Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-24
Łódź: Usługi w zakresie druku i dostawy indeksów, dyplomów ukończenia studiów wraz z odpisami i suplementami, dyplomów doktorskich, legitymacji studenckich, teczek akt osobowych studenta na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
Numer ogłoszenia: 141806 - 2010; data zamieszczenia: 24.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi , ul. Wojska Polskiego 121, 91-726 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2547408, centrala 2547598, faks 042 2547418.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie druku i dostawy indeksów, dyplomów ukończenia studiów wraz z odpisami i suplementami, dyplomów doktorskich, legitymacji studenckich, teczek akt osobowych studenta na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Indeks wykonany zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 02.11.2006r. w sprawie dokumentacji przebiegu studiów (Dz.U. nr 224 poz. 1634 z późn. zm) z nadrukiem na stronach indeksu nr 1, 4-93 w miejscu -nazwa uczelni- nazwy Zamawiającego AKADEMIA SZTUK PIĘKNYCH IM. WŁADYSŁAWA STRZEMIŃSKIEGO W ŁODZI oraz na stronie nr 3 indeksu tekstu ślubowania - wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ - 430 szt. 2) Legitymacja studencka, wykonana zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 02.11.2006r. w sprawie dokumentacji przebiegu studiów (Dz.U. nr 224 poz. 1634 z późn. zm) - 400 szt. 3) Dyplom doktorski - doktora sztuki, wykonany zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 15.01.2004r. w sprawie szczegółowego trybu przeprowadzania czynności w przewodach doktorskim i habilitacyjnym oraz w postępowaniu o nadanie tytułu profesora (Dz.U. nr 15 poz. 128) z nadrukiem w miejscu -nazwa szkoły wyższej albo innej placówki naukowej- nazwy Zamawiającego tj. AKADEMIA SZTUK PIĘKNYCH IM. WŁADYSŁAWA STRZEMIŃSKIEGO W ŁODZI - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ - 30 szt. 4) Odpis dyplomu doktorskiego - doktora sztuki, wykonany zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 15.01.2004r. w sprawie szczegółowego trybu przeprowadzania czynności w przewodach doktorskim i habilitacyjnym oraz w postępowaniu o nadanie tytułu profesora (Dz.U. nr 15 poz. 128) z nadrukiem w miejscu -nazwa szkoły wyższej albo innej placówki naukowej- nazwy Zamawiającego tj. AKADEMIA SZTUK PIĘKNYCH IM. WŁADYSŁAWA STRZEMIŃSKIEGO W ŁODZI- wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ - 30 szt. 5) Dyplom ukończenia jednolitych studiów magisterskich, wykonany zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 19.12.2008r. w sprawie rodzajów tytułów zawodowych nadawanych absolwentom studiów i wzorów dyplomów oraz świadectwa wydawanych przez uczelnie (Dz.U z 2009r., nr 11, poz.61) - 150 szt. 6) Odpis dyplomu ukończenia jednolitych studiów magisterskich, wykonany zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 19.12.2008r. w sprawie rodzajów tytułów zawodowych nadawanych absolwentom studiów i wzorów dyplomów oraz świadectwa wydawanych przez uczelnie (Dz.U z 2009r., nr 11, poz.61) - 300 szt. 7) Odpis do akt dyplomu ukończenia jednolitych studiów magisterskich, wykonany zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 19.12.2008r. w sprawie rodzajów tytułów zawodowych nadawanych absolwentom studiów i wzorów dyplomów oraz świadectwa wydawanych przez uczelnie (Dz.U z 2009r., nr 11, poz.61) - 150 szt. 8) Odpis dyplomu ukończenia jednolitych studiów magisterskich w tłumaczeniu na język angielski, wykonany zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 19.12.2008r. w sprawie rodzajów tytułów zawodowych nadawanych absolwentom studiów i wzorów dyplomów oraz świadectwa wydawanych przez uczelnie (Dz.U z 2009r., nr 11, poz.61) - 200 szt. 9) odpis dyplomu ukończenia jednolitych studiów magisterskich w tłumaczeniu na język francuski, wykonany zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 19.12.2008r. w sprawie rodzajów tytułów zawodowych nadawanych absolwentom studiów i wzorów dyplomów oraz świadectwa wydawanych przez uczelnie (Dz.U z 2009r., nr 11, poz.61) - 10 szt. 10) odpis dyplomu ukończenia jednolitych studiów magisterskich w tłumaczeniu na język hiszpański, wykonany zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 19.12.2008r. w sprawie rodzajów tytułów zawodowych nadawanych absolwentom studiów i wzorów dyplomów oraz świadectwa wydawanych przez uczelnie (Dz.U z 2009r., nr 11, poz.61) - 10 szt 11) odpis dyplomu ukończenia jednolitych studiów magisterskich w tłumaczeniu na język niemiecki, wykonany zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 19.12.2008r. w sprawie rodzajów tytułów zawodowych nadawanych absolwentom studiów i wzorów dyplomów oraz świadectwa wydawanych przez uczelnie (Dz.U z 2009r., nr 11, poz.61) - 10 szt. 12) odpis dyplomu ukończenia jednolitych studiów magisterskich w tłumaczeniu na język rosyjski, wykonany zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 