : usług drukowania Druków, oprawy druków, dokonywania uzgodnień z Zamawiającym dotyczących przedmiotu zamówienia, dostarczania Druków do siedziby Zamawiającego, b) PAKIET Nr 2: świadczenie usług poligraficznych w zakresie drukowania materiałów informacyjno-promocyjnych projektu systemowegoAktywność kluczem do sukcesu realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w roku 2013. 2. Wykaz Druków wraz z opisem wymaganych parametrów technicznych oraz nakładu poszczególnych Druków objętych przedmiotem zamówienia oraz usług powiązanych z ich przygotowaniem (ujętych w cenie Druków) stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ - dotyczy PAKIETU Nr 1. 3. Wykaz materiałów informacyjno-promocyjnych wraz z opisem wymaganych parametrów technicznych oraz ilością poszczególnych materiałów objętych przedmiotem zamówienia oraz usług powiązanych z ich przygotowaniem (ujętych w cenie materiałów) stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ - dotyczy PAKIETU Nr 2. 4. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie na podstawie projektów graficznych przedstawionych przez Zamawiającego. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zakupu Druków i materiałów informacyjno-promocyjnych w każdej ze wskazanych w załącznikach nr 3 i nr 4 do SIWZ - Formularzach cenowych, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Maksymalny zakres przedmiotu zamówienia może zostać pomniejszony o nie więcej niż 30% ogólnej wartości zamówienia, tzn. zostanie zrealizowany w co najmniej 70%. W wyniku zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmniejszeniu proporcjonalnie do faktycznie wykonanej usługi. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń w stosunku do niezrealizowanej części zamówienia. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach (rodzajach) zamawianych Druków i materiałów informacyjno-promocyjnych. 7. Rozliczenie z Wykonawcą dokonywane będzie na podstawie cen jednostkowych zawartych w ofercie i ilości faktycznie wykonanych, dostarczonych i odebranych Druków i materiałów informacyjno-promocyjnych. 8. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Termin płatności: 14 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego, b) Nie przewiduje się wypłacania zaliczek na poczet wykonania zamówienia, c) fora zapłaty - jak we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 (Pakiet Nr 1) oraz załącznik nr 9 (Pakiet nr 2) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, d) Wykonanie i dostawa Druków będzie realizowana sukcesywnie przez okres trwania umowy, poprzez dostarczanie Druków partiami, stosownie do aktualnych potrzeb Zamawiającego. Wielkość dostarczenia każdej partii Druków będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych ze strony Zamawiającego za realizację przedmiotu umowy, zaś dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych zrealizowana zostanie jednorazowo, e) Wykonawca dostarczy zamówione gotowe Druki do siedziby Zamawiającego oraz innych miejsc wskazanych przez Zamawiającego na terenie miasta Białegostoku , w godzinach od 800 do 1400, własnym transportem, z rozładunkiem i wniesieniem, na własny koszt i ryzyko, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego w zleceniu częściowym, f) Wykonawca dostarczy zamówione materiały informacyjno-promocyjne do siedziby Zamawiającego jednorazowo , w godzinach od 800 do 1400, własnym transportem, z rozładunkiem i wniesieniem, na własny koszt i ryzyko, w terminie 21 dni od daty podpisania umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie w części dotyczącej ZADANIA NR 2 współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej,, w związku z realizacją przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku projektu systemowego Aktywność kluczem do sukcesu..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: PAKIET NR 2: świadczenie usług poligraficznych w zakresie drukowania materiałów informacyjno-promocyjnych projektu Aktywność kluczem do sukcesu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"REMI - B" KRZYSZTOF BOIŃSKI, ADAM KROKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"REMI - B" KRZYSZTOF BOIŃSKI, ADAM KROKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
- REMI-B Krzysztof Boiński, Adam Krokowski Spółka Jawna, ul. Strażacka 35, 43-382 43-382 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11294,45 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9984,32
Oferta z najniższą ceną: 9984,32 / Oferta z najwyższą ceną: 11543,83
Waluta: PLN.
Część NR: 1
Nazwa: PAKIET NR 1:świadczenie usług poligraficznych w zakresie drukowania druków dotyczących działalności MOPR w Białymstoku.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Poligrafia BRO-KAL s.c. Marcin Kaleta, Agnieszka Brożyna, Mąchocice Kapitulne 90, 26-001 Masłów, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46625,73 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30805,48
Oferta z najniższą ceną: 30805,48 / Oferta z najwyższą ceną: 49402,05
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ulicy Kowalskiej w Białymstoku wraz z infrastrukturą techniczną oraz pełnieniem nadzoru autorskiego
- Dostawa obiadów do stołówki szkolnej w roku szkolnym 2025 - 2026
- Odnowienie wsparcia technicznego systemów Fortinet
- Modernizacja szatni w Szkole Podstawowej Nr 26 w Białymstoku, ul. Radzymińska 11
- Dostawa kontenerów sanitarnych.
- Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby Muzeum Pamięci Sybiru
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby promocji Politechniki Morskiej w Szczecinie
- (2) Dostawa materiałów promocyjnych i reklamowych
- Usługa wydruku centralnego dla potrzeb Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi.
- Usługa druku i dostawy katalogu i plakatów na wystawę Konfrontacje Plakatu Studenckiego
- Wykonanie usługi polegającej na naświetleniu, druku, bigowaniu, oprawie introligatorskiej oraz dostawie do siedziby Muzeum Narodowego w Poznaniu wydawnictw
- "Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów promocyjnych."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.