To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2010-06-01
¦widnica: Ca³odobowa ochrona nowej siedziby Prokuratury Okrêgowej w ¦widnicy przy ul. 1 Maja 21
Numer og³oszenia: 141675 - 2010; data zamieszczenia: 01.06.2010
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 107711 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okrêgowa w ¦widnicy, ul. gen. Leopolda Okulickiego 2-4/307, 58-100 ¦widnica, woj. dolno¶l±skie, tel. 074 8566200, faks 074 8520257.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Organ kontroli pañstwowej lub ochrony prawa, s±d lub trybuna³.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Ca³odobowa ochrona nowej siedziby Prokuratury Okrêgowej w ¦widnicy przy ul. 1 Maja 21.
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.
II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie ca³odobowej us³ugi ochrony osób i mienia w budynku nowej siedziby Prokuratury Okrêgowej w ¦widnicy przy ul. 1 Maja 21 w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej. Przedmiot zamówienia obejmuje równie¿ ca³odobow± ochronê posesji wokó³ obiektu Prokuratury. Obecnie budynek jest nie zasiedlony, trwaj± ostatnie prace remontowe maj±ce na celu przystosowanie go do potrzeb tutejszej jednostki. Przeprowadzka z dotychczasowego miejsca urzêdowania planowana jest na koniec I pó³rocza 2010 roku. Us³uga ochrony polegaæ ma na dzia³aniu maj±cym na celu zapewnienie bezpieczeñstwa ¿ycia, zdrowia i nietykalno¶ci osobistej oraz dzia³aniu zapobiegaj±cym przestêpstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a tak¿e przeciwdzia³aniu powstaniu szkody wynikaj±cej z tych zdarzeñ. Ca³odobowa us³uga ochrony ma byæ wykonywana w ramach jednego stanowiska na ka¿dej zmianie, przez pracowników ochrony nie posiadaj±cych licencji pracownika ochrony fizycznej i dodatkowo przez jednego pracownika posiadaj±cego licencjê pracownika ochrony fizycznej I stopnia w dniach roboczych i godzinach pracy urzêdu tj. od godz. 730 do godz. 1530. Reasumuj±c, us³ugê ca³odobowej ochrony sprawuje jeden pracownik, na ka¿dej zmianie nie posiadaj±cy licencji , a w dniach roboczych i godzinach pracy urzêdu tj. od godz. 730 do godz. 1530 us³ugê wykonuje dwóch pracowników ochrony w tym: jeden bez licencji, drugi z licencj± I stopnia. 2. Zakres us³ugi ochrony fizycznej osób i mienia obejmuje ¶wiadczenie ca³odobowej us³ugi ochrony fizycznej, a przede wszystkim: 2.1. obs³ugê telewizji przemys³owej (podgl±d obrazu z kamer umieszczonych wewn±trz i na zewn±trz budynku Prokuratury z pe³nym zapisem), 2.2. zapewnienie kontroli nad infrastruktur± chronionego obiektu oraz zapobieganie próbom kradzie¿y, dewastacji i uszkodzenia mienia wewn±trz chronionego obiektu, 2.3. ochronê siedziby przed napadem, w³amaniem, kradzie¿±, atakami wandalizmu i dewastacji mienia na zewn±trz obiektu (np. niszczenie elewacji obiektu, niszczenie zainstalowanych urz±dzeñ), 2.4. interwencjê w przypadku przebywania osób nieuprawnionych na terenie posesji, 2.5. zapobieganie zak³óceniom porz±dku publicznego na terenie obiektu i posesji, 2.6. niezw³oczne powiadamiane organów ¶cigania o czynach przestêpczych zaistnia³ych na terenie obiektu i posesji i zabezpieczenie miejsca ich pope³nienia do czasu przybycia organów ¶cigania, 2.7. reagowanie na wszelkie przypadki zak³ócenia porz±dku na terenie ca³ego obiektu, 2.8. wspó³dzia³anie ze s³u¿bami ochrony ppo¿. w likwidowaniu zagro¿eñ po¿arowych, 2.9. prowadzenie rejestru osób wchodz±cych i wychodz±cych z obiektu, 2.10. w przypadku jakichkolwiek zagro¿eñ niezw³oczne powiadamianie Policji, Stra¿y Po¿arnej i innych s³u¿b oraz wspó³dzia³anie z ww. w celu zapewnienia prawid³owej ochrony, 2.11. zg³aszanie Zamawiaj±cemu usterek i naruszeñ w zabezpieczeniach obiektu i pomieszczeniach. 