Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-01
Gdańsk: Wykonanie i dostawa pieczątek oraz wizytówek
Numer ogłoszenia: 141777 - 2010; data zamieszczenia: 01.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 26, 00-940 Warszawa, w imieniu której działa Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Gdańsku , ul. Targ Rakowy 7/8, 80-940 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 0-58 32-66-105, faks 0-58 32-66-112.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa pieczątek oraz wizytówek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dokonał podziału zamówienia na dwie części, tj.: - I CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA - Gdańsk - II CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA - Bydgoszcz Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z uwzględnieniem podziału dokonanego przez Zamawiającego. Wykonawca może ubiegać o udzielenie zamówienia przez złożenie oferty na jedną lub dwie części zamówienia określone powyżej. I CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA - GDAŃSK Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa pieczątek oraz wizytówek wskazanych w formularzu ofertowym stanowiącym dla I części zamówienia - Załącznik nr 1a do SIWZ. Podane ilości pieczątek oraz wizytówek są ilościami szacunkowymi, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia 20 % ilości pieczątek i wizytówek wskazanych w załączniku nr 1a do SIWZ, przy czym Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmniejszenia wskazanych ilości. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany asortymentu danego rodzaju na inny asortyment wskazany w Załączniku nr 1a SIWZ w ramach wartości umowy. Zamawiający zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy przewiduje prawo opcji: Opcja ilościowa Zgodnie z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego wskazanego w Załączniku nr 1a do SIWZ, o maksymalnie 20 % wartości zamówienia, tj. o kwotę 6.997,34 PLN. Opcja terminowa Zgodnie z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia czasu trwania umowy do 24 miesięcy, w przypadku gdy do pierwotnej daty zakończenia umowy nie zostanie wykorzystana całkowita wartość umowy. Zastosowanie prawa opcji będzie wynikało z możliwości finansowych i faktycznych potrzeb Zamawiającego. Realizowanie opcjonalnej części będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jej realizacji w ramach przedmiotowej umowy. Realizowanie opcjonalnej części będzie odbywało się w oparciu o ceny jednostkowe zaproponowane przez Wykonawcę w Formularzu oferty. II CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA - BYDGOSZCZ Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa pieczątek oraz akcesoriów stemplarskich wskazanych w formularzu ofertowym stanowiącym dla II części zamówienia - Załącznik nr 1b do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji do 30 % ilości docelowych z przedmiotu zamówienia określonego w Załączniku nr 1b do SIWZ. Nie wykupienie przez Zamawiającego 30 % ilości przedmiotu zamówienia, nie może stanowić podstawy do roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy z tytułu niezrealizowania umowy. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pieczątek na automatach samotuszujących lub na uchwytach plastikowych ręcznych, oraz gumek stemplarskich. Zamawiający zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy przewiduje prawo opcji: Opcja ilościowa Zgodnie z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego wskazanego w Załączniku nr 1b do SIWZ, o maksymalnie 20 % wartości zamówienia, tj. o kwotę 2.782,68 PLN. Opcja terminowa Zgodnie z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia czasu trwania umowy do 24 miesięcy, w przypadku gdy do pierwotnej daty zakończenia umowy nie zostanie wykorzystana całkowita wartość umowy. Zastosowanie prawa opcji będzie wynikało z możliwości finansowych i faktycznych potrzeb Zamawiającego. Realizowanie opcjonalnej części będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jej realizacji w ramach przedmiotowej umowy. Realizowanie opcjonalnej części będzie odbywało się w oparciu o ceny jednostkowe zaproponowane przez Wykonawcę w Formularzu oferty..