To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-09-06
Poznań: Dostawa worków foliowych i wyrobów z folii, dozowników oraz wag elektronicznych do inkubatora Giraffe
Numer ogłoszenia: 141592 - 2016; data zamieszczenia: 06.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 154157 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. Polna 33, 60-535 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8419294, faks 061 8419620.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa worków foliowych i wyrobów z folii, dozowników oraz wag elektronicznych do inkubatora Giraffe.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa worków foliowych i wyrobów z folii, dozowników oraz wag elektronicznych do inkubatora Giraffe określonych wg grup asortymentowych w Załączniku Nr 1 do SIWZ w podziale na części: Część Nr 1: Worki foliowe Część Nr 2: Worki strunowe Część Nr 3: Fartuchy foliowe niesterylne Część Nr 4: Dozowniki oraz ręczniki papierowe Część Nr 5: Wagi elektroniczne do inkubatora Giraffe Opis przedmiotu zamówienia wraz z wymogami Zamawiającego dotyczącymi sposobu realizacji dostawy został zawarty w Załączniku Nr 1 do specyfikacji. Wymagania w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz bezpieczeństwa i ochrony zdrowia obowiązujące w GPSK UM zawiera Załącznik Nr 9 do specyfikacji. Warunki realizacji zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do realizowania dostaw na podstawie zgłoszenia Zamawiającego dokonanego pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną. Dostawa przedmiotu umowy opisanego w Części Nr 1, Części Nr 2, Części Nr 3 i Części Nr 4 do siedziby Zamawiającego w terminie od 5 do 10 dni, od momentu złożenia zamówienia na zasadach określonych w pkt. 4.1. Dostawa przedmiotu umowy opisanego w Części Nr 5 do siedziby Zamawiającego w terminie od 21 do 30 dni, od momentu złożenia zamówienia na zasadach określonych w pkt. 4.1. W szczególnych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dostaw w trybie awaryjnym tzn. w terminie skróconym do 2 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia na zasadach określonych w pkt. 4.1 - dotyczy Części Nr 1, Części Nr 2, Części Nr 3 i Części Nr 4. Dostawa wyrobów identycznych z zaproponowanymi w ofercie. Użyte przez Zamawiającego w treści specyfikacji znaki towarowe, patenty lub elementy wskazujące na miejsce pochodzenia produktu mają charakter przykładowy, a Wykonawca ma możliwość zastosowania w tym przypadku rozwiązań równoważnych. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych pod warunkiem, że oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego w specyfikacji spoczywa na Wykonawcy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 39.83.17.00 - Automatyczne dozowniki mydła 38.31.10.00 - Wagi elektroniczne i akcesoria .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa: worki foliowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Zaopatrzenia Medycznego i Weterynaryjnego Centrowet - Cezal Sp. z o. o., ul. Dąbrowskiego 133/135, 60-543 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43425,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 54807,17
Oferta z najniższą ceną: 54807,17 / Oferta z najwyższą ceną: 54807,17
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa: worki strunowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Handlowo - Usługowa ANNA Anna Białobrzycka, ul. Wodna 18, 62-200 Gniezno, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5425,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6881,85
Oferta z najniższą ceną: 6881,85 / Oferta z najwyższą ceną: 6881,85
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa: fartuchy foliowe niesterylne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.09.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- ZARYS International Group Sp. z o. o. sp. k., ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12236,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4876,20
Oferta z najniższą ceną: 4876,20 / Oferta z najwyższą ceną: 5292,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- prace remontowe w żłobku Balbinka - placówce Poznańskiego Zespołu Żłobków
- Sukcesywna dostawa artykułów alkoholowych dla spółki Termy Maltańskie sp. z o.o.
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Modrzejewskiej w Poznaniu
- Dostawa kamizelek kuloodpornych do Oddziału Zewnętrznego w Koziegłowach Aresztu Śledczego w Poznaniu
- Modernizacja sali gimnastycznej
- Odnowienie części elewacji Gmachu Głównego Muzeum Narodowego w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa środków czystości i artykułów gospodarczych w podziale na zadania
- Dost. środ. do piel. ciała, przyb. toalet., środ. czyst., specj. środ. chem. do mech. mycia i dezynfekcji pow. Rob. , sprz. oraz urządzeń gastr. i chłodn. oraz drobnego sprz. gosp. na rzecz 41. BLSZ
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Równi wobec wiedzy"
- Dostawa profesjonalnej chemii gospodarczej i sprzętu.
- "Dostawa wielodoniczek szkółkarskich do hodowli sadzonek z zakrytym systemem korzeniowym oraz palet stalowych do szkółki leśnej w Rogozińcu w 2025 roku"
- Zakup i sukcesywne dostawy worków do selektywnej zbiórki odpadów
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.