3.Pracownik ochrony zobowi±zany jest: 3.1.punktualnie rozpoczynaæ i koñczyæ pracê oraz dokonywaæ wpisu o rozpoczêciu i koñcu pracy do ksi±¿ki dy¿urów, 3.2.przychodziæ na s³u¿bê w stanie zdrowia umo¿liwiaj±cym jej pe³nienie, 3.3.nie dopu¶ciæ do wej¶cia na teren chronionego obiektu osób nieuprawnionych oraz osób bêd±cych pod wp³ywem alkoholu lub ¶rodków odurzaj±cych, 3.4.nie dopu¶ciæ do wej¶cia na teren chronionego obiektu osób posiadaj±cych broñ, amunicjê a tak¿e wnosz±cych materia³y wybuchowe lub inne ¶rodki niebezpieczne (za wyj±tkiem osób do tego uprawnionych - policji), 3.5.informowaæ interesantów odno¶nie osoby i miejsca za³atwienia spraw i ich pokierowanie, 3.6.podejmowaæ niezbêdne interwencje w przypadku stwierdzenia naruszenia zasad bezpieczeñstwa ochranianych osób i mienia, 3.7.kontrolowaæ ruch osobowo- materia³owy wewn±trz i na zewn±trz obiektu oraz podejmowaæ dzia³ania w przypadku jego naruszenia, 3.8.wydawaæ i przyjmowaæ klucze do pomieszczeñ s³u¿bowych oraz ich ochrona, 3.9.nadzorowaæ prawid³owe wykorzystanie miejsc parkingowych przed jednostk± oraz niedopuszczanie do korzystania z parkingów prokuratury przez osoby nieuprawnione (nie bêd±ce pracownikami lub interesantami prokuratury). Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcy listê osób uprawnionych do korzystania z miejsc parkingowych, 3.10.sprawdzanie stanu bezpieczeñstwa obiektu i pomieszczeñ pod k±tem nienaruszalno¶ci zamkniêæ, 3.11.czytelnie prowadziæ dokumentacjê s³u¿by ochrony: a)ksi±¿kê dy¿uru, b)ksi±¿kê ewidencji wydawanych kluczy, c)ksi±¿kê ewidencji wej¶æ / wyj¶æ interesantów , 3.12.przestrzegaæ dyscypliny pracy oraz w³a¶ciwej prezentacji, 3.13.egzekwowaæ od osób przebywaj±cych na terenie obiektu przepisów porz±dkowych, ppo¿. itp., 3.14.dokonywaæ obchodów wewnêtrznych i zewnêtrznych ochranianego obiektu Prokuratury w godzinach pracy oraz po godzinach pracy urzêdu, ze szczególnym zwróceniem uwagi na bezpieczeñstwo ogólne i przeciwpo¿arowe, 3.15.sprawdzaæ czy po zakoñczeniu pracy pracowników firmy sprz±taj±cej: - pozamykane s± okna, - pogaszone s± ¶wiat³a, - na terenie jednostki nie przebywaj± osoby, które nie maj± do tego uprawnieñ, 3.16.zamykaæ i otwieraæ drzwi wej¶ciowe, bramê wjazdow±, antyw³amaniowe drzwi przeszklone podjazdu dla osób niepe³nosprawnych, 3.17.uzbrajaæ i rozbrajaæ system w³amania w ustalonych strefach i godzinach, 3.18.otwieraæ obiekt i wpuszczaæ na jego teren pracowników Prokuratury w godzinach porannych oraz zamykanie obiektu niezw³ocznie po zakoñczeniu urzêdowania. W przypadku wykonywania przez pracowników Prokuratury pracy po godzinach urzêdowania, osoba ochraniaj±ca obiekt zobowi±zana jest nadzorowaæ ich przebywanie w obiekcie. 3.19.reagowaæ na zg³oszenia systemów elektronicznych (w szczególno¶ci systemu ppo¿. oraz systemu napadu), a tak¿e na zauwa¿one zdarzenia mog±ce mieæ wp³yw na wyst±pienie strat w mieniu (zalanie pomieszczeñ, uszkodzenie o¶wietlenia, uszkodzenia zamków, drzwi, przecieki), 3.20.przeciwdzia³aæ zaistnieniu potencjalnych zagro¿eñ zewnêtrznych i wewnêtrznych, 3.21.przestrzegaæ ustaleñ zawartych w zarz±dzeniach i innych przepisach dotycz±cych ochranianego obiektu, 3.22.zachowywaæ siê w sposób taktowny w stosunku do osób wspó³pracuj±cych, jak równie¿ do petentów, 3.23.sk³adaæ bie¿±ce meldunki Zamawiaj±cemu o niedoci±gniêciach i brakach w zabezpieczeniu mienia przez Zamawiaj±cego, a tak¿e o stwierdzonych przypadkach niew³a¶ciwego zabezpieczenia mienia przez pracowników Zamawiaj±cego, 3.24.sk³adaæ Zamawiaj±cemu raporty dotycz±ce zdarzeñ i incydentów zaistnia³ych podczas dy¿uru oraz informowaæ o przypadkach