eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceRoboty związane z modernizacją Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 13 w Gliwicach - dostosowanie lokali wyborczych dla osób niepełnosprawnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-06

Gliwice: Roboty związane z modernizacją Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 13 w Gliwicach - dostosowanie lokali wyborczych dla osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 141802 - 2016; data zamieszczenia: 06.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 149629 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 13, ul. Gomułki 16a, 44-121 Gliwice, woj. śląskie, tel. 0-32 270-88-04, faks 0-32 270-88-04.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: placówka oświatowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty związane z modernizacją Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 13 w Gliwicach - dostosowanie lokali wyborczych dla osób niepełnosprawnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówieniem publicznym objęte są roboty remontowo-budowlane związane z: dostosowaniem pomieszczeń na potrzeby lokali wyborczych wraz z likwidacja barier dla osób niepełnosprawnych oraz wykonanie prac malarskich po modernizacji instalacji elektrycznej na parterze w segmencie IV. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: - dokumentacji projektowej: Dostosowanie parteru segmentu IV w budynku Szkoły na potrzeby lokali wyborczych z dostępem dla osób niepełnosprawnych , opracowanej przez RENSTUDIO - Szymon Rendchen, stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ w zakresie rzeczowym określonym w przedmiarze robót załączniku nr 5 SIWZ - specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiacych załączniki nr 4 do SIWZ - przedmiarze robót, stanowiących załączniki nr 5 do SIWZ Przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych placówkach oświatowych. Wykonanie robót musi być tak prowadzone, aby była zapewniona ciągłość pracy placówki. Wykonawca, dodatkowo w ramach realizacji przedmiotu zamówienia podejmie niezbędne działania w celu ochrony mienia szkoły i w tym celu m.in.: - zabezpieczy sąsiadujące pomieszczenia przed zapyleniem w trakcie realizacji robót - na bieżąco będzie utrzymywał porządek - dokona odpowiedniego zabezpieczenia wyposażenia części budynku, w obszarze prowadzonych prac Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanych ww. dokumentach norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. Oznacza to, ze wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych, norm aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. - Wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowym FRETPOL Alfred Podolak, Ogrodowa 19, 44-120 Pyskowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97560,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 115968,27

  • Oferta z najniższą ceną: 115968,27 / Oferta z najwyższą ceną: 115968,27

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.