Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-27
Majdan Królewski: Roboty Budowlane w zakresie poprawy gospodarki wodno - ściekowej w Gminie Majdan Królewski z podziałem na zadania - powtórzony w części A i B
Numer ogłoszenia: 141707 - 2009; data zamieszczenia: 27.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Majdan Królewski , Plac Rynek 1A, 36-110 Majdan Królewski, woj. podkarpackie, tel. 015 8471073, 8471074, faks 015 8471890.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.majdankrolewski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty Budowlane w zakresie poprawy gospodarki wodno - ściekowej w Gminie Majdan Królewski z podziałem na zadania - powtórzony w części A i B.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Modernizacja technologii odwadniania i higienizacji osadu na oczyszczalni ścieków w Majdanie Królewskim b) Automatyzacja stacji uzdatniania wody z modernizacją przepompowni wody w Hucie Komorowskiej Zakres określony jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45.25.22.00 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków 45.25.21.40 - Roboty budowlane w zakresie zakładów odwadniania osadów 45.25.21.21 - Instalacje osadu 45.25.21.30 - Wyposażenie zakładów odprowadzania ścieków 45.25.21.26 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej 45.25.22.10 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania wody 45.25.21.20 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody 45.23.24.30 - Roboty w zakresie uzdatniania wody .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wymagane wadium: - część zamówienia oznaczona literą a) w kwocie 12 000,00 zł - część zamówienia oznaczona literą b) w kwocie 25 000,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy: nie wykluczeni na postawie art. 24 oraz spełniający warunki zawarte w art.22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie analizy załączonych dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1. złożą oświadczenie na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr2 do SIWZ. 2. potwierdzą oświadczenie wymienione w pkt. 1 następującymi dokumentami, złożonymi w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowana Wykonawcy -zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dna 19 maja 2006 r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z późniejszymi zmianami: 2.1. w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy PZP: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2.2 w celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy doświadczenia oraz dysponowana potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonana zamówienia: - wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; Zamawiający żąda sporządzenia wykazu na załączniku nr 3 do SIWZ. Wykaz winien obejmować co najmniej 2 roboty budowlane o wartości brutto: nie mniejszej niż 500 000 zł każda, dla części zamówienia oznaczonego w punkcie 3 literą a) nie mniejszej niż 1100 000 zł każda, dla części zamówienia oznaczonego w punkcie 3 literą b), - Wykaz pracowników: pełniących funkcje Kierownika budowy - uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz Kierownika robót - uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych Zamawiający żąda załączenia kserokopii uprawnień budowlanych i zaświadczeń z Izby Inżynierów Budownictwa - Wykaz obejmujący co najmniej dwóch pracowników: pełniących funkcje inżynierów systemowych - Dotyczy tylko części zamówienia oznaczonego literą b) . Zamawiający żąda załączenia kserokopii certyfikatów zawodowych w zakresie oferowanego systemu AKPiA.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.majdankrolewski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Majdan Królewski
Rynek 1A
36-110 Majdan Królewski
pokój 212.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Majdan Królewski Rynek 1A 36-110 Majdan Królewski pokój 208 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W przypadku zakwalifikowania złożonego wniosku projekt będzie dofinansowany z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja technologii odwadniania i higienizacji osadu na oczyszczalni ścieków w Majdanie Królewskim.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja technologii odwadniania i higienizacji osadu na oczyszczalni ścieków w Majdanie Królewskim w zakresie określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.21-9, 45.23.24.40-8, 45.25.22.00-0, 45.25.21.40-1, 45.25.21.21-2, 45.25.21.30-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Automatyzacja stacji uzdatniania wody z modernizacją przepompowni wody w Hucie Komorowskiej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Automatyzacja stacji uzdatniania wody z modernizacją przepompowni wody w Hucie Komorowskiej w zakresie określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.26-7, 45.25.22.10-3, 45.25.21.20-5, 45.23.24.30-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI MAJDAN KRÓLEWSKI
więcej: przetargi MAJDAN KRÓLEWSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa modernizacja oczyszczalni ścieków w Mierczycach
- Inwestycja w zrównoważoną gospodarkę wodno - ściekową w Gminie Czarna Dąbrówka dla terenów poza aglomeracją POSTĘPOWANIE I
- "Budowa zbiornika wody uzdatnionej wraz z instalacją wodociągową i rurociągiem odciekowym na terenie działki o nr ew. 237 Bukowiec, obręb ew. Bukowiec".
- Realizacja w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadania pn.: Wymiana 4 węzłów ciepłowniczych z budową przyłącza ciepłowniczego do budynku O - projekt i realizacja [lokalizacja: Warszawa, ul. Powsińska]
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Lubień
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Kukawce wraz z pompownią podnoszenia ciśnienia w Starym Majdanie, ujęcia wody w Wojsławicach-Kolonii wraz z pompownią podnoszenia ciśnienia w Majdanie Ostrowskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.