eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźUsługi w zakresie druku i dostawy indeksów, dyplomów ukończenia studiów wraz z odpisami i suplementami, dyplomów doktorskich, legitymacji studenckich, teczek akt osobowych studenta na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-24

Łódź: Usługi w zakresie druku i dostawy indeksów, dyplomów ukończenia studiów wraz z odpisami i suplementami, dyplomów doktorskich, legitymacji studenckich, teczek akt osobowych studenta na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
Numer ogłoszenia: 141806 - 2010; data zamieszczenia: 24.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi , ul. Wojska Polskiego 121, 91-726 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2547408, centrala 2547598, faks 042 2547418.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie druku i dostawy indeksów, dyplomów ukończenia studiów wraz z odpisami i suplementami, dyplomów doktorskich, legitymacji studenckich, teczek akt osobowych studenta na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Indeks wykonany zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 02.11.2006r. w sprawie dokumentacji przebiegu studiów (Dz.U. nr 224 poz. 1634 z późn. zm) z nadrukiem na stronach indeksu nr 1, 4-93 w miejscu -nazwa uczelni- nazwy Zamawiającego AKADEMIA SZTUK PIĘKNYCH IM. WŁADYSŁAWA STRZEMIŃSKIEGO W ŁODZI oraz na stronie nr 3 indeksu tekstu ślubowania - wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ - 430 szt. 2) Legitymacja studencka, wykonana zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 02.11.2006r. w sprawie dokumentacji przebiegu studiów (Dz.U. nr 224 poz. 1634 z późn. zm) - 400 szt. 3) Dyplom doktorski - doktora sztuki, wykonany zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 15.01.2004r. w sprawie szczegółowego trybu przeprowadzania czynności w przewodach doktorskim i habilitacyjnym oraz w postępowaniu o nadanie tytułu profesora (Dz.U. nr 15 poz. 128) z nadrukiem w miejscu -nazwa szkoły wyższej albo innej placówki naukowej- nazwy Zamawiającego tj. AKADEMIA SZTUK PIĘKNYCH IM. WŁADYSŁAWA STRZEMIŃSKIEGO W ŁODZI - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ - 30 szt. 4) Odpis dyplomu doktorskiego - doktora sztuki, wykonany zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 15.01.2004r. w sprawie szczegółowego trybu przeprowadzania czynności w przewodach doktorskim i habilitacyjnym oraz w postępowaniu o nadanie tytułu profesora (Dz.U. nr 15 poz. 128) z nadrukiem w miejscu -nazwa szkoły wyższej albo innej placówki naukowej- nazwy Zamawiającego tj. AKADEMIA SZTUK PIĘKNYCH IM. WŁADYSŁAWA STRZEMIŃSKIEGO W ŁODZI- wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ - 30 szt. 5) Dyplom ukończenia jednolitych studiów magisterskich, wykonany zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 19.12.2008r. w sprawie rodzajów tytułów zawodowych nadawanych absolwentom studiów i wzorów dyplomów oraz świadectwa wydawanych przez uczelnie (Dz.U z 2009r., nr 11, poz.61) - 150 szt. 6) Odpis dyplomu ukończenia jednolitych studiów magisterskich, wykonany zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 19.12.2008r. w sprawie rodzajów tytułów zawodowych nadawanych absolwentom studiów i wzorów dyplomów oraz świadectwa wydawanych przez uczelnie (Dz.U z 2009r., nr 11, poz.61) - 300 szt. 7) Odpis do akt dyplomu ukończenia jednolitych studiów magisterskich, wykonany zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 19.12.2008r. w sprawie rodzajów tytułów zawodowych nadawanych absolwentom studiów i wzorów dyplomów oraz świadectwa wydawanych przez uczelnie (Dz.U z 2009r., nr 11, poz.61) - 150 szt. 8) Odpis dyplomu ukończenia jednolitych studiów magisterskich w tłumaczeniu na język angielski, wykonany zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 19.12.2008r. w sprawie rodzajów tytułów zawodowych nadawanych absolwentom studiów i wzorów dyplomów oraz świadectwa wydawanych przez uczelnie (Dz.U z 2009r., nr 11, poz.61) - 200 szt. 9) odpis dyplomu ukończenia jednolitych studiów magisterskich w tłumaczeniu na język francuski, wykonany zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 19.12.2008r. w sprawie rodzajów tytułów zawodowych nadawanych absolwentom studiów i wzorów dyplomów oraz świadectwa wydawanych przez uczelnie (Dz.U z 2009r., nr 11, poz.61) - 10 szt. 10) odpis dyplomu ukończenia jednolitych studiów magisterskich w tłumaczeniu na język hiszpański, wykonany zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 19.12.2008r. w sprawie rodzajów