Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2010-06-01
Katowice: Dostawa p³ynów infuzyjnych w rozbiciu na pakiety
Numer og³oszenia: 141613 - 2010; data zamieszczenia: 01.06.2010
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski Murcki w Katowicach , ul. Soko³owskiego 2, 40-749 Katowice, woj. ¶l±skie, tel. 032 2556163, faks 032 2556337.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpitalmurcki.bip.od.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa p³ynów infuzyjnych w rozbiciu na pakiety.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa p³ynów infuzyjnych w rozbiciu na pakiety.
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.
- Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
- Dostawa p³ynów infuzyjnych w ilo¶ci do 20 % zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.69.20.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystêpuj±c do przetargu wykonawca ma obowi±zek wp³aty wadium w wysoko¶ci odpowiednio dla poszczególnych pakietów, których dotyczy oferta: Pakiet I - 2 620 PLN, Pakiet II - 350 PLN, Pakiet III - 120 PLN, Pakiet IV - 100 PLN.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunku na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu o zamówienie publiczne okre¶lonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp (za³. nr 2 do SIWZ) oraz do³±czenia do oferty koncesji, zezwolenia lub licencji, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania, a w przypadku braku takiego obowi±zku z³o¿onego stosownego o¶wiadczenia
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunku na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu o zamówienie publiczne okre¶lonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp (za³. nr 2 do SIWZ) oraz do³±czenia do oferty wykazu wykonanych - wykonywanych dostaw w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie - za³. nr 4. Spe³nieniem warunku bêdzie wykazanie co najmniej jednej dostawy o warto¶ci brutto nie ni¿szej ni¿: w Pakiecie I - 105000 PLN, w Pakiecie II - 14000 PLN, w Pakiecie III - 4700 PLN, w Pakiecie IV - 4000 PLN
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunku na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu o zamówienie publiczne okre¶lonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp (za³. nr 2 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunku na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu o zamówienie publiczne okre¶lonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp (za³. nr 2 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunku na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu o zamówienie publiczne okre¶lonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp (za³. nr 2 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- koncesjê, zezwolenie lub licencjê
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
inne dokumenty
O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e produkty lecznicze posiadaj± dokumenty dopuszczaj±ce do obrotu zgodne z aktualnie obowi±zuj±cymi przepisami
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca, który chce polegaæ na wiedzy i do¶wiadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolno¶ciach finansowych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków sk³ada dokumenty potwierdzaj±ce, i¿ bêdzie dysponowa³ zasobami niezbêdnymi do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Je¿eli Wykonawca bêdzie polega³ na zdolno¶ciach finansowych innych podmiotów winien do³±czyæ do oferty informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, w których ten podmiot posiada rachunek, potwierdzaj±c± wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow±, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem ostatecznego terminu sk³adania ofert. Spe³nieniem warunku bêdzie potwierdzenie posiadania przez ten podmiot ¶rodków finansowych lub zdolno¶ci kredytowej w wysoko¶ci nie ni¿szej ni¿: w Pakiecie I - 11700 PLN, w Pakiecie II - 1600 PLN, w Pakiecie III - 550 PLN, w Pakiecie IV - 440 PLN. W przypadku przyst±pienia do wiêkszej ilo¶ci pakietów, je¿eli w zakresie tych pakietów Wykonawca chce polegaæ na zdolno¶ciach finansowych innych podmiotów, informacja winna potwierdzaæ posiadanie ¶rodków finansowych lub zdolno¶ci kredytowej w wysoko¶ci nie ni¿szej ni¿ suma kwot wymaganych dla poszczególnych pakietów
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Wszelkie istotne zmiany i uzupe³nienia umowy wymagaj± zgody obu stron w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci oraz mog± byæ wprowadzone wy³±cznie w przypadku: - zmiany cen w zwi±zku z urzêdow± zmian± wysoko¶ci podatku od towarów i us³ug, - zmiany cen w zwi±zku ze zmian± cen urzêdowych hurtowych i detalicznych na produkty lecznicze i wyroby medyczne na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawa, - zmiany cen korzystnej dla Zamawiaj±cego, tj. obni¿enia cen poszczególnych produktów leczniczych, w tym równie¿ na tzw. okresy promocyjne, z okre¶leniem czasu obowi±zywania obni¿ki ceny, - przed³u¿enia czasu trwania umowy w przypadku nie zrealizowania wszystkich ilo¶ci produktów leczniczych zawartych w za³±czniku nr 1 do SIWZ, - Dopuszcza siê zmianê umowy w zakresie przedmiotowym tj. zast±pienia produktu objêtego umow± odpowiednikiem w przypadku: a/ zaprzestania wytwarzania produktu leczniczego objêtego umow±, b/ wyga¶niêcia ¶wiadectwa rejestracji, c/ zaistnienia incydentu medycznego. Zmiana, o której mowa powy¿ej bêdzie dopuszczalna pod warunkiem, i¿ odpowiednik bêdzie oparty na tej samej substancji aktywnej oraz znajduje zastosowanie w tych samych wskazaniach co produkt leczniczy objêty umow±, - zmiany sposobu konfekcjonowania produktu leczniczego i wielko¶ci jednostkowej dawki, którego cena, po odpowiednim przeliczeniu, nie bêdzie wy¿sza ni¿ cena produktu leczniczego objêtego umow±, - zmiany zakresu dostaw realizowanych przez podwykonawców- je¿eli dotyczy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmurcki.bip.od.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Szpital Miejski Murcki w Katowicach, 40-749 Katowice, ul. Soko³owskiego 2.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 10.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Szpital Miejski Murcki w Katowicach, 40-749 Katowice, ul. Soko³owskiego 2 - sekretariat Dyrektora.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: P³yny infuzyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: P³yny infuzyjne - 16 pozycji.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.69.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: P³yny infuzyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: P³yny infuzyjne - 4 pozycje.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.69.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: P³yny infuzyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: P³yny infuzyjne - 3 pozycje.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.69.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Aqua pro injectione.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Aqua pro injectione - 2 pozycje.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.69.20.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- KWP w Katowicach - modernizacja budynków A, B i C - KWP w Katowicach przy ul. Lompy 19 - I etap - przystosowanie do przepisów przeciwpo¿arowych - opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej
- Dostawa ekranu holograficznego
- Dostawa punktów dostêpu bezprzewodowego
- Dostawa systemu teleinformatycznego dla Wojewódzkiego O¶rodka Ruchu Drogowego w Katowicach"
- Dostawa czasopism zagranicznych w roku 2025
- Dostawa do pracowni transportu kolejowego w postaci symulatora pojazdu kolejowego oraz wyposa¿enia symulatora ruchu kolejowego
wiêcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.