To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-07-18
Chorzów: Projekt budowlano-wykonawczy wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem zezwoleniami - modernizacji budynku w Chorzowie ul. Dąbrowskiego 7 na potrzeby Centrum Integracji Międzypokoleniowej
Numer ogłoszenia: 141439 - 2016; data zamieszczenia: 18.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 82845 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych, Rynek 1, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 32 4165000, faks 32 4165639, 32 4165640.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt budowlano-wykonawczy wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem zezwoleniami - modernizacji budynku w Chorzowie ul. Dąbrowskiego 7 na potrzeby Centrum Integracji Międzypokoleniowej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: : Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie Projektu budowlano-wykonawczy wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem zezwoleniami - modernizacji budynku w Chorzowie ul. Dąbrowskiego 7 na potrzeby Centrum Integracji Międzypokoleniowej. Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje: 1. projekt budowlany i wykonawczy, 2. kosztorysy inwestorskie wraz z przedmiarami, 3. specyfikacje techniczne, 4. uzgodnienia oraz wymagane pozwolenia, 5. pełnienie nadzoru autorskiego . Na dokumentację składają się: 1. Koncepcja ( 2 warianty) wraz z szacunkiem kosztów - 1 egz. 2. Projekt budowlano-wykonawczy, z uzyskaniem pozwolenia na budowę - 5 egz. 3. Kosztorysy inwestorskie - 3 egz. 4. Przedmiary - 2 egz. 5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 2 egz. Wersja elektroniczna dokumentacji (dokumentacja skanowana i zapisana w formacie PDF) - 2 płytki CD: 1. Dokumenty tekstowe w formacie -.doc i -.pdf 2. Projekty z rysunkami jako pliki w formacie -.dwg (AutoCad 2004) oraz -.pdf 3. Kosztorysy, przedmiary i STWiR jako pliki w formacie edytowalnym -.zuz, -ath (Zuzia, Norma) oraz w formacie do odczytu -.pdf Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Projekt budowlany i wykonawczy muszą opisywać przedmiot zamówienia na wykonanie robót budowlanych zgodnie z art. 29 ust. 2 i 3 ustawy Pzp w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji. Projekt budowlany i wykonawczy muszą uwzględnić przepisy ustawy Pzp uwzględniające nowelizację z 2016 r. dostosowującą przepisy krajowe do dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE). W cenie ofertowej należy również uwzględnić: - aktualizację kosztorysu inwestorskiego na podstawie opracowanej dokumentacji; przed rozpoczęciem procedury przetargowej na roboty budowlane; (w przypadku wystąpienia takiej konieczności), - przygotowanie wyjaśnień, odpowiedzi do opracowanej dokumentacji i przekazywanie ich Zamawiającemu w wyznaczonym przez niego terminie, podczas prowadzenia postępowania na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych, (w przypadku wystąpienia takiej konieczności, np. zadawane pytania przez wykonawców przygotowujących się do składania ofert w postępowaniu na roboty budowlane w oparciu o przedmiotową dokumentację)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.30.00 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA PRACY "INWESTPROJEKT-KATOWICE"
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA PRACY "INWESTPROJEKT-KATOWICE"
- Spółdzielnia Pracy INWESTPROJEKT-KATOWICE, ul. Tysiąclecia 1, 40-874 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81300,81 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 82902,00
Oferta z najniższą ceną: 82902,00 / Oferta z najwyższą ceną: 362850,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Świadczenie usług pocztowych dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Chorzowie w 2025 roku
- Zakup i dostawa produktów do sterylizacji wyrobów medycznych
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Chorzowie w 2025 roku
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 11 w Chorzowie, ul. Czysta 12 - II/2024
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 21 w Chorzowie, ul. Ryszki 33 - II/2024
- Świadczenie usługi ochrony mienia w budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Chorzowie w 2025 r.
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad robotami pn. "Rozbudowa Szpitala Św. Ducha w celu utworzenia oddziału geriatrii i opieki długoterminowej wraz z adaptacją pomieszczeń na oddział geriatryczny
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy zadaniu: Rozwój bazy sportowej w gminie Warka
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót na zadaniu pn. "Wykonanie kompleksowej infrastruktury drogowej i wodno-kanalizacyjnej obszaru os. Kasztelańskiego w Międzyrzeczu"
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy dróg w Gminie Jonkowo
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w ramach realizacji projektu pn. Rozwój infrastruktury w kierunku zrównoważonej multimodalnej i zeroemisyjnej mobilności na obszarze Gminy Czempiń
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.