Ogłoszenie z dnia 2007-08-14
Wrocław: Konserwacja i naprawa sprzętu informatycznego i infrastruktury sieciowej w Zespole Informatyki SOW.
Numer ogłoszenia: 141576 - 2007; data zamieszczenia: 14.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 2 Batalion Dowodzenia OW, ul. gen. J. Hallera 36/38, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7652858, 7652418, fax 071 7652858.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.army.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i naprawa sprzętu informatycznego i infrastruktury sieciowej w Zespole Informatyki SOW..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i naprawa sprzętu informatycznego i infrastruktury sieciowej. Kod CPV Kod CPV -72.53.00.00.-9. Usługa zostanie wykonana w miejscu zainstalowania urządzeń tj. w Zespole Informatyki Śląskiego Okręgu Wojskowego przy ul. Pretficza 26 we Wrocławiu. Szczegółowy opis zamówienia został opisany w załączniku do specyfikacji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.53.00.00 - Usługi w zakresie sieci komputerowej Kod CPV wg słownika 2008: 72.70.00.00 - Usługi w zakresie sieci komputerowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1500,00 zł słownie: tysiąc pięćset złoty Wadium powinno znaleźć się na koncie lub w depozycie u Głównego Księgowego do dnia 23.08.2007 do godz. 9.00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto: NBP O/ WROCŁAW 83 1010 1674 0031 6013 9130 0000 z dopiskiem: wadium- konserwacja i naprawa sprzętu informatycznego i infrastruktury sieciowej W przypadku wnoszenia wadium w innych środkach, należy złożyć wadium do depozytu znajdującego się u Głównego Księgowego 2 bdow OW - codziennie w godz. 12.00 - 14.00.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust.1 ustawy Pzp oraz w siwz; 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisu art. 24 ustawy Pzp; 3. Wykonawca oraz podwykonawcy winni posiadać świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego trzeciego stopnia do klauzuli TAJNE; 4. Wykonawca usługi winien udzielić na wykonaną usługę rękojmie na warunkach określonych w Kodeksie Cywilnym, natomiast na wymieniane elementy i urządzenia Wykonawca udzieli gwarancji producenta; 5. Spełniają warunki określone w ustawie oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 6. Złożą ważną ofertę na zasadach określonych w siwz; Na potwierdzenie spełnienia ww. warunków - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w dziale IV SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego z wymogów skutkować będzie odrzuceniem oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty - załączniku nr 1, 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 i art. 24 ust. 1 ustawy Pzp- załącznik nr 3, 3. Parafowany wzór umowy- załącznik nr 4, 4. Kserokopie świadectw bezpieczeństwa przemysłowego trzeciego stopnia do klauzuli TAJNE 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7. Imienny wykaz osób przewidzianych do realizacji przedsięwzięcia 8. Wykaz prac realizowanych przez podwykonawców: zakres, część itp.; UWAGA: w przypadku Wykonawcy będącego spółka cywilną lub spółką jawną wymagane jest załączenie do oferty: aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dotyczącego każdego ze wspólników spółki, zaświadczenia z ZUS, KRUS lub US dotyczącego każdego ze wspólników spółki, umowy spółki cywilnej oraz pełnomocnictwa wspólników do występowania w imieniu spółki lub złożenia dokumentów przetargowych podpisanych przez wszystkich wspólników, jeżeli umowa spółki nie stanowi inaczej. UWAGA: w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie (spółka cywilna., konsorcjum) W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w Formularzu oferty (załącznik nr 1) w części dotyczącej wskazania Wykonawcy i dotyczących go danych (min. danych adresowych) - należy wpisać wszystkich Wykonawców i wszystkie dotyczące ich dane (min. dane adresowe). W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty musi być załączone - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązany jest samodzielnie - złożyć oświadczenia i dokumenty wymienione powyżej w pkt. 2, 4, 5, 6 Wszyscy Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia, powinni złożyć jako jedne wspólne dla nich wszystkich - dokumenty wymienione powyżej w pkt: 1, 3, 7, 8 Ww dokumenty można złożyć w formie oryginału lub potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopii ( z wyjątkiem pełnomocnictwa).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ul. Grn. J. Hallera 36/38, Wrocław w kancelarii numer 206.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2007 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria 2bdow OW ul. Gen. J. Hallera 6/38 Wrocław.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Świadczenie usługi odbioru odpadów komunalnych - POWTÓRKA
- Zakup 5 szt. fabrycznie nowych samochodów typu furgon na potrzeby DSDiK. CPV 34144750-0
- 19.2025 Sukcesywna dostawa odczynników firmy BIO-RAD lub równoważnych na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Opracowanie, druk i dostawa ulotki promocyjnej w ramach realizowanego projektu "Łączą nas zamki i pałace Polska-Niemcy" nr rej. PLSN.02.02-IP.01-0001/23, program Interreg Polska-Saksonia 2021-2027.
- BZP.2711.5.2025.MR Świadczenie usług cateringowych na rzecz Uniwersytetu Wrocławskiego w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w celu zawarcia umowy ramowej.
- Dostawa samochodu osobowego dla Dolnośląskiego Ośrodka Polityki Społecznej we Wrocławiu.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.