Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-12
Lesko: świadczenie usługi odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych w tym niebezpiecznych dla SP ZOZ w Lesku
Numer ogłoszenia: 141691 - 2013; data zamieszczenia: 12.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Kazimierza Wielkiego 4, 38-600 Lesko, woj. podkarpackie, tel. 13 4696408 w. 14, faks 13 4696408.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozlesko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usługi odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych w tym niebezpiecznych dla SP ZOZ w Lesku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: 1) odpady medyczne niebezpieczne o kodzie 18 01 02 zawierające części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania - 0, 7 Mg odbiór przez okres 36 miesięcy, 2) odpady medyczne o kodzie 18 01 03 Odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego. o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt np. krew, IPIM np. opatrunki, sprzęt jednorazowy, pieluchomajtki, zainfekowane podpaski, podkłady - 18,2 Mg odbiór przez okres 36 miesięcy, 3) odpady medyczne o kodzie 18 01 04 - Inne odpady niż wymienione w 18 01 03 - 9,09 Mg- odbiór przez okres 36 miesięcy, 4) odpady o kodzie 18 01 09 - Leki inne niż wymienione w 18 01 08 - 0,017 Mg - odbiór przez okres 36 miesięcy, 5) akta po przeprowadzeniu brakowania dokumentacji archiwalnej - 0,5 Mg odbiór przez okres 36 miesięcy, 6) narzędzi chirurgiczne i zabiegowe oraz ich resztki 18 01 01 - 0,05 Mg odbiór przez okres 36 miesięcy, 7) chemikalia w tym odczynniki chemiczne zawierające substancje niebezpieczne 18 01 06 - 0,15 Mg - odbiór przez okres 36 miesięcy, 9) leki cytotoksyczne i cytostatyczne 18 01 08- 0,020 Mg - odbiór przez okres 36 miesięcy 10) zużyte urządzenia zawierające elementy niebezpieczne 16 02 13 inne niż wymienione 16 02 09do 16 02 12 - 0,300 Mg odbiór przez okres 36 miesięcy, 11) zużyte urządzenia 16 02 14 inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 13 - 0,500 Mg - odbiór przez okres 36 miesięcy Pozostałe warunki zawarte w siwz oraz w projekcie umowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.00.00 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych 90.40.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości 90.52.40.00 - Usługi w zakresie odpadów medycznych 90.52.44.00 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni powyższy warunek jeżeli: - podmiot został zarejestrowany we właściwym rejestrze, - posiada aktualne zezwolenie wydane w drodze decyzji przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami ( w zakresie odbioru , transportu i utylizacji odpadów o kodach zgodnych z przedmiotem oferty, na podstawie ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r( Dz. U. z 2013r. Nr 0 Poz. 21). Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu:a) oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp - zawarte w druku OFERTA, na potwierdzenie pw. warunku Wykonawca złoży oświadczenie, że w momencie podpisania umowy załączy kserokopie odpowiedniego dokumentu za zgodnością z oryginałem,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu:a) oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp - zawarte w druku OFERTA, wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączenie dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. b) dowodami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie są: - poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o którym mowa wyżej - według zał. nr 2. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku; Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp - zawarte w druku OFERTA,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku; Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp - zawarte w druku OFERTA,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku; Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp - zawarte w druku OFERTA,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenie, że: - podmiot został zarejestrowany we właściwym rejestrze, - posiada aktualne zezwolenie wydane w drodze decyzji przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami ( w zakresie odbioru , transportu i utylizacji odpadów o kodach zgodnych z przedmiotem oferty, na podstawie ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r ( Dz. U. z 2013r. Poz. 21). - dysponuje specjalistycznymi pojazdami niezbędnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi aktualne zezwolenie dla środków transportu na przewożenie odpadów , w tym odpadów niebezpiecznych , zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001r. ( Dz. U. nr 62 poz. 628 z późn. zm.) i że w momencie podpisania umowy załączy kserokopie odpowiedniego dokumentu za zgodnością z oryginałem, według druku - zał. nr 3 do siwz.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a/ wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do siwz) a w nim: b/ pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu podmiotu składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany załączonego projektu umowy, w tym również w zakresie zmian w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na warunkach określonych w załączonym projekcie umowy. Zmiana dotycząca oferowanych cen w przypadku:- zmiany stawek podatku VAT, przy czym zmianie ulega wyłącznie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian, - zmiana cen, wprowadzonych rozporządzeniem odpowiedniego Ministra, - numeru katalogowego produktu ( kodów ) - nazwy usługi przy zachowaniu jej charakteru.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozlesko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Lesku, 38-600 Lesko,
ul. K. Wielkiego 4, strona internetowa, pok. 225.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Lesku, 38-600 Lesko, ul. K. Wielkiego 4, w sekretariacie bud. Specjalistycznej Przychodni osobiście , pocztą, pocztą kurierską.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Likwidacja odpadów zawierających azbest z gospodarstw rolnych położonych na ternie Gminy Szczekociny
- Usługi w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych
- Usuwanie i zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych w tym odpady z targowisk oraz nieczystości ciekłych z posesji będących w zarządzie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kłobucku.
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów weterynaryjnych z Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Gdańsku
- Samochodowe usługi asenizacyjne dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Sośnie
- Świadczenie usługi ostatecznego oczyszczania ścieków przemysłowych pochodzących z terenu ZUOK "Orli Staw"
więcej: Usługi utylizacji nieczystości »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.