eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › Zakup materiałów dydaktycznych dla Technikum nr 13 w Zespole Szkół Techniczno - Ekonomicznych w Radzionkowie w ramach projektu Mam zawód-mam pracę w regionie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-22

Tarnowskie Góry: Zakup materiałów dydaktycznych dla Technikum nr 13 w Zespole Szkół Techniczno - Ekonomicznych w Radzionkowie w ramach projektu Mam zawód-mam pracę w regionie
Numer ogłoszenia: 14177 - 2014; data zamieszczenia: 22.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 267375 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tarnogórski, ul. Karłuszowiec 5, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3813786, faks 032 3813727.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiałów dydaktycznych dla Technikum nr 13 w Zespole Szkół Techniczno - Ekonomicznych w Radzionkowie w ramach projektu Mam zawód-mam pracę w regionie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą fabrycznie nowych, pochodzących z legalnego źródła, zmontowanych oraz sprawnych materiałów i pomocy dydaktycznych dla Technikum nr 13 w Zespole Szkół Techniczno - Ekonomicznych w Radzionkowie w ramach projektu Mam zawód-mam pracę w regionie. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu systemowego pn. Mam zawód - mam pracę w regionie, który jest współfinansowany przez Powiat Tarnogórski, Budżet Państwa oraz Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. 2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia następujących materiałów i pomocy dydaktycznych: 1) Przewody łączeniowe laboratoryjne z wtykiem bananowym dwustronnym o długości 50 cm, z certyfikatem bezpieczeństwa - 50 sztuk, 2) Przewody łączeniowe laboratoryjne z wtykiem widełkowym dwustronnym o długości 50 cm, z certyfikatem bezpieczeństwa - 20 sztuk, 3) Przewody łączeniowe laboratoryjne z wtykiem szczękowym-krokodylkiem dwustronnym o długości 50 cm, z certyfikatem bezpieczeństwa - 20 sztuk, 4) Przewody łączeniowe laboratoryjne z wtykiem bananowym z jednej strony i widełkowym z drugiej strony o długości 50 cm, z certyfikatem bezpieczeństwa - 20 sztuk, 5) Cyfrowy miernik cęgowy do bezpośredniego pomiaru prądu przemiennego do 400 A oraz napięcia stałego i przemiennego do 600 V. Funkcje dodatkowe: pomiar rezystancji oraz ciągłości połączeń z sygnalizacją akustyczną; pomiar temperatury za pomocą sondy będącej na wyposażeniu miernika - 3 sztuki, 6) Multimetr cyfrowy o parametrach: pomiar napięcia DC min. do 600 V ; pomiar napięcia AC min. do 600 V, pomiar natężenia prądu DC,AC do 10 A; pomiar pojemności min. do 100 ?F; pomiar częstotliwości; pomiar rezystancji; minimalny zakres pomiaru temperatury: - 20 do +750 oC; test diody i ciągłości, z certyfikatem bezpieczeństwa CE - 10 sztuk 7) Pamięć przenośna - Pendrive min. 32 GB, USB 2.0; PLUG&PLAY - 12 sztuk, 8) Akumulatorki R6/AA/- Min. 2700 mAh; NIMh - 40 sztuk, 9) Akumulatorki R03/AAA/ - Min. 800 mAh - 40 sztuk, 10) Ładowarka do akumulatorków Uniwersalna, Certyfikat bezpieczeństwa CE, zasilacz sieciowy, min. 4 niezależne kanały ładowania, kompatybilna z akumulatorkami opisanymi w pkt 8 i 9 - 5 sztuk, 11) Markery suchościeralne czarne - 20 sztuk, 12) Markery suchościeralne czerwone - 10 sztuk, 13) Markery suchościeralne zielone - 10 sztuk, 14) Tusz do drukarki hp deskjet 5150, czarny - 4 sztuki, 15) Tusz do drukarki hp deskjet 5150, kolorowy - 2 sztuki, 16) Toner do kserokopiarki DEVELOP ineo 163 - 2 sztuki, 17) Toner do drukarki hp LaserJet 1200 - 2 sztuki, 18) Papier do kserokopiarki; format A4, biały do urządzeń biurowych, tj. drukarek (atramentowych i laserowych), kserokopiarek (do jednostronnego i dwustronnego kopiowania) oraz faxów o następujących parametrach i wymaganiach technicznych: wymiary 210x297, gramatura 80g/m2 +/- 2, białość minimum 146 CIE, klasa C, ryza minimum 500 arkuszy - 25 ryz, 19) Antyrama o wym. 70 x 100 cm - Kompletna antyrama, gotowa do zawieszenia. Front wykonany z plexi, która jest zabezpieczona folią ochronną z dwóch stron, plecy wykonane z płyty HDF, zawieszka do powieszenia w pionie i poziomie, Front połączony z plecami za pomocą zdejmowanych klipsów mocujących - 8 sztuk, 20) Głośniki do komputera - System głośników 2.0; Ilość głośników w komplecie: 2 głośniki satelitarne Łączna moc głośników RMS : min. 50 W; dodatkowo : regulacja: głośności, tonów niskich , tonów wysokich - 1 komplet. 