Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-27
Toruń: Budowa zewnętrznych wolier dla małp
Numer ogłoszenia: 141525 - 2009; data zamieszczenia: 27.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ogród Zoobotaniczny , ul. Bydgoska 7, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-56 62-242-10, faks 0-56 62-242-10.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.torun.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.zoo.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa zewnętrznych wolier dla małp.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie 4 wolier zewnętrznych siatkowo-szklonych dla małp pazurkowców wraz z drogą doprowadzającą.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.41 - Instalowanie przegród 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.44.10.00 - Roboty szklarskie 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Oceny ofert będzie dokonywała komisja. Zamawiający może żądać udzielania przez wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 2) Zamawiający odrzuci ofertę w przypadkach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych art. 89 art. 24 ust. 4 3) Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania w przypadkach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych, w szczególności jeżeli nie złoży dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 4) W odniesieniu do wykonawców, którzy spełnili postawione warunki komisja dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów : l.p. Opis kryteriów oceny Znaczenie 1. Cena 100% Sprecyzowanie kryteriów oceny ofert: cena - zamawiający uszereguje oferty od najtańszej do najdroższej. 5) Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji i została oceniona jako ważna oraz najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru tj. zawiera najniższą cenę. 6) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający przekaże wykonawcom informacje wskazane w art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wybranemu wykonawcy zamawiający wskaże termin i miejsce podpisania umowy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: 1. Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z wzorem Zamawiającego. 2. Sporządzony kosztorys ofertowy. 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 powyższej ustawy. Wykonawcy, którzy nie dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zobowiązani są załączyć dodatkowe, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Oświadczenie o realizacji zadania środkami własnymi lub oświadczenie - wskazanie przez oferenta, jaki zakres prac zamierza powierzyć podwykonawcy. 7. W przypadku oferentów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokumenty potwierdzające ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy PZP. 8. Wykaz min. trzech wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością nie mniejszą niż 150 000 ,00zł brutto, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (prace ogólnobudowlane), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 9. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie minimum 2 prac z wskazanych w wykazie - pkt 7, odpowiadającej swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (prace ogólnobudowlane), o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto. 10. Oświadczenie oferenta o akceptacji warunków umowy i zobowiązaniu się oferenta do jej podpisania w czasie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego . A) Wszystkie dokumenty, oświadczenia, kserokopie i odpisy dokumentów wymaganych wymienionych w pk.t 8 muszą być odpowiednio podpisane lub poświadczone za zgodność z oryginałem na każdej stronie przez osobę upoważnioną do reprezentowania oferenta zgodną z podanymi w akcie rejestrowym lub posiadającą odpowiednie pełnomocnictwa. Oferent zobowiązany jest dołączyć dokumenty z których jednoznacznie wynikać będzie uprawnienie osób podpisujących lub poświadczających za zgodność dokumenty do reprezentowania oferenta. B) Wszystkie wypełnione kartki oferty powinny być ponumerowane i spięte lub zszyte w sposób zapobiegający dekompletacji oferty. C) Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa ( w rozumieniu Ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji z 16.04.1993 z późniejszymi zmianami ) mogą być zastrzeżone przez wykonawcę nie później niż w terminie składania ofert. D) Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów wyszczególnionych w pkt 8 lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. kopia dokumentu nie poświadczona prawidłowo za zgodność z oryginałem) spowoduje wykluczenie wykonawcy i odrzucenie oferty - za wyjątkiem przypadków określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych. E) Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wskazanych w pkt 8.3, 8.4 składa dokument lub dokumenty zgodnie z postanowieniem § 2 Rozporządzenia Prezesa rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawców oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoo.torun.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: strona internetowa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Ogród Zoobotaniczny ul. Bydgoska 7 87-100 Toruń.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY KŁOCZEW ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH I INSTYTUCJI KULTURY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Oddziału Regionalnego ARiMR w Toruniu i podległych Biur Powiatowych
- Wyłonienie 10 koordynatorów gminnych w ramach projektu pn. "Dwujęzyczne przedszkolaki Kujaw i Pomorza"
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Przedsiębiorstwa Usług Mieszkaniowych Sp. z o.o.
- Obsługa techniczna w 2025 roku dla nieruchomości Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości w Muzeum "Pamięć i Tożsamość" im. św. Jana Pawła II (w organizacji) ul. Droga Starotoruńska 1A, 87-100 Toruń. Znak sprawy: MPiTJPII/ZP-02/11/2024/PK.
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- Budowa boiska do piłki nożnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego nad Jeziorem Lubieckim w Lubczu.
- Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego o sztucznej nawierzchni wraz z zadaszeniem o konstrukcji stalowej oraz łącznikiem i urządzeniami budowlanymi przy ZS w Grójcu
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.