Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-10
Krasnystaw: Prowadzenie zajęć przygotowujących do egzaminów zawodowych i egzaminu maturalnego z matematyki w ramach projektu Wsparcie usług edukacyjnych świadczonych przez ZSP Nr 2 w Krasnymstawie
Numer ogłoszenia: 141604 - 2013; data zamieszczenia: 10.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Bartosza Głowackiego , ul. Sobieskiego 5, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5763065, faks 082 5763061.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.glowacki.p9.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć przygotowujących do egzaminów zawodowych i egzaminu maturalnego z matematyki w ramach projektu Wsparcie usług edukacyjnych świadczonych przez ZSP Nr 2 w Krasnymstawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Prowadzenie zajęć przygotowujących do egzaminów zawodowych i egzaminu maturalnego z matematyki w ramach projektu Wsparcie usług edukacyjnych świadczonych przez ZSP Nr2 w Krasnymstawie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem głównym projektu jest zwiększenie szans edukacyjnych i zawodowych uczniów Technikum Nr 2 przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Bartosza Głowackiego w Krasnymstawie przy jednoczesnym wzroście kompetencji społecznych i zawodowych jej 219 uczniów oraz jakości kształcenia placówki do dnia 31.05.2015 roku. Liderem projektu jest Stowarzyszenie Rozwoju Społeczno Gospodarczego Wiedza, Partnerem Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Bartosza Głowackiego w Krasnymstawie. Projekt będzie realizowany w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr2 im. Bartosza Głowackiego w Krasnymstawie. Część 1 zamówienia: Pojazdy i maszyny rolnicze. Prowadzenie zajęć przygotowujących do egzaminów zawodowych dla zawodu technik mechanizacji rolnictwa z przedmiotu: Pojazdy i maszyny rolnicze w łącznej liczbie 44 godzin w tym 4 grupy po 11 godzin, termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od podpisania umowy ws. przedmiotowej części zamówienia do dnia 31 grudnia 2013 r. część 2 zamówienia: Naprawa pojazdów i maszyn rolniczych. Prowadzenie zajęć przygotowujących do egzaminów zawodowych dla zawodu technik mechanizacji rolnictwa z przedmiotu: Naprawa pojazdów i maszyn rolniczych w łącznej liczbie 64 godziny w tym 4 grupy po 16 godzin, termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od podpisania umowy ws. przedmiotowej części zamówienia od 1 stycznia 2014 r. do dnia 31 grudnia 2014 r. część 3 zamówienia: Eksploatacja maszyn i pojazdów rolniczych. Prowadzenie zajęć przygotowujących do egzaminów zawodowych dla zawodu technik mechanizacji rolnictwa z przedmiotu: Eksploatacja maszyn i pojazdów rolniczych w łącznej liczbie 32 godzin w tym 4 grupy po 8 godzin, termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od podpisania umowy ws. przedmiotowej części zamówienia od 1 stycznia 2015 r. do dnia 31 maja 2015 r.część 4 zamówienia: Podstawy elektroniki w praktyce. Prowadzenie zajęć przygotowujących do egzaminów zawodowych dla zawodu technik elektronik z przedmiotu: Podstawy elektroniki w praktyce w łącznej liczbie 44 godzin w tym 4 grupy po 11 godzin, termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od podpisania umowy ws. przedmiotowej części zamówienia do dnia 31 grudnia 2013r.część 5 zamówienia: Układy elektroniczne. Prowadzenie zajęć przygotowujących do egzaminów zawodowych dla zawodu technik elektronik z przedmiotu: Układy elektroniczne w łącznej liczbie 64 godzin w tym 4 grupy po 16 godzin, termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od podpisania umowy ws. przedmiotowej części zamówienia od 1 stycznia 2014 r. do dnia 31 grudnia 2014r.część 6 zamówienia: Diagnostyka i eksploatacja urządzeń elektronicznych . Prowadzenie zajęć przygotowujących do egzaminów zawodowych dla zawodu technik elektronik z przedmiotu: Diagnostyka i eksploatacja urządzeń elektronicznych w łącznej liczbie 32 godziny w tym 4 grupy po 8 godzin, termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od podpisania umowy ws. przedmiotowej części zamówienia od 1 stycznia 2015r. do dnia 31 maja 2015 r.część 7 zamówienia: Organizacja i techniki reklamy. Prowadzenie zajęć przygotowujących do egzaminów zawodowych dla zawodu technik organizacji reklamy z przedmiotu: Organizacja i techniki reklamy w łącznej liczbie 44 godzin w tym 4 grupy po 11 godzin, termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od podpisania umowy ws. przedmiotowej części zamówienia do dnia 31 grudnia 2013r.część 8 zamówienia: Działalność gospodarcza w reklamie. Prowadzenie zajęć przygotowujących do egzaminów zawodowych dla zawodu technik organizacji reklamy z przedmiotu: Działalność gospodarcza w reklamie w łącznej liczbie 64 godzin w tym 4 grupy po 16 godzin, termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od podpisania umowy ws. przedmiotowej części zamówienia od 1 stycznia 2014 r. do dnia 31 grudnia 2014r.część 9 zamówienia: Organizacja kampanii reklamowej. Prowadzenie zajęć przygotowujących do egzaminów zawodowych dla zawodu technik organizacji reklamy z przedmiotu: Organizacja kampanii reklamowej w łącznej liczbie 32 godziny w tym 4 grupy po 8 godzin, termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od podpisania umowy ws. przedmiotowej części zamówienia od 1 stycznia 2015r do dnia 31 maja 2015r.część 10 zamówienia: Diagnostyka i naprawa urządzeń komputerowych. Prowadzenie zajęć przygotowujących do egzaminów zawodowych dla zawodu technik informatyk z przedmiotu: Diagnostyka i naprawa urządzeń komputerowych w łącznej liczbie 50 godzin w tym 5 grup po 10 godzin, termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od