eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GóraWykonanie i montaż tablic zgodnie z wytycznymi UMWD dotyczącymi informacji i promocji dla projektów pn.,,Zagospodarowanie pustych i zdegradowanych przestrzeni publicznych w Górze. Rewitalizacja etap I,, oraz ,,Zagospodarowanie pustych i zdegradowanych przestrzeni publicznych w Górze. Rewitalizacja etap II,,

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-18

Góra: Wykonanie i montaż tablic zgodnie z wytycznymi UMWD dotyczącymi informacji i promocji dla projektów pn.: ,,Zagospodarowanie pustych i zdegradowanych przestrzeni publicznych w Górze. Rewitalizacja etap I,, oraz ,,Zagospodarowanie pustych i zdegradowanych przestrzeni publicznych w Górze. Rewitalizacja etap II,,
Numer ogłoszenia: 141651 - 2011; data zamieszczenia: 18.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Góra , ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra, woj. dolnośląskie, tel. 065 5443644, faks 065/543-26-58.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gora.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i montaż tablic zgodnie z wytycznymi UMWD dotyczącymi informacji i promocji dla projektów pn.: ,,Zagospodarowanie pustych i zdegradowanych przestrzeni publicznych w Górze. Rewitalizacja etap I,, oraz ,,Zagospodarowanie pustych i zdegradowanych przestrzeni publicznych w Górze. Rewitalizacja etap II,,.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i montaż tablic zgodnie z wytycznymi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego dotyczącymi informacji i promocji dla projektów pn.:,,Zagospodarowanie pustych i zdegradowanych przestrzeni publicznych w Górze. Rewitalizacja etap I,, oraz ,,Zagospodarowanie pustych i zdegradowanych przestrzeni publicznych w Górze. Rewitalizacja etap II,,. Zakres przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie i montaż łącznie czterech tablic wraz z konstrukcją oraz słupkami mocującymi przeznaczonymi do umieszczenia w gruncie (z zapewnieniem stabilności konstrukcji poprzez umieszczenie w fundamencie betonowym) zgodnie z wytycznymi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego (zawartymi w Poradniku dla Beneficjenta w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 z wyłączeniem priorytetu 1.1 i 1.2, 5.1 i 5.3 oraz Priorytetu 10, dostępnym na stronie: http://rpo.dolnyslask.pl/index.php?id=225 (wyciąg z poradnika stanowi załącznik nr 5 do SIWZ) dotyczącymi informacji i promocji dla projektów wyszczególnionych poniżej pn.: 1. Zagospodarowanie pustych i zdegradowanych przestrzeni publicznych w Górze. Rewitalizacja etap I (2 tablice informacyjne spełniające wymogi tablic pamiątkowych): - Modernizacja systemu monitorowania w m. Góra (załącznik nr 1, tablica dwustronna); - Odtworzenie zabytkowej studni na skrzyżowaniu ul. Małej i Staromiejskiej w Górze (załącznik nr 2) 2. Zagospodarowanie pustych i zdegradowanych przestrzeni publicznych w Górze. Rewitalizacja etap II (2 tablice informacyjne spełniające wymogi tablic pamiątkowych): - Budowa parkingu przy ulicy Bojowników w Górze (załącznik nr 3); - Remont części pieszej ul. Mała w Górze (załącznik nr 4, tablica dwustronna) Tablice powinny zawierać : - zestawienie znaków graficznych ułożone w sposób określony w wytycznych (logotypy dostępne są na stronie internetowej RPO WD pod adresem: http://dolnyslask.pl/default.aspx?docId=3819&mId1=3580 - hasło promocyjne dla RPO WD: ,,Fundusze Europejskie - dla rozwoju Dolnego Śląska,,, - nazwę inwestycji, - informację o całkowitej wartości projektu, - informację o wartości dotacji ze środków Unii Europejskiej, - nazwę Beneficjenta, - informację o współfinansowaniu projektu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Tablice należy wykonać z blachy stalowej 1,25 mm podwójnie giętej, malowanej proszkowo na kolor szary, lico tablicy -wydruk solwentowy z zabezpieczeniem przed blaknięciem. Wymiary tablic informacyjnych: 70 cm (wysokość) x 90 cm (szerokość). Treść w/w tablic powinna odpowiadać treści wg załączników nr 1,2,3,4. Dla zadań ,,Modernizacja systemu monitorowania w m. Góra,, (załącznik nr 1) oraz ,,Remont części pieszej ul. Mała w Górze,, (załącznik nr 4) należy wykonać tablice dwustronne. Konstrukcja stalowa, malowana proszkowo na kolor czarny, stojąca wraz ze słupkami mocującymi. Wysokości słupków 370 cm, średnica 2,,, ze stali ocynkowanej, malowane proszkowo na kolor czarny. Przy umieszczeniu w gruncie należy zapewnić stabilność konstrukcji poprzez osadzenie w fundamencie betonowym. Napisy trwałe i czytelne, tło tablicy białe, czcionka ARIAL CE, kolor czcionki nieagresywny, materiał odporny na warunki atmosferyczne. Minimalna trwałość kolorów i materiału - 7 lat od dnia protokolarnego odbioru. Szczegółowe wytyczne zawarto w opisie przedmiotu zamówienia, w załącznikach i wyciągu z Poradnika dla Beneficjenta. Tablice muszą posiadać układ i strukturę powierzchniową zgodną z wytycznymi. Rozmieszczenie znaków, proporcje oraz kolor czcionki wg zasad określonych w Księdze Identyfikacji Wizualnej