eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NarolZorganizowanie i przeprowadzenie doradztwa zawodowego oraz warsztatów kompetencji społecznych dla 11 uczestników projektu CZAS NA AKTYWNOŚĆ W GMINIE NAROL, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-02

Narol: Zorganizowanie i przeprowadzenie doradztwa zawodowego oraz warsztatów kompetencji społecznych dla 11 uczestników projektu CZAS NA AKTYWNOŚĆ W GMINIE NAROL, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Numer ogłoszenia: 141779 - 2014; data zamieszczenia: 02.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Kościelna 1, 37-610 Narol, woj. podkarpackie, tel. 0-16 6317032, faks 0-16 6317032.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.narol.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie doradztwa zawodowego oraz warsztatów kompetencji społecznych dla 11 uczestników projektu CZAS NA AKTYWNOŚĆ W GMINIE NAROL, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się: I. Zorganizowanie i przeprowadzenie doradztwa zawodowego (w wymiarze 20 godzin) i wypracowanie ścieżek indywidualnego rozwoju (IPD) dla 11 osób z terenu Gminy Narol (7 kobiet, 4 mężczyzn), beneficjentów projektu j/w, poprzez określenie predyspozycji zawodowych i pomoc w wyborze odpowiednich dla danego uczestnika kursów zawodowych i szkoleń. Doradztwo polegać będzie na przeprowadzeniu warsztatów z doradcą zawodowym, który zdiagnozuje potencjał zawodowy i szkoleniowy każdego z jedenastu uczestników, uwzględniając potrzeby lokalnego rynku pracy, po wcześniejszym zapoznaniu się z ofertami pracy i zapotrzebowaniem na określone umiejętności czy też kwalifikacje zawodowe oraz określi zakres szkoleń dla każdego uczestnika, zapozna go z metodami aktywnego poszukiwania pracy, zasadami prezentacji podczas rozmowy kwalifikacyjnej, zasadami i metodami tworzenia dokumentów aplikacyjnych. W ramach usługi Wykonawca ma zapewnić materiały doradcze w postaci Indywidualnych Planów Działania. Liczba godzin warsztatów doradztwa - 20 godzin dydaktycznych (45 minut warsztatów + 15 minut przerwy). Zamawiający wymaga, aby jedno spotkanie trwało nie więcej niż 8 godzin dydaktycznych. II. Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztaty kompetencji społecznych (w wymiarze 30 godzin) dla 11 osób z terenu Gminy Narol, beneficjentów projektu j/w. Warsztaty polegać będą na treningu umiejętności psychospołecznych z psychologiem i obejmować w szczególności tematykę: - samopoznanie i motywacja, - efektywna komunikacja interpersonalna, - trening asertywności, - budowanie grupy, - mocne i słabe strony, - kreatywne rozwiązywanie problemów, - radzenie sobie ze stresem, - racjonalne gospodarowanie czasem, - diagnozę predyspozycji osobowościowych, - wytwarzanie właściwej motywacji do aktywności życiowej, a zwłaszcza społecznej i zawodowej, - pomoc w przezwyciężaniu negatywnych schematów myślowych, - przeciwdziałanie przejawom syndromu wyuczonej bezradności, - wskazanie możliwości dalszego rozwoju osobistego i społecznego. Liczba godzin warsztatów kompetencji społecznych - 30 godzin dydaktycznych (45 minut warsztatów + 15 minut przerwy). Zamawiający wymaga, aby jedno spotkanie trwało nie więcej niż 8 godzin dydaktycznych. Zamawiający wymaga, aby zajęcia warsztatowe z doradcą zawodowym oraz warsztaty kompetencji społecznych odbywały się na terenie miasta Narol. W tym celu Wykonawca zobowiązany będzie wykazać że dysponuje lub będzie dysponował lokalem położonym na terenie miasta Narol, w standardzie umożliwiającym przeprowadzenie warsztatów (np. umowa najmu lokalu, zapewnienie udostępnienia lokalu w przypadku uzyskania zamówienia, itp. - dot. Wykonawców nie mających własnych pomieszczeń szkoleniowych na terenie miasta). Zamawiający zastrzega sobie prawo oględzin lokalu wskazanego przez Wykonawcę przed podpisaniem umowy. Warsztaty doradztwa zawodowego oraz warsztaty kompetencji społecznych winny zostać przeprowadzone w godzinach 7.30 - 15.30, w dniach od poniedziałku do piątku. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia jednego gorącego posiłku podczas każdego spotkania warsztatowego (dotyczy warsztatów doradztwa zawodowego i warsztatów kompetencji społecznych), co musi być potwierdzone na liście obecności uczestników. Przedmiot zamówienia obejmuje również ubezpieczenie przez Wykonawcę uczestników warsztatów od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie ich trwania, na dowód czego Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20 - Usługi doradztwa 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy spełnią warunek (ocena wg zasady spełnia - nie spełnia) jeżeli wykażą i udokumentują, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują, usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia. Zamawiający żąda, aby Wykonawcy wykazali wykonanie lub wykonywanie co najmniej 2 zamówień obejmujących szkolenia i kursy zawodowe oraz w dziedzinie rozwoju osobistego dla grupy co najmniej 11 osób

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

3) Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innego lub innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunku, zobowiązany będzie udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawi pisemne zobowiązanie i niezbędne dokumenty tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie dotyczącym: 1) liczby osób uczestniczących w doradztwie. 2) zmiany szczegółowych terminów (dat) prowadzenia doradztwa oraz czasu trwania /liczby godzin/

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.narol.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wnioski do Zamawiającego o przekazanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia (15 zł) składać można pod adresem: MGOPS w Narolu, ul. Kościelna 1, 37-610 Narol.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2014 godzina 09:00, miejsce: Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Narolu, ul. Kościelna 1, 37-610 Narol.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.