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.38.10-2, 30.19.21.53-8, 30.19.97.30-6, 30.19.21.54-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu wykazania reprezentacji należy dołączyć: a) w przypadku osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej - aktualny odpis z właściwego rejestru, b) w przypadku przedsiębiorcy, który podlega wpisowi do ewidencji działalności gospodarczej aktualne zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej, c) w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, oprócz dokumentów, o których mowa w pkt a i b również pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian w umowie: 1) zmiana terminu, pod warunkiem, że: a) zmiana będzie wynikała z niezależnych przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, b) zmiana będzie wynikała z udokumentowanych nie zawinionych przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) zmiana w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zaprzestania produkcji danego asortymentu lub zmiany przepisów prawa, 3) zmiany wysokości wynagrodzenia: a) pod warunkiem wejścia w życie przepisów wprowadzających zmiany w wysokości stawek podatku VAT, b) jest podyktowana wprowadzeniem innej zmiany, a wykonanie umowy nie będzie możliwe na pierwotnych warunkach, 4) zmiana zakresu prac powierzonych Podwykonawcy, pod warunkiem gdy istnieje groźba niezrealizowania przedmiotu umowy, 5) zmiana wynikająca z okoliczności, których nie można było obiektywnie przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 6) zmiana jest korzystna dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: budynek Poczty Polskiej S.A., ul. Rynek Staromiejski 15, 87-100 Toruń, pokój nr 128 Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2010 godzina 10:30, miejsce: Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Gdańsku, ul. Targ Rakowy 7/8, pokój 208 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie i dostawa pieczątek oraz wizytówek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA - GDAŃSK Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa pieczątek oraz wizytówek wskazanych w formularzu ofertowym stanowiącym dla I części zamówienia - Załącznik nr 1a do SIWZ. 1. Pieczątka gumowa (płytka z tekstem) mocowana w uchwycie drewnianym lub plastikowym a) ilość wierszy - 1 - 147 szt. b) ilość wierszy - 2 - 95 szt. c) ilość wierszy - 3 - 31 szt. d) ilość wierszy - 4 - 20 szt. e) ilość wierszy - 5 - 2 szt. f) ilość wierszy - 7 - 15 szt. 2. Pieczątka samotuszująca (płytka z tekstem ) mocowana w uchwycie automatycznym, posiadającym: - okienko indeksowe przedstawiające pełną treść stempla w jej oryginalnej wielkości, - gumowe stopki antypoślizgowe gwarantujące wysoką stabilność położenia stempla oraz zmniejszające poziom hałasu podczas stemplowania, - praktyczną zatyczkę umożliwiającą zamknięcie pieczątki i zmniejszenie jej rozmiarów . Oprawa wykonana z trwałego tworzywa. a) ilość wierszy - 1 - 289 szt. b) ilość wierszy - 2 - 666 szt. c) ilość wierszy - 3 - 322 szt. d) ilość wierszy - 4 - 411 szt. e) ilość wierszy - 5 - 293 szt. f) ilość wierszy - 6 - 183 szt. g) ilość wierszy - 7 - 81 szt. 3. Pieczątka okrągła (gumka) z uchwytem plastikowym, średnica O 35mm. (stempel okolicznościowy) - 96 szt. 4. Płytka z tekstem (sama gumka) do wklejenia do już posiadanych opraw wraz z wymiennym wkładem tuszującym do automatu typu WAGRAF : a) typu Wagraf 2 - 139 szt. b) typu Wagraf 3 - 122 szt. c) typu Wagraf 4 - 157 szt. 5. Pieczątka automatyczna samotuszująca z datownikiem oraz tekstem dowolnej treści - 44 szt. 6. Pieczątka automatyczna samotuszująca z datownikiem - 57 szt. 7. Wizytówki - 3014 szt. Automaty, które zostaną użyte do wykonania pieczątek powinny odpowiadać parametrom automatów typu Wagraf Piast, Trodat. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania automatów innego typu, jednak przy zachowaniu parametrów nie gorszych niż Wagraf Piast, Trodat. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania automatów innego typu, jednak przy zachowaniu następujących minimalnych parametrów tj.: Pieczątka samotuszująca (płytka z tekstem ) mocowana w uchwycie automatycznym, posiadającym: - okienko indeksowe przedstawiające pełną treść stempla w jej oryginalnej wielkości, - praktyczną zatyczkę umożliwiającą zamknięcie pieczątki i zmniejszenie jej rozmiarów. Oprawa wykonana z trwałego tworzywa lub Pieczątka samotuszująca (płytka z tekstem ) mocowana w uchwycie automatycznym, posiadającym: - okienko indeksowe przedstawiające pełną treść stempla w jej oryginalnej wielkości, - gumowe stopki antypoślizgowe gwarantujące wysoką stabilność położenia stempla oraz zmniejszające poziom hałasu podczas stemplowania, - wyposażone we wbudowany wkład tuszujący, który w łatwy sposób można wymienić przy pomocy specjalnego przycisku wysuwającego wkład tuszujący. Oprawa wykonana z trwałego tworzywa. Podane ilości pieczątek oraz wizytówek są ilościami szacunkowymi, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia 20 % ilości pieczątek i wizytówek wskazanych w załączniku nr 1a do SIWZ, przy czym Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmniejszenia wskazanych ilości. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany asortymentu danego rodzaju na inny asortyment wskazany w Załączniku nr 1a SIWZ w ramach wartości umowy. Wykonawca wykona pieczątki oraz wizytówki zadrukowane jednostronnie, kolorem niebieskim zgodnie z Podstawą Systemu Identyfikacji Wizualnej Poczty Polskiej określoną w Załączniku nr 2 do umowy. Realizacja zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę przedmiotu zamówienia do Wydziału Operacyjnego Infrastruktury w Gdyni, ul. 10 Lutego 10, 81-301 Gdynia, pok. 324 przez przedstawicieli Wykonawcy w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godz. od 9.00 do 14.00, własnym transportem na własny koszt i ryzyko..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.38.10-2, 30.19.21.53-8, 30.19.97.31-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie i dostawa pieczątek oraz akcesoriów stemplarskich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA - BYDGOSZCZ Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa pieczątek oraz akcesoriów stemplarskich wskazanych w formularzu ofertowym stanowiącym dla II części zamówienia - Załącznik nr 1b do SIWZ. 1.Pieczątka 1- wierszowa na słupku: Bydgoszcz-70 szt. Toruń-86 szt. Włocławek-100 szt. 2.Pieczątka 2- wierszowa na słupku:Bydgoszcz-70 szt. Toruń-51 szt. Włocławek-80 szt. 3.Pieczątka 3- wierszowa na słupku:Bydgoszcz-40 szt. Toruń-8 szt. Włocławek-27 szt. 4.Pieczątka 4- wierszowa na słupku:Bydgoszcz-40 szt. Toruń-2 szt. Włocławek-10 szt. 5.Pieczątka 5- wierszowa na słupku:Bydgoszcz-40 szt. Toruń-8 szt. Włocławek-12 szt. 6.Pieczątka 6- wierszowa na słupku:Bydgoszcz-40 szt. Toruń-4 szt. Włocławek-6 szt. 7.Pieczątka samotuszująca automat 1-wierszowa: Bydgoszcz-50 szt. Toruń-25 szt. Włocławek-0 szt. 8.Pieczątka samotuszująca automat 2-wierszowa: Bydgoszcz-80 szt. Toruń-37 szt. Włocławek-16 szt. 9.Pieczątka samotuszująca automat 3-wierszowa: