Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-14
Krzeszowice: Wykonanie projektów dostosowania pomieszczeń budynków Krzeszowickiego Centrum Zdrowia do wymagań określonych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia.
Numer ogłoszenia: 141603 - 2007; data zamieszczenia: 14.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Ogrodowa 1, 32-065 Krzeszowice, woj. małopolskie, tel. 012 2820073, fax 012 2822500.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzeszowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektów dostosowania pomieszczeń budynków Krzeszowickiego Centrum Zdrowia do wymagań określonych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektów dostosowania pomieszczeń budynków Krzeszowickiego Centrum Zdrowia do wymagań określonych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia. 1.Wykonanie projektów dostosowania pomieszczeń budynków do obowiązujących przepisów i dotyczy budynków : A- Przychodnia Rejonowa ul. Legionów Polskich 30 w Krzeszowicach B- Przychodnia Specjalistyczna ul. Krakowska 8 w Krzeszowicach C- Wiejski Ośrodek Zdrowia w Nowej Górze D- Wiejski Ośrodek Zdrowia w Tenczynku, E- Wiejski Ośrodek Zdrowia w Zalasiu Projekty należy wykonać zgodnie z załączonymi aktualizacjami programów dostosowawczych oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia Zakłady Opieki Zdrowotnej Dz. U nr 213 poz. 1568 z 2006 z późniejszymi zmianami. 2.Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego ( z wszystkimi branżami i uzgodnieniami na wykonanie windy w budynku Ośrodka Zdrowia w Krzeszowicach przy ul. Legionów Polskich. 3.Dokonanie kompletu uzgodnień i opracowań oraz przygotowanie wniosku o pozwolenie na budowę. 4.Wykonanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich z rozbiciem na poszczególne Ośrodki Zdrowia. 5.Wykonanie Specyfikacji Technicznej i Szczegółowej dla poszczególnych Ośrodków Zdrowia. 6. Opracowania należy wykonać dla każdego budynku oddzielnie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.40.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: spełnienie ogólnych warunków udziału w postępowaniu określoonych w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przynajmniej 1-go projektu budynku użyteczności publicznej,wykazanie głównego projektanta posiadającego odpowiednie uprawnienia i należącego do Izby Architektów lub Inżynierów Budownictwa, posiadanie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zał. 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy wg wzoru stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ Zał. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, albo potwierdzony przez odpowiedni organ (wójt, burmistrz, prezydent), nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, że jego treść nie ulega zmianie. Zał.3.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat prac projektowych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich zakresu, wartości, daty i miejsca wykonania, nazwę inwestora i nr telefonu, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że projekty zostały wykonane z należytą starannością wg. załączonego wzoru. Za spełnienie warunków zostanie uznane wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przynajmniej 1-go projektu budynku użyteczności publicznej. Zał.4. Deklarację podjęcia obowiązków głównego projektanta z podaniem zakresu posiadanych uprawnień, oraz kserokopie uprawnień, zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub Okręgowej Izby Architektonicznej, oraz polisę ubezpieczeniową lub zaświadczenie o aktualnym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej z tytułu pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie. Zał.5. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krzeszowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Krzeszowicach ul. Ogrodowa 1, tel. 012-252-08-06 lub 012-252-08-55.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2007 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Krzeszowicach ul. Ogrodowa 1, segment A pokój nr 5 -sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRZESZOWIC
więcej: przetargi w Krzeszowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Wykonanie hydroforu w budynku przy ul. Nowokościelnej 27"
- Opracowanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej budynku "D" Zespołu Szkół Rolniczo-Budowlanych w Lesznie
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH (ULICE: MIODOWA, KORFANTEGO, TUWIMA, SPOKOJNA, POKOJU, DŁUGOSZA I ŻEROMSKIEGO)
- Opracowanie wariantowej koncepcji i dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa ul. Harcerskiej w Wejherowie" z opcjami
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Izolacja termiczna połaci dachowej budynku przy ul. Browarowej 4"
- Opracowanie Studium Wykonalności dla zadania polegającego na : Modernizacji i rozbudowie sortowni odpadów komunalnych i kompostowni materiałów biologicznie przetwarzanych na terenie składowiska...
więcej: Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.