3. Zaoferowana cena powinna obejmować koszty zakupu materiałów i pomocy dydaktycznych wymienionych w ust. 2 niniejszego rozdziału oraz ich transport wraz z wniesieniem do Technikum nr 13 w Zespole Szkół Techniczno - Ekonomicznych w Radzionkowie, ul. Zofii Nałkowskiej 2. 4. Wyżej wymienione materiały i pomoce dydaktyczne winny posiadać wszelkie niezbędne dokumenty dopuszczające do użytku w szkole. Dostarczony przedmiot zamówienia winien być sprawny oraz pierwszej jakości. 5. Wykonawca oświadcza iż przedmiot zamówienia będzie posiadał instrukcję w języku polskim (dotyczy tych elementów przedmiotu zamówienia, dla których istnieje instrukcja). 6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy przez Zamawiającego i Wykonawcę, do Technikum nr 13 w Zespole Szkół Techniczno - Ekonomicznych w Radzionkowie, ul. Zofii Nałkowskiej 2. 7. Wraz z dostawą Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszelkie prawa do używania materiałów dydaktycznych, będących elementami przedmiotu zamówienia. 8. Z czynności odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru. Odbiór nastąpi w miejscu dostarczenia materiałów dydaktycznych, w obecności przedstawiciela Zamawiającego oraz Wykonawcy i będzie polegał na analizie technicznej i wizualnej (optycznej) przedmiotu zamówienia. 9. W przypadku stwierdzenia wad lub usterek przedmiotu zamówienia podczas odbioru przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się wymienić uszkodzony towar na nowy w terminie do 3 dni roboczych od daty sporządzenia protokołu stwierdzającego daną usterkę lub wadę. 10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 11. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia za wyjątkiem: antyram, papieru do kserokopiarki, markerów suchościeralnych wynosi 24 miesiące od dnia podpisania przez obie strony bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy. 12. Po podpisaniu bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i Wykonawcę, Wykonawca wystawi Zamawiającemu za przedmiot umowy fakturę, po wcześniejszym jej uzgodnieniu z Zamawiającym. 13. Płatność nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany w fakturze/rachunku w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty wpływu do kancelarii ogólnej Zamawiającego, prawidłowo wystawionej faktury/rachunku. 14. Wynagrodzenie VAT nie podlega waloryzacji do końca realizacji umowy, także w razie zmiany stawki podatku. 15. Niedoszacowanie, pominięcie, lub nienależyte rozpoznanie zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia. 16. Z wybranym w drodze postępowania Wykonawcą Zamawiający zawrze umowę zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ z uwzględnieniem jego formy organizacyjno - prawnej 17. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.19.21.13-6, 32.34.24.12-3, 39.16.21.00-6, 39.16.20.00-5, 39.16.21.10-9, 30.19.76.44-2.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.00.00.00-6, 31.22.44.00-6, 31.22.40.00-2, 31.73.10.00-9, 31.71.11.00-4, 31.70.00.00-3, 38.50.00.00-0, 38.00.00.00-5, 38.30.00.00-8, 38.55.20.00-9, 30.23.00.00-0, 30.23.40.00-8, 30.23.45.00-3, 30.23.46.00-4, 31.40.00.00-0, 31.43.00.00-9, 31.15.80.00-8, 31.15.81.00-9, 30.19.21.25-3, 30.19.59.11-1, 30.19.00.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu systemowego pn. Mam zawód - mam pracę w regionie, który jest współfinansowany przez Powiat Tarnogórski, Budżet Państwa oraz Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • A4K Active for Kids Bartłomiej Sczansny, ul. Świętego Józefa 31c/24, 44-217 Rybnik, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8130,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7211,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7211,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18890,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.