tytułów zawodowych nadawanych absolwentom studiów i wzorów dyplomów oraz świadectwa wydawanych przez uczelnie (Dz.U z 2009r., nr 11, poz.61) - 10 szt 11) odpis dyplomu ukończenia jednolitych studiów magisterskich w tłumaczeniu na język niemiecki, wykonany zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 19.12.2008r. w sprawie rodzajów tytułów zawodowych nadawanych absolwentom studiów i wzorów dyplomów oraz świadectwa wydawanych przez uczelnie (Dz.U z 2009r., nr 11, poz.61) - 10 szt. 12) odpis dyplomu ukończenia jednolitych studiów magisterskich w tłumaczeniu na język rosyjski, wykonany zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 19.12.2008r. w sprawie rodzajów tytułów zawodowych nadawanych absolwentom studiów i wzorów dyplomów oraz świadectwa wydawanych przez uczelnie (Dz.U z 2009r., nr 11, poz.61) - 10 szt. 13) dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia, wykonany zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 19.12.2008r. w sprawie rodzajów tytułów zawodowych nadawanych absolwentom studiów i wzorów dyplomów oraz świadectwa wydawanych przez uczelnie (Dz.U z 2009r., nr 11, poz.61) - 100 szt. 14) Odpis dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, wykonany zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 19.12.2008r. w sprawie rodzajów tytułów zawodowych nadawanych absolwentom studiów i wzorów dyplomów oraz świadectwa wydawanych przez uczelnie (Dz.U z 2009r., nr 11, poz.61) - 200 szt. 15) Odpis do akt dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, wykonany zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 19.12.2008r. w sprawie rodzajów tytułów zawodowych nadawanych absolwentom studiów i wzorów dyplomów oraz świadectwa wydawanych przez uczelnie (Dz.U z 2009r., nr 11, poz.61) - 100 szt. 16) Odpis dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia w tłumaczeniu na język angielski, wykonany zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 19.12.2008r. w sprawie rodzajów tytułów zawodowych nadawanych absolwentom studiów i wzorów dyplomów oraz świadectwa wydawanych przez uczelnie (Dz.U z 2009r., nr 11, poz.61) - 100 szt. 17) Odpis dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia w tłumaczeniu na język francuski, wykonany zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 19.12.2008r. w sprawie rodzajów tytułów zawodowych nadawanych absolwentom studiów i wzorów dyplomów oraz świadectwa wydawanych przez uczelnie (Dz.U z 2009r., nr 11, poz.61) - 10 szt. 18) Odpis dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia w tłumaczeniu na język hiszpański, wykonany zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 19.12.2008r. w sprawie rodzajów tytułów zawodowych nadawanych absolwentom studiów i wzorów dyplomów oraz świadectwa wydawanych przez uczelnie (Dz.U z 2009r., nr 11, poz.61) - 10 szt. 19) Odpis dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia w tłumaczeniu na język niemiecki, wykonany zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 19.12.2008r. w sprawie rodzajów tytułów zawodowych nadawanych absolwentom studiów i wzorów dyplomów oraz świadectwa wydawanych przez uczelnie (Dz.U z 2009r., nr 11, poz.61) - 10 szt. 20) Odpis dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia w tłumaczeniu na język rosyjski, wykonany zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 19.12.2008r. w sprawie rodzajów tytułów zawodowych nadawanych absolwentom studiów i wzorów dyplomów oraz świadectwa wydawanych przez uczelnie (Dz.U z 2009r., nr 11, poz.61) - 10 szt. 21) Dyplom ukończenia studiów drugiego stopnia, wykonany zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 19.12.2008r. w sprawie rodzajów tytułów zawodowych nadawanych absolwentom studiów i wzorów dyplomów oraz świadectwa wydawanych przez uczelnie (Dz.U z 2009r., nr 11, poz.61) - 50 szt. 22) Odpis dyplomu ukończenia studiów drugiego stopnia, wykonany zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 19.12.2008r. w sprawie rodzajów tytułów zawodowych nadawanych absolwentom studiów i wzorów dyplomów oraz świadectwa wydawanych przez uczelnie (Dz.U z 2009r., nr 11, poz.61) - 100 szt. 23) Odpis do akt dyplomu ukończenia studiów drugiego stopnia, wykonany zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 19.12.2008r. w sprawie rodzajów tytułów zawodowych nadawanych absolwentom studiów i wzorów dyplomów oraz świadectwa wydawanych przez uczelnie (Dz.U z 2009r., nr 11, poz.61) - 50 szt. 24) Odpis dyplomu ukończenia studiów drugiego stopnia w tłumaczeniu na język