19.12.2008r. w sprawie rodzajów tytułów zawodowych nadawanych absolwentom studiów i wzorów dyplomów oraz świadectwa wydawanych przez uczelnie (Dz.U z 2009r., nr 11, poz.61) - 10 szt. 13) dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia, wykonany zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 19.12.2008r. w sprawie rodzajów tytułów zawodowych nadawanych absolwentom studiów i wzorów dyplomów oraz świadectwa wydawanych przez uczelnie (Dz.U z 2009r., nr 11, poz.61) - 100 szt. 14) Odpis dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, wykonany zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 19.12.2008r. w sprawie rodzajów tytułów zawodowych nadawanych absolwentom studiów i wzorów dyplomów oraz świadectwa wydawanych przez uczelnie (Dz.U z 2009r., nr 11, poz.61) - 200 szt. 15) Odpis do akt dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia, wykonany zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 19.12.2008r. w sprawie rodzajów tytułów zawodowych nadawanych absolwentom studiów i wzorów dyplomów oraz świadectwa wydawanych przez uczelnie (Dz.U z 2009r., nr 11, poz.61) - 100 szt. 16) Odpis dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia w tłumaczeniu na język angielski, wykonany zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 19.12.2008r. w sprawie rodzajów tytułów zawodowych nadawanych absolwentom studiów i wzorów dyplomów oraz świadectwa wydawanych przez uczelnie (Dz.U z 2009r., nr 11, poz.61) - 100 szt. 17) Odpis dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia w tłumaczeniu na język francuski, wykonany zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 19.12.2008r. w sprawie rodzajów tytułów zawodowych nadawanych absolwentom studiów i wzorów dyplomów oraz świadectwa wydawanych przez uczelnie (Dz.U z 2009r., nr 11, poz.61) - 10 szt. 18) Odpis dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia w tłumaczeniu na język hiszpański, wykonany zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 19.12.2008r. w sprawie rodzajów tytułów zawodowych nadawanych absolwentom studiów i wzorów dyplomów oraz świadectwa wydawanych przez uczelnie (Dz.U z 2009r., nr 11, poz.61) - 10 szt. 19) Odpis dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia w tłumaczeniu na język niemiecki, wykonany zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 19.12.2008r. w sprawie rodzajów tytułów zawodowych nadawanych absolwentom studiów i wzorów dyplomów oraz świadectwa wydawanych przez uczelnie (Dz.U z 2009r., nr 11, poz.61) - 10 szt. 20) Odpis dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia w tłumaczeniu na język rosyjski, wykonany zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 19.12.2008r. w sprawie rodzajów tytułów zawodowych nadawanych absolwentom studiów i wzorów dyplomów oraz świadectwa wydawanych przez uczelnie (Dz.U z 2009r., nr 11, poz.61) - 10 szt. 21) Dyplom ukończenia studiów drugiego stopnia, wykonany zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 19.12.2008r. w sprawie rodzajów tytułów zawodowych nadawanych absolwentom studiów i wzorów dyplomów oraz świadectwa wydawanych przez uczelnie (Dz.U z 2009r., nr 11, poz.61) - 50 szt. 22) Odpis dyplomu ukończenia studiów drugiego stopnia, wykonany zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 19.12.2008r. w sprawie rodzajów tytułów zawodowych nadawanych absolwentom studiów i wzorów dyplomów oraz świadectwa wydawanych przez uczelnie (Dz.U z 2009r., nr 11, poz.61) - 100 szt. 23) Odpis do akt dyplomu ukończenia studiów drugiego stopnia, wykonany zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 19.12.2008r. w sprawie rodzajów tytułów zawodowych nadawanych absolwentom studiów i wzorów dyplomów oraz świadectwa wydawanych przez uczelnie (Dz.U z 2009r., nr 11, poz.61) - 50 szt. 24) Odpis dyplomu ukończenia studiów drugiego stopnia w tłumaczeniu na język angielski, wykonany zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 19.12.2008r. w sprawie rodzajów tytułów zawodowych nadawanych absolwentom studiów i wzorów dyplomów oraz świadectwa wydawanych przez uczelnie (Dz.U z 2009r., nr 11, poz.61) - 100 szt. 25) Odpis dyplomu ukończenia studiów drugiego stopnia w tłumaczeniu na język francuski, wykonany zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 19.12.2008r. w sprawie rodzajów tytułów zawodowych nadawanych absolwentom studiów i wzorów dyplomów oraz świadectwa wydawanych przez uczelnie (Dz.U z 2009r., nr 11, poz.61) - 10 szt. 26) Odpis dyplomu ukończenia studiów drugiego stopnia w tłumaczeniu na język hiszpański, wykonany zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 19.12.2008r. w sprawie rodzajów tytułów zawodowych nadawanych absolwentom studiów i wzorów dyplomów oraz świadectwa wydawanych przez uczelnie (Dz.U z 2009r., nr 11, poz.61) - 10 szt. 27) Odpis dyplomu ukończenia studiów drugiego stopnia w tłumaczeniu na język niemiecki, wykonany zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 19.12.2008r. w sprawie rodzajów tytułów zawodowych nadawanych absolwentom studiów i wzorów dyplomów oraz świadectwa wydawanych przez uczelnie (Dz.U z 2009r., nr 11, poz.61) - 10 szt. 28) Odpis dyplomu ukończenia studiów drugiego stopnia w tłumaczeniu na język rosyjski, wykonany zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 19.12.2008r. w sprawie rodzajów tytułów zawodowych nadawanych absolwentom studiów i wzorów dyplomów oraz świadectwa wydawanych przez uczelnie (Dz.U z 2009r., nr 11, poz.61) - 10 szt. 29) Teczka do akt studenta wiązana, symbol MEN-II-31SW. - 350 szt. 30) Księga dyplomów, symbol MEN-II-15SW - 1 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwość rozszerzania zamówienia w trybie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku będzie dokonywana metodą spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenia dołączone do oferty, których wzory stanowią załączniki nr 3 i 4 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku będzie dokonywana metodą spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenia dołączone do oferty, których wzory stanowią załączniki nr 3 i 4 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku będzie dokonywana metodą spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenia dołączone do oferty, których wzory stanowią załączniki nr 3 i 4 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku będzie dokonywana metodą spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenia dołączone do oferty, których wzory stanowią załączniki nr 3 i 4 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku będzie dokonywana metodą spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenia dołączone do oferty, których wzory stanowią załączniki nr 3 i 4 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony formularz oferty sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 3) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w zawartej umowie w sprawie zamówienia publicznego, w toku jej realizacji: 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy: zmniejszenia bądź zwiększenia określonych nakładów zamówienia, rezygnacji z realizacji pozycji wymienionych w specyfikacji przedmiotu zamówienia, która stanowi załącznik nr 1 do umowy w razie, gdy zachodzi konieczność zmiany wynikłej z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, zmniejszenia bądź zwiększenia środków budżetowych. 2. Strony ustalają, że w razie zmniejszenia nakładu czy rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji druku wymienionego w załączniku nr 1 do umowy, o czym mowa w § 1 ust.4, wynagrodzenie ulega proporcjonalnemu zmniejszeniu. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktyczną ilość świadczonych usług. 3. W razie wykonania części zamówienia, części rodzaju druku, wynagrodzenie ustalane jest proporcjonalnie do wynagrodzenia za dany rodzaju druku i nakładu podanego w ofercie do wykonanego rodzaju druku i jego nakładu, co znaczy jest liczone jako wynik podzielenia wynagrodzenia za dany rodzaj druku przez nakład - ilości wykazane w ofercie, a wynik pomnożony przez wykonany faktycznie nakład. 4. Wszelkie zmiany umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.asp.lodz.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2010 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - Łódź 91-726, ul. Wojska Polskiego 121, Kancelaria V piętro pok. 501..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa kart podarunkowych w formie elektronicznych kart przedpłaconych do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Łodzi
- Usługa interwencyjnej likwidacji skutków zdarzeń losowych z pasa drogowego Drogi Wojewódzkiej Nr 488 (byłej DK91) na odcinku Łódź - Droga 8 (Węzeł Rzgów), ok. 7,6km, adm. przez ZDW w Łodzi w 2025 r.
- Usługa transportu próbek biologicznych na potrzeby realizacji niekomercyjnych badań klinicznych
- Obsługa prawna Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego, pn. "Zieleńsza Skrzywana I", w ramach Łódzkiego Budżetu Obywatelskiego 2024/2025
- Remont kompleksu placów spacerowych budynków OPA i OPB w Areszcie Śledczym w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i druk gazetek dzielnicowych w 2025 r.
- Usługa druku wydawnictw wraz z dostawą dla Muzeum Historycznego Miasta Krakowa
- "Druk metodą offsetową, oprawa i dostawa wydawnictw książkowych dla Zamku Królewskiego na Wawelu - Państwowych Zbiorów Sztuki."
- "Zaprojektowanie, wykonanie, oznakowanie, opakowanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem do siedziby Zamawiającego"
- Usługa druku reklamy wielkoformatowej wraz z elementem 3D oraz montaż na dwustronnym bilbordzie.
- Przygotowanie projektu układu graficznego publikacji 4 wydań wersji cyfrowej oraz usługę opracowania oraz wykonania druku 4 wydań biuletynu Lubelski Informator Unijny "Puls Regionu" w 2025 roku.
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.