podpisania umowy ws. przedmiotowej części zamówienia do dnia 31 grudnia 2013r.część 11 zamówienia: Projektowanie i montaż lokalnych sieci komputerowych. Prowadzenie zajęć przygotowujących do egzaminów zawodowych dla zawodu technik informatyk z przedmiotu: Projektowanie i montaż lokalnych sieci komputerowych w łącznej liczbie 80 godzin, w tym 5 grup po 16 godzin, termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od podpisania umowy ws. przedmiotowej części zamówienia od 1 stycznia 2014r. do dnia 31 grudnia 2014 r.część 12 zamówienia: Programowanie aplikacji internetowych. Prowadzenie zajęć przygotowujących do egzaminów zawodowych dla zawodu technik informatyk z przedmiotu: Programowanie aplikacji internetowych w łącznej liczbie 45 godzin w tym 5 grup po 9 godzin, termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od podpisania umowy ws. przedmiotowej części zamówienia od 1 stycznia 2015 r. do dnia 31 maja 2015 r.część 13 zamówienia: Rośliny ozdobne. Prowadzenie zajęć przygotowujących do egzaminów zawodowych dla zawodu technik architektury krajobrazu z przedmiotu: Rośliny ozdobne w łącznej liczbie 33 godzin w tym 3 grupy po 11 godzin, termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od podpisania umowy ws. przedmiotowej części zamówienia do dnia 31 grudnia 2013 r.część 14 zamówienia: Projekty obiektów architektury krajobrazu. Prowadzenie zajęć przygotowujących do egzaminów zawodowych dla zawodu technik architektury krajobrazu z przedmiotu: Projekty obiektów architektury krajobrazu w łącznej liczbie 60 godzin w tym 3 grupy po 20 godzin, termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od podpisania umowy ws. przedmiotowej części zamówienia od 1 stycznia 2014 r. do dnia 31 grudnia 2014 r. część 15 zamówienia: Prace w obiektach architektury krajobrazu. Prowadzenie zajęć przygotowujących do egzaminów zawodowych dla zawodu technik architektury krajobrazu z przedmiotu: Prace w obiektach architektury krajobrazu w łącznej liczbie 12 godzin w tym 3 grupy po 4 godziny, termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od podpisania umowy ws. przedmiotowej części zamówienia od 1 stycznia 2015r. do dnia 31 maja 2015 r.część 16 zamówienia: Zajęcia z matematyki (1). Prowadzenie przygotowujących do egzaminu maturalnego z matematyki w łącznej liczbie 352 godziny, w tym 4 grupy po 88 godzin, termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od podpisania umowy ws. przedmiotowej części zamówienia do dnia 31 maja 2015 r.część 17 zamówienia: Zajęcia z matematyki (2). Prowadzenie przygotowujących do egzaminu maturalnego z matematyki w łącznej liczbie 352 godziny, w tym 4 grupy po 88 godzin, termin realizacji przedmiotowej części zamówienia: od podpisania umowy ws. przedmiotowej części zamówienia do dnia 31 maja 2015 r..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00 - Usługi szkolnictwa średniego 80.21.10.00 - Usługi edukacji technicznej na poziomie szkoły średniej .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 27.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z pzp złożonego w formie druku stanowiącego złącznik nr 2 do siwz
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z pzp złożonego w formie druku stanowiącego złącznik nr 2 do siwz
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z pzp złożonego w formie druku stanowiącego złącznik nr 2 do siwz
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje określone w z Rozporządzeniu MEN z dn 12 marca 2009r w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz...(Dz. U. Nr 50 z 2009r, poz.400 z późn. zm.): dla części 1-3 -posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego w zakresie przedmiotów zawodowych z mechanizacji rolnictwa oraz przygotowanie pedagogiczne, co najmniej 6-letni staż pracy w zawodzie nauczyciela w szkole ponadgimnazjalnej i stopień nauczyciela kontraktowego dla części 4-6 - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego w zakresie przedmiotów zawodowych z elektroniki oraz przygotowanie pedagogiczne, co najmniej 6-letni staż pracy w zawodzie nauczyciela w szkole ponadgimnazjalnej i stopień nauczyciela kontraktowego dla części 7-9 - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego w zakresie przedmiotów zawodowych z organizacji reklamy oraz przygotowanie pedagogiczne, co najmniej 6-letni staż pracy w zawodzie nauczyciela w szkole ponadgimnazjalnej i stopień nauczyciela kontraktowego dla części 10-12 - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego w zakresie przedmiotów zawodowych z informatyki oraz przygotowanie pedagogiczne, co najmniej 6-letni staż pracy w zawodzie nauczyciela w szkole ponadgimnazjalnej i stopień nauczyciela kontraktowego dla części 13-15 - posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego w zakresie przedmiotów zawodowych z architektury krajobrazu oraz przygotowanie pedagogiczne, co najmniej 6-letni staż pracy w zawodzie nauczyciela w szkole ponadgimnazjalnej i stopień nauczyciela kontraktowego dla części 16-17 - posiadanie wykształcenia wyższego magisterskiego z przygotowaniem pedagogicznym, ukończone studia na kierunku matematyka, co najmniej 6-letni staż pracy w zawodzie nauczyciela matematyki w szkole ponadgimnazjalnej i stopień nauczyciela kontraktowego
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z pzp złożonego w formie druku stanowiącego złącznik nr 2 do siwz
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glowacki.p9.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.glowacki.p9.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2013 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Bartosza Głowackiego w Krasnymstawie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.