Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-18
Legnica: Utrzymanie wód i urządzeń na obiekcie :
1.Środkowy, gm. Pęcław
2.Leszczynka, gm. Przemków
3.Skłoba, gm. Radwanice
Numer ogłoszenia: 141655 - 2011; data zamieszczenia: 18.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Legnicy , ul. Macieja Rataja 32, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 76 86 270 07.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzmiuw.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie wód i urządzeń na obiekcie : 1.Środkowy, gm. Pęcław 2.Leszczynka, gm. Przemków 3.Skłoba, gm. Radwanice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie wód i urządzeń wodnych polegające na wykonaniu czynności w zakresie konserwacji bieżącej w/w cieków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części ujęto przedmiarach robót stanowiących załączniki do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- 1 usługę taką samą jak przedmiot zamówienia (rozmiar) polegającą na wykonaniu prac związanych z utrzymaniem: a/.cieków, kanałów, wałów p.powodziowych bądź rowów melioracyjnych (konserwacja i wycinka krzaków, koszenie skarp, korony i dna, itp.) na długości minimum 6,75 km (usługi nie sumują się) - warunek odnoszący się do całości zamówienia;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pisemne zobowiązanie podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków Formularz oferta wg wzoru Zamawiającego o treści odpowiadającej załącznikowi nr1 Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy zp w przypadku składania ofert przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcą wraz ze wskazaniem zakresu wykonanych prac przez podwykonawców
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony przewidują możliwość dokonywania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w każdym przypadku, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub gdy te zmiany warunkują należyte wykonanie przedmiotu umowy. Zmiany o których mowa w ust. 1 mogą dotyczyć w szczególności: 1) zakresu przedmiotu umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa lub okoliczności faktycznych ujawnionych po dacie zawarcia umowy; 2) terminu wykonania przedmiotu umowy przypadku: a) jeżeli wykonanie zamówienia dodatkowego (robót dodatkowych) lub robót zamiennych wpłynie na termin wykonania zamówienia podstawowego, b) wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację robót we wcześniej ustalonych terminach powodujących konieczność aktualizacji harmonogramu rzeczowo-finansowego i-lub zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy, między innymi: (i) konieczność wprowadzenia istotnych zmian w dokumentacji projektowej lub w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; (ii) wstrzymanie robót przez Zamawiającego; (iii) inne spowodowane obiektywnymi zdarzeniami niezależnymi od woli Stron; c) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w tym także stanowiących skutek siły wyższej uniemożliwiających lub utrudniających wykonanie przedmiotu umowy. 3) zmiany zakresu przedmiotu umowy i-lub zmiany wysokości wynagrodzenia (ceny) pod warunkiem zmiany w planie finansowym właściwego organu (warunek dotyczy przypadku zwiększenia wynagrodzenia): a) jeżeli dla należytego wykonania zamówienia konieczne będzie wykonanie zamówienia dodatkowego, wykonanie robót zamiennych lub zaniechanie wykonania części przedmiotu umowy; b) jeżeli nastąpi ograniczenie zakresu rzeczowego przedmiotu umowy i/lub brak środków finansowych; c) zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług VAT - w takim przypadku Strony dokonają zmiany postanowień umowy na mocy której odpowiednio podwyższą lub obniżą wynagrodzenie Wykonawcy netto i brutto o kwotę stanowiącą równowartość kwoty o jaką obowiązek podatkowy Wykonawcy na skutek przedmiotowej zmiany prawa uległ zwiększeniu lub zmniejszeniu; 4) konieczności wykonania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań niż wskazane w dokumentacji technicznej i ofercie, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy. 3. W przypadkach o których mowa w § 6 ust. 5 i/lub § 7 ust. 1 pkt 5 umowy. 4. Wystąpienie okoliczności, o których mowa w pkt. 1-3 stanowi podstawę dla dokonania w tym zakresie przez Strony stosownej zmiany postanowień umowy, w tym zmiany zakresu rzeczowo finansowego przedmiotu umowy i/lub zmiany terminu do wykonania całości lub części przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzmiuw.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu
Oddział w Legnicy; ul. M. Rataja 32 (sekretariat).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2011 godzina 09:00, miejsce: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Legnicy; ul. M. Rataja 32 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Środkowy, gm. Pęcław.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środkowy, gm. Pęcław 0+000 - 3+080, 3+540 -10+540 Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie wód i urządzeń wodnych polegające na wykonaniu czynności w zakresie konserwacji bieżącej w/w cieku..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Leszczynka, gm. Przemków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leszczynka, gm. Przemków 0+000 - 6+750 Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie wód i urządzeń wodnych polegające na wykonaniu czynności w zakresie konserwacji bieżącej w/w cieku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.19.80-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Skłoba, gm. Radwanice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skłoba, gm. Radwanice 0+000 - 7 + 000 Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie wód i urządzeń wodnych polegające na wykonaniu czynności w zakresie konserwacji bieżącej w/w cieku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.18.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Bezgotówkowy bieżący zakup oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej 95 za pomocą elektronicznych kart paliwowych, do zbiorników pojazdów należących do Komendy Miejskiej Państwowej PSP w Legnicy.
- Wykonywanie usług ochrony fizycznej i usług monitorowania obiektów w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Legnicy w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Wykonywanie usług pochówków osób na zlecenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Legnicy w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- DOSTAWY TAŚM, TUSZY I TONERÓW
- "Usunięcie drzew stwarzających zagrożenie bezpieczeństwa ludzi i mienia" - POWTÓRKA II
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesjach budynków Sądu Rejonowego w Legnicy
więcej: przetargi w Legnicy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.