Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-27
Bełchatów: Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji:
Zadanie 1. Wykonanie instalacji solarnej w Bursie Szkolnej
w Bełchatowie w zakresie: a) Branża sanitarna; b) Branża
budowlana; Zadanie 2. Docieplenie dachu budynku ZSP Nr 4
w Bełchatowie- branża budowlana
Numer ogłoszenia: 141565 - 2009; data zamieszczenia: 27.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Bełchatowie , ul. Pabianicka 17/19, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 6358600, faks 044 6358617.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-belchatowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji: Zadanie 1. Wykonanie instalacji solarnej w Bursie Szkolnej w Bełchatowie w zakresie: a) Branża sanitarna; b) Branża budowlana; Zadanie 2. Docieplenie dachu budynku ZSP Nr 4 w Bełchatowie- branża budowlana.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji: Zadanie 1. Wykonanie instalacji solarnej w Bursie Szkolnej w Bełchatowie w zakresie: a) Branża sanitarna; b) Branża budowlana; Zadanie 2. Docieplenie dachu budynku ZSP Nr 4 w Bełchatowie- branża budowlana. Zakres nadzorowanych prac obejmuje: Zadanie 1: a) Branża sanitarna (wartość robót około 298 tys zł netto) Zadanie 1: b) Branża budowlana ( wartość robót około 79 tys. zł netto) Zadanie 2. Branża budowlana ( wartość robót około 300.000 tys. zł netto). Dokumentacja projektowa na powyższe zadania dostępna jest na stronie www.e-bip.pl/BełchatówPowiatZiemski/ZamówieniaPubliczne - znak sprawy WZ.2228/11/09, lub w siedzibie Zamawiającego - Wydział Zamówień Publicznych i Inwestycji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, określonego w niniejszym ogłoszeniu mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy; 2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; 3. wykażą, że dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą określone przepisami uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi : - w zakresie robót konstrukcyjno -budowlanych bez ograniczeń i zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego w zakresie Zadania 1 b i Zadania 2, - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń i posiadających zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego w zakresie - Zadania 1a. 4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: wykonawca /spełnia/ lub /nie spełnia/ poszczególnych warunków..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: V.1 Wykaz dokumentów: V.1.1 Formularz ofertowy na załączonym druku właściwie podpisany. V.1.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. V.1.3 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert lub oświadczenie oferenta. V.1.4 Oświadczenie wykonawcy dotyczące postępowania o zamówienie publiczne wynikające z art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, na załączonym druku /załącznik nr 1 do formularza oferty/. V.1.5 Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania. Kserokopia zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób wskazanych w pkt IV.1.3 SIWZ. V.2 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt V 1.2 - V.1.3, - składa inne dokumenty, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. nr 87 poz. 605, z 2008 r. nr 188 poz. 1155). Dopuszcza się kserokopię dokumentów poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej. Zamawiający dopuszcza składanie korespondencji za pomocą faksu. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują korespondencję faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania faksu..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-bip.pl/Bełchatów PowiatZiemski/ZamówieniaPubliczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo
Powiatowe w Bełchatowie, ul. Pabianicka 17/19, 97-400 Bełchatów, Wydział Zamówień
Publicznych i Inwestycji.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Bełchatowie ul. Pabianicka 17/19, 97- 400 Bełchatów, Sekretariat III piętro..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji: Zadanie 1. Wykonanie instalacji solarnej w Bursie Szkolnej w Bełchatowie w zakresie: a) Branża sanitarna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji: Zadanie 1. Wykonanie instalacji solarnej w Bursie Szkolnej w Bełchatowie w zakresie: a) Branża sanitarna (wartość robót około 298 tys zł netto). Dokumentacja projektowa na powyższe zadanie dostępna jest na stronie www.e-bip.pl/BełchatówPowiatZiemski/ZamówieniaPubliczne - znak sprawy WZ.2228/11/09, lub w siedzibie Zamawiającego - Wydział Zamówień Publicznych i Inwestycji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji: Zadanie 1. Wykonanie instalacji solarnej w Bursie Szkolnej w Bełchatowie w zakresie: b) Branża budowlana.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji: Zadanie 1. Wykonanie instalacji solarnej w Bursie Szkolnej w Bełchatowie w zakresie: b) Branża budowlana ( wartość robót około 79 tys. zł netto).Dokumentacja projektowa na powyższe zadanie dostępna jest na stronie www.e-bip.pl/BełchatówPowiatZiemski/ZamówieniaPubliczne - znak sprawy WZ.2228/11/09, lub w siedzibie Zamawiającego - Wydział Zamówień Publicznych i Inwestycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji: Zadanie 2. Docieplenie dachu budynku ZSP Nr 4 w Bełchatowie- branża budowlana.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji: Zadanie 2. Docieplenie dachu budynku ZSP Nr 4 w Bełchatowie- branża budowlana ( wartość robót około 300.000 tys. zł netto). Dokumentacja projektowa na powyższe zadanie dostępna jest na stronie www.e-bip.pl/BełchatówPowiatZiemski/ZamówieniaPubliczne - znak sprawy WZ.2228/11/09, lub w siedzibie Zamawiającego - Wydział Zamówień Publicznych i Inwestycji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- Rozbudowa drogi gminnej nr 101266E w miejscowości Zawady
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1936E (ul. Zamoście) na odcinku od Al. Jana Pawła II do granic Miasta Bełchatowa (do ul. Ludwikowskiej)
- Budowa Leśnej Krainy Rekreacji
- Remont sanitariatów w III Liceum Ogólnokształcącym im. Adama Mickiewicza w Bełchatowie
- Rozbudowa (w tym sala gimnastyczna), przebudowa i termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Janowie
więcej: przetargi w Bełchatowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD MODERNIZACJĄ BUDYNKU B W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU pn. " UTWORZENIE ZAKŁADU OPIEKUŃCZO-LECZNICZEGO W ZOZ SZPITALA POWIATOWEGO W SOCHACZEWIE
- Budowa Oddziału Geriatrycznego w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu: " Rozwój opieki geriatrycznej poprzez modernizację infrastruktury ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn. Budowa kompleksu sportowego w ramach programu 'ORLIK' Edycja 2024 w Rudzie Strawczyńskiej, gmina Strawczyn
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa osiedla mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą w Sztumie.
- "Budowa systemów zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków na terenach Gminy Ciasna" w cz. dotyczącej: budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w sięgaczu ul. Łąkowej w miejscowości Panoszów
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach operacji "Scalenie gruntów wsi Kryłów Kolonia, Prehoryłe w gminie Mircze"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.