Narodowej Strategii Spójności znajdującej się na stronie www.funduszeeuropejskie.gov.pl, zakładka Zasady promocji FE -dokumenty oraz na stronie www.rpo.dolnyslask.pl - zakładka Informacja i promocja i w Poradniku dla Beneficjenta w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 z wyłączeniem priorytetu 1.1 i 1.2, 5.1 i 5.3 oraz Priorytetu 10, dostępnym na stronie: http://rpo.dolnyslask.pl/index.php?id=225 (wyciąg z poradnika stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). Technologia wykonanie powyższych tablic informacyjnych spełniających wymogi tablic pamiątkowych powinna umożliwiać modyfikację treści w zakresie podanych wartości: całkowitej wartości projektu, w tym wartości zadania oraz wkładu Unii Europejskiej, w tym dofinansowania zadania. Wykonawca zamówienia zmodyfikuje podane wartości bezpłatnie w ramach przedmiotu zamówienia po zakończeniu realizacji projektów i uzyskaniu dyspozycji i informacji od Zamawiającego. Orientacyjna data wykonania aktualizacji: wrzesień/października 2011 Całość konstrukcji winna nawiązywać do już istniejących na terenie miasta tablic informacyjnych wykonanych w ramach przedmiotowych projektów. (zał. 1 Wykonawca udzieli gwarancji jakości na dostarczone tablice w wymiarze minimum 7 lat licząc od dnia protokolarnego odbioru. Materiały służące do wykonania przedmiotu Zamówienia powinny posiadać odpowiednie atesty i spełnić określone normy zgodnie z powszechnie obowiązującym prawem polskim Zakres zamówienia obejmuje zaprojektowanie przedmiotowych tablic wraz z konstrukcją i słupkami mocującymi - zgodnie z wzorami podanymi w załącznikach oraz wytycznymi dla beneficjentów RPO WD w zakresie wypełniania obowiązków informacyjno-promocyjnych, wykonanie zaprojektowanych tablic informacyjnych, konstrukcji i słupków mocujących, montaż tablic informacyjnych do konstrukcji mocujących, dostawę zmontowanych tablic, konstrukcji i słupków do miejsca realizacji inwestycji wskazanego przez Zamawiającego oraz ich osadzenie w gruncie w fundamencie betonowym, zapewniające stabilność konstrukcji. UWAGA: Wykonawca odrębnie wystawia faktury za wykonane dostawy dla poszczególnych projektów, tj. Rewitalizacja etap I i Rewitalizacja etap II, w celu poprawnego rozliczenia przez Zamawiającego środków finansowych pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe 31.52.32.00 - Trwałe znaki informacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie ustanowiono obowiązku wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający uzna za właściwe złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wskazanych przez ustawodawcę w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże, że zrealizował co najmniej dwie dostawy polegające na dostawie wolnostojących tablic informacyjnych lub pamiątkowych wraz z montażem, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonego wraz z ofertą wykazu wykonanych lub wykonywanych przez wykonawcę dostaw. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi przy zastosowaniu formuły spełnia- nie spełnia. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, warunki spełniają wspólnie. (do wyliczenia okresu trzech lat Zamawiający weźmie pod uwagę datę zakończenia)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający uzna za właściwe złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wskazanych przez ustawodawcę w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający uzna za właściwe złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wskazanych przez ustawodawcę w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający uzna za właściwe złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wskazanych przez ustawodawcę w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty wymienione w pkt 6 przedmiotowej SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

ZMIANY W UMOWIE 1. Wszelkie zmiany w umowie pod rygorem nieważności muszą być dokonane w formie pisemnej. 2. Zmiana terminu wykonania umowy może nastąpić w wyniku: a) wystąpienia zdarzenia zewnętrznego nie dającego się przewidzieć, na które strony umowy nie mają wpływu i którego skutkom nie można było zapobiec, nawet przy zachowaniu należytej staranności, a które uniemożliwia wykonanie zamówienia w całości lub w części, w szczególności: zmiana warunków atmosferycznych uniemożliwiająca zachowanie technologii montażu sprzętu, klęski żywiołowe i inne zdarzenia związane z działaniem sił przyrody, takie jak trzęsienia ziemi, powódź, a także zdarzenia pozostające poza kontrolą i wolą stron. b) zmiany przepisów prawa, mających wpływ na termin wykonania dostaw lub sposób ich prowadzenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gora.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Górze, ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra, pokój nr 111.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Górze, ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra, pokój nr 101- sekretariat, I piętro budynku.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.