wyst±pienia kradzie¿y czy zniszczenia mienia, 3.25.przestrzegaæ przepisów bhp, ppo¿., i instrukcji obs³ugi urz±dzeñ zabezpieczaj±cych i alarmowych, 3.26.postêpowaæ z nale¿yt± staranno¶ci± podczas wykonywania ochrony w ramach uprawnieñ posiadanych przez pracowników ochrony, które na podstawie przepisów prawa w szczególno¶ci pozwalaj± na odpieranie bezpo¶redniego, bezprawnego i rzeczywistego zamachu na jakiekolwiek dobro spo³eczne lub osoby i mienie pozostaj±ce pod ochron±, przeciwdzia³anie kradzie¿om, napadom i innym zak³óceniom porz±dku i spokoju oraz natychmiastowego podjêcia dzia³añ maj±cych na celu minimalizacji szkód powsta³ych w wyniku zak³ócenia porz±dku i spokoju, kradzie¿y i w³amania, po¿aru, awarii instalacji i urz±dzeñ technicznych, klêsk ¿ywio³owych i innych zdarzeñ losowych, sprawdzanie stanu zamkniêæ, zabezpieczeñ itp., 3.27.sumienne i dok³adne wykonywanie zadañ s³u¿bowych w celu zapewnienia bezpieczeñstwa i ochrony mienia ochranianego obiektu. 4.Pracownikowi ochrony kategorycznie zabrania siê: 4.1. spo¿ywania alkoholu w czasie wykonywania obowi±zków, 4.2. przystêpowania do pracy pod wp³ywem alkoholu, 4.3. informowania osób trzecich o przebiegu s³u¿by i o zaistnia³ych zdarzeniach, 4.4. podejmowania podczas s³u¿by towarzyskich rozmów i dyskusji. 5.Do obowi±zków Wykonawcy nale¿y: 5.1.zapewnienie kadr wykonawczych, niezbêdnych do prawid³owego wykonywania us³ugi - jednego pracownika, ca³odobowo, na ka¿dej zmianie, który posiada niezbêdne przygotowanie zawodowe oraz w dniach roboczych i godzinach pracy urzêdu tj. od godz. 730 do godz. 1530 dodatkowego pracownika posiadaj±cego licencjê pracownika ochrony I stopnia. Musz± byæ to osoby nie karane s±downie i przeciwko którym nie toczy siê postêpowanie karne, 5.2. sprawowanie nadzoru i kontroli nad realizacj± s³u¿by ochrony, 5.3. dba³o¶æ o dyscyplinê pracy i schludny wygl±d podleg³ych pracowników ochrony, 5.4. zapewnienie minimalnego wyposa¿enia stanowiska pracy, które obejmuje: - telefon komórkowy zapewniaj±cy ³±czno¶æ ze swoimi prze³o¿onymi, policj±, innymi s³u¿bami ratowniczymi lub osob± upowa¿nion± przez Zamawiaj±cego, - latarkê, - materia³y biurowe niezbêdne do pe³nienia s³u¿by (ksi±¿ka dy¿urów oraz rejestr osób wchodz±cych / wychodz±cych, artyku³y pi¶miennicze), 5.5. wyposa¿enie pracownika ochrony, na w³asny koszt w jednolity oznakowany ubiór s³u¿bowy z napisem OCHRONA, w okresie jesienno -zimowym w ciep³± odzie¿, 5.6. wyposa¿enie pracownika w identyfikator osobisty z nazw± firmy noszony w widocznym miejscu, 5.7. ¶wiadczenie us³ug objêtych zakresem umowy z nale¿yt± staranno¶ci±, 5.8. przeprowadzanie wewnêtrznych kontroli swoich s³u¿b minimum dwa razy w miesi±cu z wpisem do ksi±¿ki dy¿urów, 5.9. zachowanie w tajemnicy wszelkich informacji dotycz±cych ochranianego obiektu oraz innych informacji zwi±zanych z dzia³alno¶ci± Zamawiaj±cego, 5.10. zapewnienia wsparcia grupy interwencyjnej w przypadku dzia³añ wymagaj±cych wzmocnienia ochrony stacjonarnej w czasie nie d³u¿szym ni¿ 15 minut od zg³oszenia, 5.11.przekazywanie Zamawiaj±cemu listy pracowników, którzy bêd± ochraniaæ obiekt, z zaznaczeniem, w jakim trybie zmianowym Wykonawca bêdzie realizowa³ przedmiot zamówienia. W przypadku zmian kadrowych dot. osób ochraniaj±cych obiekt Zamawiaj±cego w trakcie trwania umowy Wykonawca powiadomi Zamawiaj±cego o tym fakcie pisemnie z tygodniowym wyprzedzeniem, a w przypadkach losowych - telefonicznie (niezw³ocznie potwierdzaj±c pisemnie), minimalizowanie zmian personalnych pracowników ochrony, a w przypadku konieczno¶ci zmiany o jej fakcie zawiadomienie na pi¶mie Zamawiaj±cego, ka¿dorazowo dla nowego pracownika przedstawi za¶wiadczenie z Krajowego Rejestru Karnego. 