eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawaobsługa serwisowa tomografu komputerowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-12

Warszawa: obsługa serwisowa tomografu komputerowego
Numer ogłoszenia: 141788 - 2015; data zamieszczenia: 12.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 96736 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Al. Solidarności 67, 03-401 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6187190, faks 22 6187190.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: obsługa serwisowa tomografu komputerowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie obsługi serwisowej tomografu komputerowego Brightspeed Elite produkcji GE Healrthcare, na zasadach określonych niniejszą SIWZ. 2. Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje: Okresowy przegląd techniczny (minimum 4 przeglądy w ciągu roku zgodnie ze specyfikacją producenta) - Konsola operatorska Czyszczenie komputerów składowych konsoli operatorskiej Sprawdzenie poprawności działania wentylatorów chłodzących Czyszczenie wnętrza konsoli oraz filtrów Sprawdzenie poprawności działania obwodów bezpieczeństwa (wyłączniki awaryjne konsoli operatorskiej) - Gantry Demontaż i czyszczenie modułu szczotek ślizgowych Sprawdzenie stanu zużycia szczotek ślizgowych Czyszczenie modułu slip-ring Czyszczenie zespołu DAS (filtry) Sprawdzenie poprawności działania obwodów bezpieczeństwa (wyłączniki awaryjne gantry) Smarowanie łożyska głównego Gantry - raz w roku Pomiary i weryfikacja układów prądu ekspozycji oraz wysokiego napięcia - raz w roku - Stół Sprawdzenie mechaniczne poprawności działania stołu pacjenta (ruch wzdłużny, ruch up/down) Sprawdzenie poprawności działania obwodów bezpieczeństwa (wyłączniki awaryjne stołu, pływający stół) - System Sprawdzenie logów systemowych pod względem błędów krytycznych Sprawdzenie stanu technicznego lampy rtg (poziom zużycia, ilość ewentualnych błędów ekspozycji) Sprawdzenie jakości oraz poprawności odwzorowania obrazów TK - Wydanie certyfikatu sprawności urządzenia - Przegląd okresowy stacji AW- raz w roku 3. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia osobami przeszkolonymi przez producenta, które posiadają dokument potwierdzający odbycie szkolenia u producenta oraz stosowne kwalifikacje lub autoryzacje, zgodnie z wymogami producenta sprzętu medycznego oraz obowiązującymi normami i odnośnymi przepisami. 4. Czynności związane z naprawami i pogwarancyjnymi okresowymi przeglądami technicznymi wraz z konserwacjami, Wykonawca będzie wykonywał przy użyciu będących w jego dyspozycji narzędzi i materiałów oraz odpowiedniej aparatury pomiarowej w obiektach Zamawiającego, na wyposażeniu których ten sprzęt się znajduje. 5. Wykonawca w pełni odpowiada za zgodność i terminowość wykonania usługi. 6. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w mieniu Zamawiającego powstałe wskutek realizacji przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca nie może powierzyć wykonania czynności wynikających z niniejszego przedmiotu zamówienia innemu podmiotowi lub osobie trzeciej bez zgody Zamawiającego. 8. Wykonywanie czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia odnotowywane będzie na bieżąco poprzez prowadzenie stosownej dokumentacji, a wykonanie tych czynności odebrane zostanie na podstawie raportów serwisowych podpisanych przez Użytkownika lub upoważnioną osobę ze strony Zamawiającego. 9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, potwierdzające, że przyrządy użyte do sprawdzania dla zachowania wiarygodności wyników badań były poddawane okresowej kontroli metrologicznej oraz spełniają wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z 14 stycznia 2008 r. w sprawie prawnej kontroli metrologicznej przyrządów pomiarowych (Dz. U. Nr 5 z 2008 r., poz. 29) oraz ustawie z dnia 11 maja 2001 r. Prawo o miarach (Dz.U. Nr 63 z 2001 r., poz. 636 z późn. zm.). Jednocześnie Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia, na każde żądanie Zamawiającego, odpowiedniego dokumentu, potwierdzającego poddawanie przyrządów pomiarowych okresowej kontroli metrologicznej. 10. Wykonawca powinien wykazać, iż posiada autoryzację producenta sprzętu medycznego będącego przedmiotem zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 z późn. zm.). 11. Wykonawca zobowiązuje się do: - wykonywania pogwarancyjnych okresowych przeglądów technicznych wraz z konserwacjami, zgodnie z zapisami instrukcji obsługi wynikającymi z właściwości danego sprzętu/aparatury, standardami, normą i odnośnymi przepisami oraz zachowaniem przepisów BHP i ppoż., - uzgodnienia z Zamawiającym zakresu czynności, których konieczność dokonania wyniknie podczas wykonywania usługi a wykraczają one poza zakres umowy, - zdalnej diagnostyki umowy, -przyjmowania telefonicznych zgłoszeń awarii oraz nielimitowanych konsultacji telefonicznych w godz. 8.00-20.00 w dni robocze - dostarczenia materiałów i przyrządów niezbędnych do przeprowadzenia napraw i pogwarancyjnych okresowych przeglądów technicznych wraz z konserwacjami, - wykonania przedmiotu umowy z zachowaniem należytej staranności, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i w sposób zapewniający ich wysoką jakość, - udzielenia minimum 6-miesięcznej gwarancji na wykonane czynności naprawcze, - zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w związku z realizacją niniejszej umowy, stanowiącą tajemnicę służbową Zamawiającego, - zapłaty kosztów szkód wyrządzonych Zamawiającemu lub osobom trzecim w związku z niewłaściwym wykonaniem czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia lub zaniechaniem wykonania tych czynności. - realizowania usługi w zakresie wykonywania napraw i pogwarancyjnych okresowych przeglądów technicznych wraz z konserwacjami w godzinach pracy oddziału/pracowni, na wyposażeniu których znajduje się przedmiotowy sprzęt medyczny dostosowując się do specyfiki pracy tam panującej. Zamawiający informuje, że urządzenie znajduje się w pomieszczeniu czynnego Szpitala. Zamawiający oczekuje, że w związku z bieżącą obsługą pacjentów, czynności serwisowe i naprawcze w jak najmniejszym stopniu będą utrudniały funkcjonowanie Szpitala i obsługę pacjentów. 12. Wykonawca powinien posiadać opłaconą polisę, a w przypadku jej braku dokument potwierdzający, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 100.000,00 PLN 13. Zamawiający określa: a) Czas reakcji serwisu - do 4 godzin od zgłoszenia, b) czas reakcji, tj. zdiagnozowanie i próbę usunięcia awarii w siedzibie Zamawiającego - nie dłuższy niż jeden dzień roboczy od pisemnego powiadomienia (faksem lub mailem), c) naprawę sprzętu w terminie każdorazowo uzgodnionym z Zamawiającym, jednak nie dłuższym niż 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia. 14.Zakup niezbędnych do naprawy części zamiennych będzie każdorazowo uzgadniany z Zamawiającym na podstawie osobnej oferty..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MVS Sp. z o.o., ul. Bielska 49, 43-190 Mikołów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 104400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 113356,80

  • Oferta z najniższą ceną: 113356,80 / Oferta z najwyższą ceną: 122504,04

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.