angielski, wykonany zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 19.12.2008r. w sprawie rodzajów tytułów zawodowych nadawanych absolwentom studiów i wzorów dyplomów oraz świadectwa wydawanych przez uczelnie (Dz.U z 2009r., nr 11, poz.61) - 100 szt. 25) Odpis dyplomu ukończenia studiów drugiego stopnia w tłumaczeniu na język francuski, wykonany zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 19.12.2008r. w sprawie rodzajów tytułów zawodowych nadawanych absolwentom studiów i wzorów dyplomów oraz świadectwa wydawanych przez uczelnie (Dz.U z 2009r., nr 11, poz.61) - 10 szt. 26) Odpis dyplomu ukończenia studiów drugiego stopnia w tłumaczeniu na język hiszpański, wykonany zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 19.12.2008r. w sprawie rodzajów tytułów zawodowych nadawanych absolwentom studiów i wzorów dyplomów oraz świadectwa wydawanych przez uczelnie (Dz.U z 2009r., nr 11, poz.61) - 10 szt. 27) Odpis dyplomu ukończenia studiów drugiego stopnia w tłumaczeniu na język niemiecki, wykonany zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 19.12.2008r. w sprawie rodzajów tytułów zawodowych nadawanych absolwentom studiów i wzorów dyplomów oraz świadectwa wydawanych przez uczelnie (Dz.U z 2009r., nr 11, poz.61) - 10 szt. 28) Odpis dyplomu ukończenia studiów drugiego stopnia w tłumaczeniu na język rosyjski, wykonany zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 19.12.2008r. w sprawie rodzajów tytułów zawodowych nadawanych absolwentom studiów i wzorów dyplomów oraz świadectwa wydawanych przez uczelnie (Dz.U z 2009r., nr 11, poz.61) - 10 szt. 29) Teczka do akt studenta wiązana, symbol MEN-II-31SW. - 350 szt. 30) Księga dyplomów, symbol MEN-II-15SW - 1 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość rozszerzania zamówienia w trybie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku będzie dokonywana metodą spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenia dołączone do oferty, których wzory stanowią załączniki nr 3 i 4 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku będzie dokonywana metodą spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenia dołączone do oferty, których wzory stanowią załączniki nr 3 i 4 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku będzie dokonywana metodą spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenia dołączone do oferty, których wzory stanowią załączniki nr 3 i 4 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku będzie dokonywana metodą spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenia dołączone do oferty, których wzory stanowią załączniki nr 3 i 4 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku będzie dokonywana metodą spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenia dołączone do oferty, których wzory stanowią załączniki nr 3 i 4 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony formularz oferty sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 3) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w zawartej umowie w sprawie zamówienia publicznego, w toku jej realizacji: 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy: zmniejszenia bądź zwiększenia określonych nakładów zamówienia, rezygnacji z realizacji pozycji wymienionych w specyfikacji przedmiotu zamówienia, która stanowi załącznik nr 1 do umowy w razie, gdy zachodzi konieczność zmiany wynikłej z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, zmniejszenia bądź zwiększenia środków budżetowych. 2. Strony ustalają, że w razie zmniejszenia nakładu czy rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji druku wymienionego w załączniku nr 1 do umowy, o czym mowa w § 1 ust.4, wynagrodzenie ulega proporcjonalnemu zmniejszeniu. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktyczną ilość świadczonych usług. 3. W razie wykonania części zamówienia, części rodzaju druku, wynagrodzenie ustalane jest proporcjonalnie do wynagrodzenia za dany rodzaju druku i nakładu podanego w ofercie do wykonanego rodzaju druku i jego nakładu, co znaczy jest liczone jako wynik podzielenia wynagrodzenia za dany rodzaj druku przez nakład - ilości wykazane w ofercie, a wynik pomnożony przez wykonany faktycznie nakład. 4. Wszelkie zmiany umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.asp.lodz.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2010 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - Łódź 91-726, ul. Wojska Polskiego 121, Kancelaria V piętro pok. 501..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.