eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu (Inwestora Zastępczego) robót budowlanych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-26

Szczecin: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu (Inwestora Zastępczego) robót budowlanych
Numer ogłoszenia: 141614 - 2008; data zamieszczenia: 26.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Książnica Pomorska im. Stanisława Staszica, ul. Podgórna 15/16, 70-205 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4819110; 4819321, fax 091 4819115.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksiaznica.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu (Inwestora Zastępczego) robót budowlanych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Sprawowanie funkcji Inżyniera Kontraktu (Inwestora Zastępczego) robót budowlanych zadania inwestycyjnego: Przebudowa i nadbudowa budynku Książnicy Pomorskiej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.15.40 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.54.00 - Usługi inspekcji budowlanej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesiena wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający wymagania określone w art. 22 ust. 1 PZP, w tym spełniający następujące warunki szczegółowe: 1/ Wykonawca musi się wykazać doświadczeniem w realizacji, w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługami, które obejmowały wykonywanie funkcji Inżyniera Kontraktu (Inwestora Zastępczego) o wartości inwestycji nie mniejszej niż 5.000.000 zł. 2/ Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane do wykonywania nadzoru inwestorskiego w następujących specjalnościach: a) konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i odpowiadające swoim zakresem ww., b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych bez ograniczeń lub wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i odpowiadające swoim zakresem ww., c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, bez ograniczeń lub wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i odpowiadające swoim zakresem ww., d) drogowej bez ograniczeń lub wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i odpowiadające swoim zakresem ww.. Ponadto Wykonawca musi dysponować specjalistą ds. przygotowania inwestycji - osobą posiadającą doświadczenie w przygotowywaniu przetargów na wybór Generalnego Wykonawcy zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych. 3/ Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 1.000.000 zł. Ubezpieczenie to musi być wznawiane w okresie wykonywania usługi. 4/ Wykonawca winien stosować procedury systemu zarządzania jakością oparte o odpowiednie normy europejskie, np. certyfikat ISO 9001:2000 itp. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty, których wykaz zawiera punkt IX niniejszej specyfikacji. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo. W takim przypadku warunki udziału w postępowaniu dotyczące wykonawcy, odnoszą się odpowiednio do wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne. 4. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. 5. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie obowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy złożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone dokumenty dla każdego z nich, b) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie określonym w pkt VIII ust.1 pkt 1/ SIWZ, z podaniem nazwy przedmiotu zamówienia, wartości inwestycji, dat wykonania i zamawiających - zał. Nr 4 do SIWZ - jeden wspólny wykaz w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną, warunek ten wykonawcy winni spełniać łącznie; do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie, c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (w zakresie określonym w pkt VIII ust. 1 pkt 2/ SIWZ) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także proponowanej funkcji podczas realizacji zamówienia- zał. nr 5 do SIWZ - jeden wspólny wykaz w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną, warunek ten wykonawcy winni spełniać łącznie, d) dokumenty stwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia (w zakresie określonym w pkt VIII ust. 1 pkt 2/ SIWZ) i zaświadczenia wystawione przez właściwe izby samorządu zawodowego, że osoba, której uprawnienia dotyczą, jest wpisana na listę członków tej izby - wykonawcy winni spełniać łącznie, e) zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi np. certyfikat ISO 9001:2000 itp.- wykonawcy winni spełniać łącznie, składa przynajmniej jeden z wykonawców wspólnie uczestniczący w realizacji zamówienia, który spełnia ten warunek, f) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w kwocie nie mniejszej niż 1.000.000 zł. Polisa ta musi być wznawiana w okresie wykonywania usługi - wykonawcy winni spełniać łącznie, składa przynajmniej jeden z wykonawców wspólnie uczestniczący w realizacji zamówienia, który spełnia ten warunek.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ksiaznica.szczecin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Książnica Pomorska im. Stanisława Staszica Ul. Podgórna 15/16 70-205 Szczecin pok. nr 18 (II p. wejście od parkingu).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2008 godzina 10:45, miejsce: Książnica Pomorska im. Stanisława Staszica Ul. Podgórna 15/16 70-205 Szczecin pok. nr 18 (II p. wejście od parkingu).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.