eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzekuńDostawy wędlin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-12

Rzekuń: Dostawy wędlin
Numer ogłoszenia: 141455 - 2013; data zamieszczenia: 12.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Przytułach Starych , Przytuły Stare 13A, 07-411 Rzekuń, woj. mazowieckie, tel. 29 764 42 22, faks 29 764 89 29.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www:zp.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka penitencjarna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy wędlin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 LP NAZWA ILOŚĆ SZACUNKOWA w kg KOD CPV NORMA PN 1 Kiełbasa biała parzona 2500 kg 15131133-6 PN-A-82007 2 Kiełbasa kanapkowa 2400 kg 15131133-6 PN-A-82007 3 Kiełbasa mortadela 2500 kg 15131133-6 PN-A-82007 4 Kiełbasa parówkowa 2500 kg 15131133-6 PN-A-82007 5 Kiełbasa wiejska 700 kg 15131133-6 PN-A-82007 6 Kiełbasa bukowa 1000 kg 15131133-6 PN-A-82007 7 Kiełbasa żywiecka 700 kg 15131133-6 PN-A-82007 8 Kiełbasa śląska 250 kg 15131133-6 PN-A-82007 9 Kiełbasa serdelowa 2400 kg 15131133-6 PN-A-82007 10 Kiełbasa zwyczajna 5000 kg 15131133-6 PN-A-82007 11 Kiełbasa luncheon 2400 kg 15131133-6 PN-A-82007 12 Kaszanka gryczana 5000 kg 15131134-3 PN-A-82007 13 Kiełbasa targowa 4800 kg 15131133-6 PN-A-82007 14 Kiełbasa krakowska 800 kg 15131133-6 PN-A-82007 15 Pachwina wędzona wieprzowa 2000 kg 15113000-3 PN-A-82007 16 Parówki cienkie 1300 kg 15131133-6 PN-A-82007 17 Salceson biały 2500 kg 15131133-6 PN-A-82007 18 Pieczeń myśliwska 5000 kg 15131133-6 PN-A-82012 19 Pasztetowa wieprzowa 2400 kg 15131131-2 PN-A-82007 20 Mielonka familijna 4800 kg 15131133-6 PN-A-82007 21 Szynka tyrolska 5000 kg 15131133-6 PN-A-82007 22 Parówki drobiowe 1300 kg 15131135-0 PN-A-86526 23 Serdelki drobiowe 5300 kg 15131135-0 PN-A-86526 24 Szynka śniadaniowa drobiowa 1000 kg 15131135-0 PN-A-86526 25 Wątroba wieprzowa 2500 kg 15113000-3 PN-A-82000 26 Kości karkowe wieprzowe 3000 kg 15131400-9 PN-A-82000 27 Smalec 900 kg 15412100-0 PN-90/A-85802 28 Szynka mielona 1700 kg 15131133-6 PN-A-82007 29 Serca wieprzowe 2000 kg 15113000-3 PN-A-82000.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.33 - 15.13.11.33 15.13.11.34 - Kaszanka i inne wędliny krwiste 15.11.30.00 - Wieprzowina 15.13.11.31 - 15.13.11.31 15.13.11.35 - Wędliny drobiowe 15.13.14.00 - Produkty wieprzowe 15.41.21.00 - Tłuszcze zwierzęce .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając oświadczenie zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; oraz dostarczy zaświadczenie o wpisie do odpowiedniego rejestru

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając oświadczenie zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ lub przedstawi pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając oświadczenie zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ lub przedstawi pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając oświadczenie zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ lub przedstawi pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając oświadczenie zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ lub przedstawi pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia swoich zasobów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, Obniżenia ceny w każdym momencie obowiązywania umowy, Cena za dostarczony towar, zgodnie ze złożoną ofertą obowiązywać będzie do końca roku kalendarzowego w którym zawarto umowę, chyba że zmiana ceny będzie korzystna dla Zamawiającego, W następnym roku obowiązywania umowy podwyższenie ustalonej ceny może nastąpić o wskaźnik cen towarów i usług ustalony przez GUS za rok poprzedzający podwyżkę. W przypadku kształtowania się wskaźnika na poziomie ujemnym Wykonawca zobowiązany jest do obniżenia ceny o w/w wskaźnik. Podwyższenie ceny wymaga pisemnej zgody Zamawiającego. Informację o planowanym podniesieniu cen Wykonawca przedstawi Zamawiającemu pisemnie nie później niż w terminie 14 dni przed terminem wprowadzenia zmiany. W przypadku, gdy podniesienie ceny nie będzie odpowiadać Zamawiającemu, ma on prawo rozwiązać umowę, z zachowaniem 30 - dniowego terminu wypowiedzenia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Przytułach Starych Przytuły Stare 13A 07-411 Rzekuń..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Zakład Karny w Przytułach Starych Przytuły Stare 13A 07-411 Rzekuń, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.