5.12. zapoznanie pracowników ochrony z przepisami BHP i ppo¿., 5.13.przeszkolenie pracowników ochrony w zakresie obowi±zków, zapewnienie znajomo¶ci przez nich topografii obiektu, w tym rozk³adu pomieszczeñ, przebiegu dróg ewakuacyjnych itp., 5.14.zaznajomienie pracowników ochrony z rozmieszczeniem i obs³ug± w podstawowym zakresie wy³±czników g³ównych energii elektrycznej, zaworów wodnych, wy³±czników systemów monitoruj±cych antyw³amaniowych i przeciwpo¿arowych, 5.15. w trakcie trwania umowy, posiadanie wa¿nej polisy ubezpieczeniowej na prowadzon± dzia³alno¶æ, 5.16. informowanie Zamawiaj±cego o wszelkich zmianach w tre¶ci koncesji zezwalaj±cej na prowadzenie dzia³alno¶ci w przedmiocie objêtym zamówieniem oraz w tre¶ci polisy ubezpieczeniowej. 6.Zamawiaj±cy umo¿liwi wykonanie us³ugi poprzez: 6.1. nieodp³atne udostêpnienie oddzielnego pomieszczenia dla s³u¿b ochrony oraz pomieszczenia, w którym pracownicy ochrony bêd± mogli spo¿ywaæ posi³ki, 6.2. zapoznanie wyznaczonego pracownika Wykonawcy w zakresie: - znajomo¶ci wewnêtrznych regulaminów, - znajomo¶ci topografii obiektu, rozk³adu pomieszczeñ, przebiegu dróg ewakuacyjnych, - rozmieszczenia i obs³ugi w podstawowym zakresie wy³±czników g³ównych energii elektrycznej, g³ównych zaworów wodnych, zaworów CO, wy³±czników urz±dzeñ podtrzymuj±cych, 6.3. zapewnienie, z wy³±czeniem ksi±¿ki dy¿urów oraz rejestru osób wchodz±cych / wychodz±cych, ksi±¿ki wydawanych kluczy..
II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 79.71.00.00 - Us³ugi ochroniarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 16.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDRZEJ WASZAK ZAK£AD US£UGOWO-BUDOWLANY "WIW-BUD"
jakie przetargi wygra³a firma
ANDRZEJ WASZAK ZAK£AD US£UGOWO-BUDOWLANY "WIW-BUD"
- Zak³ad Us³ugowo - Budowlany WIW-BUD Andrzej Waszak, ul. P³k. Karola Myrka 6, 59-220 Legnica, kraj/woj. dolno¶l±skie.
IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 89740,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡
Cena wybranej oferty: 62832,00
Oferta z najni¿sz± cen±: 62862,00 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 105300,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- Doposa¿enie placów zabaw w Przedszkolach Miejskich nr 14, 15 i 16 w ¦widnicy w ramach projektu unijnego "¦widnickie przedszkolaki odkrywaj± ¶wiat" FEDS.08.03-IZ.00-0009/24
- Warsztaty dla rodziców w ramach Rz±dowego Programu ,,Za ¯yciem".
- "Bie¿±ce utrzymanie dro¿no¶ci sieci kanalizacji deszczowej i urz±dzeñ odwadniaj±cych drogi gminne i wojewódzkie, (...), w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2025 r."
- "Dostawy materia³ów do sterylizacji"
- Termomodernizacja trzech budynków komunalnych Gminy Miasto ¦widnica ul. Kraszowicka 32, ul. Kraszowicka 34, ul. Kraszowicka 35 POSTÊPOWANIE Z PODZIA£EM NA ZADANIA
- Utrzymanie i wymiana oznakowania pionowego i urz±dzeñ bezpieczeñstwa ruchu drogowego na drogach gminnych w ¦widnicy w 2025 r.
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona osób i mienia - Kochcice
- Dozorowanie i ochrona obiektów, terenu i mienia poprzez monitorowanie systemów w Zak³adzie Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Bia³ej"
- ¦wiadczenie us³ugi ochrony fizycznej osób i mienia oraz us³ugi konwojów ¶rodków pieniê¿nych dla Stadionu Miejskiego w Katowicach Sp. z o. o.
- Ochrona osób i mienia na terenie Teatru Baj w Warszawie
- Us³uga ochrony osób i mienia oraz imprez targowych i wystawienniczych Wielkopolskiego O¶rodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- Wykonywanie us³ug ochrony na rzecz Muzeum Etnograficznego w Zielonej Górze-Ochli
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.