eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa wody naturalnej wraz z dzierżawą dystrybutorów, wody mineralnej, produktów mleczarskich, kawy, herbaty, słodyczy oraz kanapek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-29

Kraków: Dostawa wody naturalnej wraz z dzierżawą dystrybutorów, wody mineralnej, produktów mleczarskich, kawy, herbaty, słodyczy oraz kanapek
Numer ogłoszenia: 141793 - 2012; data zamieszczenia: 29.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II , ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6142551, faks 012 6142551.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaljp2.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wody naturalnej wraz z dzierżawą dystrybutorów, wody mineralnej, produktów mleczarskich, kawy, herbaty, słodyczy oraz kanapek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wody naturalnej wraz z dzierżawą dystrybutorów, wody mineralnej, produktów mleczarskich, kawy, herbaty, słodyczy oraz kanapek. Wartość zamówienia powyżej 180 000,00 a poniżej 210 000,00 netto PLN..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.98.10.00-8, 15.86.00.00-4, 15.84.20.00-2, 15.50.00.00-3, 15.81.15.11-4, 15.82.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    CERTYFIKATY I ATESTY: - HACCP (aktualny na rok 2012 certyfikat stosowania systemu zapewnienia bezpieczeństwa zdrowotnego żywności) lub równoważne - dotyczy pakietu nr 1, - Ocena rodzajowa wody ze źródła (certyfikat PZH) lub równoważne - dotyczy pakietu nr 1, - Aktualne wyniki badań mikrobiologicznych wody wykonane przez Wojewódzką Stację Sanitarno-Epidemiologiczną lub równoważne - dotyczy pakietu nr 1, - Zaświadczenie o okresie przydatności do spożycia wystawione przez producenta oferowanej wody bądź przez Wojewódzką Stację Sanitarno-Epidemiologiczną lub równoważne - dotyczy pakietu nr 1

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych. Zmiana umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy jest możliwa, w szczególności gdy: a) wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego zadań polegających na udzielaniu świadczeń zdrowotnych, lub b) w wyniku zmiany umowy możliwym będzie podniesienie poziomu lub jakości usług, lub towarów, lub c) zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego, lub d) potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmiany przepisów prawa, lub e) potrzeba zmiany treści umowy wynika ze zmian organizacyjnych Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitaljp2.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego ul. Prądnicka 80 , w Dziale Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Ofertę opatrzoną pieczęcią Wykonawcy należy składać w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Prądnickiej 80 w Krakowie, w budynku administracyjnym I (kancelaria dziennika podawczego - pokój nr 23).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Woda naturalna wraz z dzierżawą dystrybutorów dla potrzeb Działu Żywienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dystrybutor grzewczo-chłodzący (stojący) - 48 szt., Dystrybutor kompaktowy (stojący na biurku, półce) - 11 szt., Zestaw porcelanowy - 8 szt., Pompka plastikowa - 5 szt., Butla z wodą a 18,9 l - 4500 szt., Kubek plastikowy a 100 szt. - 3000 opak. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.98.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - Woda mineralna dla potrzeb Serwisu Gastronomicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Woda gazowana, niegazowana, wody smakowe - razem ilość 24495 szt. Pakiet zawiera 39 pozycji. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.98.10.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 - kawa, herbata dla potrzeb Serwisu Gastronomicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kawa, herbata. Pakiet zawiera 70 pozycji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 będący integralną częścią SIWZ. Zamówienie poniżej kwoty 27 000,00 PLN, a powyżej 23 000,00 PLN (netto).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.86.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 - słodycze dla potrzeb Serwisu Gastronomicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Słodycze m.in: batony, bombonierki, ciastka, cukierki, czekolady, draże, wafle, paluszki, pierniki, gumy do żucia. Pakiet zawiera 274 pozycji. Szacunkowa wartość pakietu poniżej kwoty (netto) 35 000 zł, a powyżej 30 000 zł. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 3 SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.20.00-2, 15.82.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - produkty mleczarskie dla potrzeb Serwisu Gastronomicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty mleczarskie, m.in. jogurty, mleka, sery zółte, serki do chleba. Pakiet zawiera 102 pozycje. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3 będący integralną częścią SIWZ. Zamówienie poniżej kwoty 27 000,00 PLN, a powyżej 22 000,00 PLN (netto).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - kanapki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kanapki: m.in. z szynką, kurczakiem, serem, salami, pastami smakowymi, tuńczykiem w ilości 9450 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 3 SIWZ. Pakiet zawiera 11 pozycji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.15.11-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - kanapki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kanapki m.in. z karczkiem, pasta jajeczną, jajkiem i serem, polędwicą sopocką, kurczakiem pieczonym w ilości 8400 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 3 SIWZ. Pakiet zawiera 5 pozycji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.15.11-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.