Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-07-01
Poznań: BOF-II.272.1.46.2014 - zorganizowanie dwudniowego szkolenia dla członków Lokalnych Grup Działania zaangażowanych w realizację Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 pt. Podsumowanie wdrażania Lokalnych Strategii Rozwoju w ramach PROW 2007-2013
Numer ogłoszenia: 141555 - 2014; data zamieszczenia: 01.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego , Al. Niepodległości 18, 61-713 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 626 70 80, faks 61 626 70 81.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umww.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BOF-II.272.1.46.2014 - zorganizowanie dwudniowego szkolenia dla członków Lokalnych Grup Działania zaangażowanych w realizację Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 pt. Podsumowanie wdrażania Lokalnych Strategii Rozwoju w ramach PROW 2007-2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowią usługi oznaczone tytułem: zorganizowanie dwudniowego szkolenia dla maksymalnie 75 osób, członków Lokalnych Grup Działania zaangażowanych w realizację Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 pt. Podsumowanie wdrażania Lokalnych Strategii Rozwoju w ramach PROW 2007-2013.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie), w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi organizacji minimum dwudniowych konferencji lub szkoleń lub spotkań dla min. 50 uczestników, obejmujących m.in. usługi hotelarskie i usługi restauracyjne.Jeżeli Wykonawca, wskazując spełnienie warunków, o których mowa wyżej, polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (oryginał) tych podmiotów o oddaniu mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów dotyczących: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umww.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu
Biuro Obsługi Funduszy - VI piętro sekretariat
ul. Szyperska 14, 61-754 Poznań.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu Biuro Obsługi Funduszy - VI piętro sekretariat ul. Szyperska 14, 61-754 Poznań.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Pomoc Techniczna Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, Schemat II Pomoc Techniczna Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, Schemat III.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Roczna, sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- świadczenie usług szkoleniowych dla nauczycieli i uczniów realizowanych w ramach projektu "Edukacja zawodowa w Zespole Szkół Leśnych i Ekologicznych w Brynku " nr FESL.10.23-IZ.01-07BG/23-003
- Usługi ogrodnicze
- Sukcesywna dostawa gazów medycznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu.
- Przeprowadzenie szkolenia z zakresu prawa jazdy kat. D do B i Kwalifikacji Wstępnej Przyspieszonej do kat. D
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja budynku Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego - Delegatury w Lesznie" wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi restauracyjne na rzecz Szkoły Podstawowej nr 29 we Wrocławiu
- Kompleksowa usługa organizacji i realizacji 2-dniowego wyjazdu studyjnego do województwa kujawsko-pomorskiego szlakiem gospodarstw opiekuńczych [...]
- "Usługa organizacji i realizacji wydarzeń edukacyjnych promujących innowacyjne rozwiązania stypendystów ze szkół zawodowych woj. pod. w ramach projektu "Podlaski program wsparcia stypendialnego..."
- Świadczenie usług hotelarskich podczas kursów i szkoleń medycznych Lotniczego Pogotowia Ratunkowego z podziałem na 6 zadań (części)
- Świadczenie usług hotelarskich/restauracyjnych/najem sal konferencyjnych/usługi cateringu na potrzeby organizacji spotkań i konferencji przez Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu.
- Kompleksowa organizacja usług szkoleniowych dla przedstawicieli instytucji i służb, którzy zajmują się przeciwdziałaniem przemocy domowej.
więcej: Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.