Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-27
Galewice: Przebudowa drogi gminnej nr 118277 E Węglewice-Okoń-Głaz w
miejscowości Okoń odcinek o długości 1153 m
Numer ogłoszenia: 141507 - 2009; data zamieszczenia: 27.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Galewicach , ul. Wieluńska 5, 98-405 Galewice, woj. łódzkie, tel. 062 7838039, faks 062 7838039.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej nr 118277 E Węglewice-Okoń-Głaz w miejscowości Okoń odcinek o długości 1153 m.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne, - podbudowa z kruszyw łamanych, warstwa górna, grubość warstwy 8 cm - podbudowa z kruszywa łamanego warstwa dolna, grubość warstwy 15 cm - nawierzchnia z mieszanki mineralno - bitumicznej, standard II (warstwa ścieralna) grubość warstwy 4,00 cm - przepust rurowy o śr. 50 cm - szt 2 Zamówienie objęte jest dwiema dokumentacjami technicznymi. Dokumentacja sporządzona przez: Usługi Projektowe i Nadzoru Andrzej Mrugała 63-600 Kępno, obejmuje odcinek o długości 930 m Projekty Dróg i Mostów, Organizacje Ruchu, Nadzory Jan Kowalczyk Jaworzno, obejmuje odcinek o długości 223 m ( km 1+ 886 do 2+109 ) Szczegółowy zakres prac przedstawiono w kosztorysie ofertowym(zał. nr 2), który został opracowany na podstawie dokumentacji technicznej i przedmiaru robót. Wykonawca odpowiedzialny jest za wykonanie zadania zgodnie z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i projektach budowlanych. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu umowy Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych ani wariantowych Zamówienie należy wykonać w całości. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 5) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ((tekst jednolity Dz.U. 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ), 6) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętych niniejszym zamówieniem, 7) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać, że: c) kierownik budowy, posiada uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie budowy dróg i jest członkiem Izby Inżynierów Budownictwa d) wykonał z należytą starannością w okresie ostatnich 5-ciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwa zamówienia w zakresie robót budowlanych o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 80% ceny ofertowej brutto 8) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 2.Stwierdzenie spełnienia w/w warunków polegać będzie na analizie i ocenie dokumentów lub oświadczeń złożonych przez Wykonawców..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 3). 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 4. Oświadczenie, informację o osobie przewidzianej na stanowisko kierownika budowy wraz z dokumentami potwierdzającymi uprawnienia budowlane w zakresie budowy dróg / wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane/ i zaświadczenie właściwego oddziału Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność kierownika budowy do tej izby na dzień składania ofert. 5.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie -zgodnie z zał. nr 4 Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające wykonanie robót z należytą starannością./ np.referencje/ Do oferty należy dołączyć również : -kosztorys ofertowy / zgodnie z załącznikiem nr 2 / Dokumenty składane są w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Oferta i wszystkie wymagane załączniki winny być podpisane przez przedstawiciela uprawnionego do reprezentowania zgodnie z przedstawionym aktem rejestracyjnym. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela jest on zobowiązany do przedłożenia pełnomocnictwa. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. d) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w dziale VII zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych: a) wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę, b) dokumenty niejawne (zastrzeżone) składane w ofercie Wykonawca wydziela lub oznacza w wybrany przez siebie sposób, c)Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych, w tym m.in. z zapisu art.86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych: a) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji - wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - winno być dołączone do oferty, b) przepisy dotyczące Wykonawcy stasuje się odpowiednio do Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenia zamówienia. c) oferta wspólna winna zawierać dokumenty określone w dziale VII pkt 1,2,3 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań. W przypadku wyboru oferty złożonej przez konsorcjum zamawiający zażąda przed podpisaniem umowy , umowy regulującej współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Termin, na jaki została zawarta umowa wykonawców nie może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.galewice.biuletyn.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Galewice; ul.Wieluńska 5; 98-405 Galewice; pok.202.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Galewice; ul.Wieluńska 5; 98-405 Galewice; pok.208.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI GALEWICE
- "UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY GALEWICE"
- "ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW Z OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W GALEWICACH I W WĘGLEWICACH "
więcej: przetargi GALEWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- "Budowa ul. Św. Łukasza oraz ul. Dolnej w Białymstoku wraz z budową infrastruktury technicznej"
- Bezpieczny pieszy, rowerzysta i kierowca w Nowym Sączu
- Przebudowa i rozbudowa ulicy Źródlanej w Koszycach Małych
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 184 w zakresie budowy ciągu pieszo-rowerowego w m. Napachanie
- Odwodnienie ul. Wierzbie w Żuradzie - odcinek 1.
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.