Ogłoszenie z dnia 2015-09-28
Łódź: Modernizacja infrastruktury przystankowej na terenie Miasta Łodzi - część 2 - zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 141605 - 2015; data zamieszczenia: 28.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu, ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6384959, 6384911, faks 42 638-49-58.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja infrastruktury przystankowej na terenie Miasta Łodzi - część 2 - zamówienie uzupełniające.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest powtórzenie tego samego rodzaju robót, które były przedmiotem zamówienia podstawowego realizowanego w ramach umowy z dnia 14.07.2015r. Nr 333.112/DZ/2015, w zakresie: - podwyższenia peronów przystankowych z dostosowaniem ich konstrukcji do potrzeb osób niepełnosprawnych, - budowy ramp podjazdowych, - przebudowy istniejącej nawierzchni - zastosowanie płytek wskaźnikowych, - wymiany starych wiat przystankowych na nowe typu Merkury oraz Secesja. Celem modernizacji infrastruktury przystankowej jest poprawa komunikacji publicznej. Wymiana wiat przystankowych przyczyni się do poprawy bezpieczeństwa i komfortu podróżowania pasażerów komunikacji miejskiej. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: - rozbiórkę istniejących elementów zagospodarowania pasa drogowego: nawierzchnie chodniki, ogrodzenia, itp., - demontaż i montaż wiaty przystankowej ewentualnie podłączonej do sieci energetycznej, - korytowanie pod warstwy konstrukcyjne na głębokość 10 cm, - profilowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie w gruncie kat. II - IV, - wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem, gruntocement przygotowany na miejscu wbudowania o wytrzymałości RM=2,5MPa, wraz z pielęgnacją podbudowy poprzez przysypanie piaskiem oraz polewaniem wodą, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - tłuczeń kamienny o grubości 30 cm po zagęszczeniu peron przystankowy, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - tłuczeń kamienny o grubości 30 cm po zagęszczeniu w jezdni przy krawężniku / pas jezdni po wymianie krawężnika /, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - tłuczeń kamienny o grubości 20 cm po zagęszczeniu - chodnik, - ustawienie krawężników polimerobetonowych peronowych o wymiarach 30x35 cm z ławą C 12/15 (B15) o grubości 15 cm na podsypce cementowo piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawa cementową, - wykonanie nawierzchni chodnika z płytki betonowej 25x25x8x fazowanej na podsypce cementowo piaskowej 3 cm, - wykonanie nawierzchni chodnika z płytek betonowych 25x25x8 bez fazowych na podsypce cementowo piaskowej 3 cm kolor grafitowy, - wykonanie nawierzchni chodnika z płytki ryflowanej białej dla niewidomych 30 x 30 cm na podsypce cementowo piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową, - wykonanie nawierzchni chodnika z płytki guzikowej dla niewidomych 30x30 cm na podsypce cementowo piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową. Płytki typu stop, - ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową, - regulację wysokościową armatury wod - kan - wpusty, studnie, - regulację wysokościową studzienek telekomunikacyjnych, - założenie zieleńca (nasypanie humusu gr. 10 cm z obsianiem trawą) oraz zdjęcie nadmiaru ziemi o grubości 25 cm, - ustawienie nowego kosza na śmieci, - zamontowanie bariero-poręczy ulicznej (standardowej) z pochwytem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla zamówienia podstawowego a także w Formularzu cenowym i we wzorze umowy, będącymi załącznikami do zaproszenia (Załącznik nr 1 oraz 4).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KRAL Sp. z o.o., ul. Marii Skłodowskiej - Curie 12/14, 90-505 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 173582,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 213506,11
Oferta z najniższą ceną: 213506,11 / Oferta z najwyższą ceną: 213506,11
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Podstawa prawna - art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.) - Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki, w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Podstawa faktyczna - przedmiotem zamówienia uzupełniającego jest powtórzenie tego samego rodzaju robót, które były przedmiotem zamówienia podstawowego na: Modernizację infrastruktury przystankowej na terenie Miasta Łodzi, Nr sprawy ZDiT-DZ.3321.26.2015. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu. Wartość zamówienia uzupełniającego objętego niniejszym postępowaniem nie przekracza 50 % wartości zamówienia podstawowego dotyczącego 2 części zamówienia podstawowego oraz 50 % wartości całego zamówienia podstawowego (wszystkich części), a także zostało udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wykonanie modernizacji instalacji wody lodowej, obsług. chłodzenie pom., w budynku biur., w ramach zadania inwest. pn.: "Modernizacja instalacji klimatyzacji w budynku przy ul. Moniuszki 7/9 w Łodzi"
- SZP.281.41.2025 - Roboty budowlane - adaptacja pomieszczeń Pracowni Hemodynamiki - etap II w ramach projektu pn. "Utworzenie kompleksu Intensywnej Terapii w Instytucie "Centrum Zdrowia Matki (...)"
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
- : Dostawa cz. 2 pomocy dydaktycznych Szkoły Podstawowej nr 138 im. Leopolda Staffa w Łodzi, w ramach projektu nr FELD.08.07-IZ.00-0060/24 "Droga do lepszej przyszłości- rozumiem, wiem, potrafię"
- Dostawa cz. 1 pomocy dydaktycznych Szkoły Podstawowej nr 138 im. Leopolda Staffa w Łodzi, w ramach projektu nr FELD.08.07-IZ.00-0060/24 "Droga do lepszej przyszłości- rozumiem, wiem, potrafię"
- "Adaptacja pomieszczeń i warsztatów szkolnych" w ramach projektu pn.: "Ekologiczny mechanik"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu
- REMONT DACHU
- Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Bronice Kolonia, Gmina Nałęczów - droga gminna nr 107866L
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu budynku Altany Chińskiej należącego do zespołu urbanistyczno-architektonicznego założenia pałacowo-parkowego PAN-Domu Zjazdów i Konferencji w Jabłonnie
- Remont łazienki na parterze i pierwszym piętrze oraz remont sali 12 wraz z gabinetem w budynku głównym oraz remont części elewacji frontowej w budynku głównym ZSCKR
- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Kaszewska Wola
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.