Ogłoszenie z dnia 2007-08-14
Nowy Dwór Gdański: Budowa budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Dworze Gdańskim przy ul. Warszawskiej na działce nr 2/17 wraz z pełnym zakresem robót towarzyszących, uzbrojenia i zagospodarowania terenu
II ETAP REALIZACYJNY / ZADANIE II-1
Numer ogłoszenia: 141598 - 2007; data zamieszczenia: 14.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej, ul. Bałtycka 7, 82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie, tel. 055 2472333 w .25, fax 055 2475720.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http:www.wrotapomorza.pl/pl/bip/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Straż Pożarna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Dworze Gdańskim przy ul. Warszawskiej na działce nr 2/17 wraz z pełnym zakresem robót towarzyszących, uzbrojenia i zagospodarowania terenu II ETAP REALIZACYJNY / ZADANIE II-1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach wydzielonego zakresu II ETAPU realizacyjnego przedsięwzięcia (tj. wznowienie i dokończenie budowy budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Dworze Gdańskim przy ul. Warszawskiej na działce 2/17 wraz z pełnym zakresem robót towarzyszących, uzbrojenia i zagospodarowania terenu) - obejmującego realizację ZADANIA II-1 - w skład którego wchodzą wydzielone części podstawowych elementów inwestycji, tj.: 1. I.B.3. - BUDYNEK KP PSP / stan surowy / ściany piętra i kominy 2. I.B.10. - BUDYNEK KP PSP / stan surowy / pokrycie i ocieplenie dachów 3. I.B.13. - BUDYNEK KP PSP / stan surowy / ścianki działowe 4. I.B.14. - BUDYNEK KP PSP / stan surowy / stolarka i ślusarka otworowa 5. I.C.2. - BUDYNEK KP PSP / stan wykończeniowy / tynki, okładziny wewnętrzne, sufity podwieszane i malowanie 6. I.C.5. - BUDYNEK KP PSP / stan wykończeniowy / elewacje 7. I.G.8. - BUDYNEK KP PSP / instalacje elektryczne i telekom / instalacja piorunochronna i uziemiająca 8.II.C.1. - PRZYŁĄCZA I SIECI ZEWNĘTRZNE / zewnętrzne sieci elektryczne i telekom / sieć zasilająca przedlicznikowa
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.21 - Obiekty straży pożarnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 3.000,00 PLN(słownie: trzy tysiące złotych) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6.b. ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ogólne warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada wymogom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz spełniają następujące, a szczegółowo opisane w pkt. 2.2., warunki: 1) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych,i przedłożą wszystkie dokumenty składające się na ofertę (spełniające wymogi SIWZ), a wymienione w pkt. 1 CZĘŚĆ III nn. SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcom 1) Nie zalegają z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne.W celu potwierdzenia spełniania przedmiotowego warunku Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć poniższe dokumenty: a) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert b) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. W celu potwierdzenia spełnienia przedmiotowego warunku Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: a) dysponują wolnymi aktywami płynnymi i-lub kredytami w wysokości nie mniejszej niż 15 procent zaoferowanej w ofercie ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 PLN. W celu potwierdzenia spełniania przedmiotowego warunku Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć następujące dokumenty: a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy - potwierdzającą: § wymierną kwotowo wysokość środków finansowych posiadanych przez Wykonawcę i-lub § wymierną kwotowo zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert b) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4) Dysponują min. 1. (jedną) osobą zdolną do wykonania zamówienia - legitymującą się stosownymi uprawnieniami budowlanymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w Ustawie Prawo budowlane - tj. uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - potwierdzonymi stosownym i aktualnym dokumentem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego z minimum wykształceniem średnim i 5. letnim doświadczeniem zawodowym Uwaga: Wykaz osób uprawnionych i zdolnych do wykonania zamówienia Wykonawca winien przedstawić w formie zgodnej ze wzorem dokumentu przetargowego stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR A-4 z dołączeniem potwierdzonych za zgodność z