Bydgoszcz-40 szt. Toruń-15 szt. Włocławek-10 szt. 10.Pieczątka samotuszująca automat 4-wierszowa:Bydgoszcz-30 szt. Toruń-10 szt. Włocławek-10 szt. 11.Pieczątka samotuszująca automat 5-wierszowa: Bydgoszcz-70 szt. Toruń-29 szt. Włocławek-10 szt. 12.Pieczątka samotuszująca automat 6-wierszowa: Bydgoszcz-50 szt. Toruń-9 szt. Włocławek-27 szt. 13.Gumka stemplarska 1-wierszowa: Bydgoszcz-50 szt. Toruń-23 szt. Włocławek-5 szt. 14.Gumka stemplarska 2-wierszowa: Bydgoszcz-60 szt. Toruń-26 szt. Włocławek-15 szt. 15.Gumka stemplarska 3-wierszowa: Bydgoszcz-30 szt. Toruń-53 szt. Włocławek-5 szt. 16.Gumka stemplarska 4-wierszowa: Bydgoszcz-30 szt. Toruń-33 szt. Włocławek-5 szt. 17.Gumka stemplarska 5-wierszowa: Bydgoszcz-80 szt. Toruń-29 szt. Włocławek-5 szt. 18.Gumka stemplarska 6-wierszowa: Bydgoszcz-50 szt. Toruń-32 szt. Włocławek-10 szt. 19.Wkład tuszujący do pieczątek automat COLOP Printer 10: Bydgoszcz-20 szt. Toruń-4 szt. Włocławek-3 szt. 20.Wkład tuszujący do pieczątek automat COLOP Printer 20:Bydgoszcz-30 szt. Toruń-5 szt. Włocławek-4 szt. 21.Wkład tuszujący do pieczątek automat COLOP Printer 30:Bydgoszcz-20 szt. Toruń-1 szt. Włocławek-3 szt. 22.Wkład tuszujący do pieczątek automat COLOP Printer 40:Bydgoszcz-30 szt. Toruń-2 szt. Włocławek-5 szt. 23.Wkład tuszujący do pieczątek automat COLOP Printer 50:Bydgoszcz-30 szt. Toruń-0 szt. Włocławek-5 szt. 24.Wkład tuszujący do pieczątek automat COLOP S 2200:Bydgoszcz-20 szt. Toruń-0 szt. Włocławek-0 szt. 25.Wkład tuszujący do pieczątek automat WAGRAF 4: Bydgoszcz-20 szt. Toruń-8 szt. Włocławek 11 szt. 26.Uchwyt plastikowy do stempla z gumką okrągły O 32mm: Bydgoszcz-15 szt. Toruń-4 szt. Włocławek 0 szt. 27.Datownik COLOP S 220: Bydgoszcz-20 szt. Toruń-12 szt. Włocławek 3 szt. 28.Stempel Okolicznościowy: Bydgoszcz-20 szt. Toruń-17 szt. Włocławek 65 szt. 29.Kołyska drewniana: Bydgoszcz-20 szt. Toruń-0 szt. Włocławek 0 szt 30.Pieczątka do zabezpieczania przesyłek (okrągła z trąbką): Bydgoszcz-0 szt. Toruń-0 szt. Włocławek 16 szt 31.Pieczątka z datą przesuwaną samotuszująca: Bydgoszcz-0 szt. Toruń-0 szt. Włocławek 15 szt 32. Duża pieczęć do merytorycznego opisu faktur: Bydgoszcz-0 szt. Toruń-0 szt. Włocławek 1 szt Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji do 30 % ilości docelowych z przedmiotu zamówienia określonego w Załączniku nr 1b do SIWZ. Nie wykupienie przez Zamawiającego 30 % ilości przedmiotu zamówienia, nie może stanowić podstawy do roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy z tytułu niezrealizowania umowy. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pieczątek na automatach samotuszujących lub na uchwytach plastikowych ręcznych, oraz gumek stemplarskich. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy na własny koszt i ryzyko do miejsc określonych poniżej: 1. WOI Bydgoszcz : Regionalny Zespół Magazynów Ul. Pocztowa 12 85-900 Lisi Ogon 2. WOI Toruń Ul. Rynek Staromiejski 15 87-100 Toruń 3. WOI Włocławek Ul. Chopina 54 87-800 Włocławek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.38.10-2, 30.19.21.53-8, 30.19.21.54-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych przy ul. Uczniowskiej w Gdańsku
- Zakup zestawów, roztworów, igieł do pobierania osocza metodą plazmaferezy do posiadanych separatorów według trzech zadań
- 18/TP/2025 dostawa elektrycznego wózka widłowego wykonanego w wersji przeciwwybuchowej EX2.
- DOSTAWA SŁUPKÓW WYGRODZENIOWYCH I STOJAKÓW ROWEROWYCH
- Sukcesywna dostawa faz ruchomych i rozpuszczalników do chromatografii cieczowej dla Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi Uniwersytetu Gdańskiego
- Przebudowa parteru i I piętra budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku - II etap
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.