oryginałem uprawnień budowlanych wymienionych osób wraz z aktualnym dokumentem potwierdzającym przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 5) Posiadają stosowne doświadczenie w realizacji zamówień publicznych - porównywalnych pod względem technicznym i ekonomicznym z przedmiotem zamówienia, tj. wykonali w okresie ostatnich 5. (pięciu) lat minimum 1. (jedno) zamówienie publiczne polegające na wykonaniu: § robót budowlanych z zakresu budowy obiektów budowlanych dla służby porządku publicznego lub służb ratunkowych oraz wojskowych obiektów budowlanych CPV 45216000-4 § i-lub innych robót budowlanych z zakresu budowy obiektów budowlanych dla ich użytkowników z sektora finansów publicznych o wartości nie mniejszej niż cena ofertowa - zaoferowana przez Wykonawcę w przedmiotowym przetargu. W przypadku jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej przez Wykonawcę jest krótszy niż określony jak wyżej - to zobowiązany On jest do przedłożenia stosownych informacji za ten właśnie okres.W celu potwierdzenia spełniania przedmiotowego warunku Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć stosowny wykaz zgodnie ze wzorem dokumentu przetargowego stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR A-5 do nn. SIWZ pn. Wykaz wykonanych robót spełniających warunek konieczny kwalifikacji Wykonawcy wraz z potwierdzeniem, że roboty te zostały należycie wykonane (podpis inwestora na dokumencie - wykazie lub załączenie odrębnych dokumentów autoryzowanych przez inwestora potwierdzających należyte wykonanie tych robót) 6) Wskażą w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom - jeżeli dotyczy W celu potwierdzenia spełnienia przedmiotowego warunku Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie (zgodnie ze wzorem dokumentu przetargowego stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR A-6 do nn. SIWZ) w którym wskażą części zamówienia, której wykonanie powierzą podwykonawcom. 7) Akceptują bez zastrzeżeń warunki wzoru umowy, tj. zobowiążą się do zawarcia umowy z Zamawiającym w przypadku wygrania przetargu na warunkach określonych w nn. SIWZ. W celu potwierdzenia spełnienia przedmiotowego warunku Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć następujące dokumenty: a) oświadczenie - zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy (zgodnie ze wzorem dokumentu przetargowego stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR A-7 do nn. SIWZ), b) oświadczenie - zobowiązanie do podpisania umowy (zgodnie ze wzorem dokumentu przetargowego stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR A-8 do nn. SIWZ) c) parafowany bez zastrzeżeń wzór umowy - stanowiący ZAŁĄCZNIK NR A-9 do nn. SIWZ. 8) Dokonają wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia Na potwierdzenie spełnienia przedmiotowego warunku Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty parafowany przez pracownika Zamawiającego wymienionego w CZĘŚCI II pkt. 3.1. ppkt.a) nn. SIWZ -potwierdzenie przeprowadzenia wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia (zgodnie ze wzorem dokumentu przetargowego stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR A-10 do nn. SIWZ). Wykonawca może dokonać wizji lokalnej po uprzednim zgłoszeniu osobie upoważnionej (pkt. 3.1. CZĘŚĆ II nn. SIWZ) z minimum jednodniowym wyprzedzeniem. Godziny przeprowadzenia wizji lokalnej - tak jak godziny kontaktów z osobami upoważnionymi. Potwierdzeniem spełnienia powyższych warunków, będzie złożenie przez Wykonawcę kompletu dokumentów wymienionych w pkt. 1 CZĘŚĆ III nn. SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:/www.wrotapomorza.pl/pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Dworze Gdańskim; 82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. Bałtycka 7; tel:055 247 23 33; fax: 055 247 57 20; e-mail: kppspndg@portel.pl,..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Dworze Gdańskim; 82-100 Nowy Dwór Gdański, ul. Bałtycka 7; Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU GDAŃSKIEGO
- Zakup wraz z montażem turbodmuchawy na łożyskach powietrznych wraz z osprzętem na terenie oczyszczalni ścieków w Nowym Dworze Gdańskim
- SR.272.u.32.2024.MD "Nadzór inwestorski nad inwestycją pn.: "Przebudowa drogi powiatowej nr 2335G w zakresie budowy chodnika Nowotna - Tujsk na odcinku 500 m".
- SR.272.rb.04.2024.MD Przebudowa drogi powiatowej w zakresie budowy zatok postojowych na ul. Morskiej, Jantar.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.