Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-06-01
Warszawa: Dostawa materiałów, akcesoriów protetycznych i ortodontycznych (nr ref. sprawy: ZP/15/10
Numer ogłoszenia: 141839 - 2010; data zamieszczenia: 01.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzkie Centrum Stomatologii SP ZOZ w Warszawie , ul. Nowy Zjazd 1, 00-301 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8263129, 8276953, faks 022 8261487.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wcs.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów, akcesoriów protetycznych i ortodontycznych (nr ref. sprawy: ZP/15/10.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów, akcesoriów protetycznych i ortodontycznych w rodzajach i ilościach określonych w SIWZ Część 1 - Akcesoria i materiały techniczne Część 2 - Woski dentystyczne techniczne i odlewnicze Część 3 - Materiały do obróbki protez i metalu Część 4 - Narzędzia i zatrzaski Część 5 - Akryle i żywice Część 6 - Masy wyciskowe Część 7 - Gipsy Część 8 - Tygle odlewnicze Część 9 - Szczotki polerskie i filce Część 10 - Materiały techniczne ortodontyczne.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.70.00-9, 33.14.18.00-8, 33.13.13.30-1, 33.13.13.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawcy składający oferty nie są zobowiązani do wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunki wymagane od wykonawców 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie; 3)dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 2.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1. 3.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu (na zasadzie spełnia nie spełnia) na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów, o których mowa w Rozdziale XI SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian zawartej umowy w formie pisemnego aneksu w następujących warunkach: 1)na wniosek Wykonawcy, w przypadku zakończenia produkcji lub trwałej niedostępności asortymentu - możliwość zamiany na produkt równoważny przy zachowaniu ceny określonej w umowie; 2)w przypadku zmiany potrzeb Zamawiającego - możliwość zwiększenia zamawianej ilości danego asortymentu, przy zachowaniu całkowitej wartości umowy; 3)w przypadku wyczerpania asortymentu z umowy Zamawiający - może zwiększyć wartość zamówienia o 20% wartości umowy; 4)w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wcs.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzkie Centrum Stomatologii
SPZOZ w Warszawie
ul. Nowy Zjazd 1
00 - 301 Warszawa
Opłata za SIWZ 48,80 zł (brutto).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2010 godzina 12:30, miejsce: Wojewódzkie Centrum Stomatologii SPZOZ w Warszawie ul. Nowy Zjazd 1 00 - 301 Warszawa Sekretariat (III piętro, pokój nr 321).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Woski dentystyczne techniczne i odlewnicze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Woski dentystyczne techniczne i odlewnicze w rodzajach i ilościach określonych w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.70.00-9, 33.14.18.00-8, 33.13.30.00-1, 33.13.13.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Materiały do obróbki protez i metalu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały do obróbki protez i metalu w rodzajach i ilościach określonych w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.70.00-9, 33.14.18.00-8, 33.13.30.00-1, 33.13.13.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Narzędzia i zatrzaski.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzia i zatrzaski w rodzajach i ilościach określonych w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.70.00-9, 33.14.18.00-8, 33.13.30.00-1, 33.13.13.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Akryle i żywice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akryle i żywice w rodzajach i ilościach określonych w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.70.00-9, 33.14.18.00-8, 33.13.30.00-1, 33.13.13.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Masy wyciskowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Masy wyciskowe w rodzajach i ilościach określonych w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.70.00-9, 33.14.18.00-8, 33.13.30.00-1, 33.13.13.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Gipsy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gipsy w rodzajach i ilościach określonych w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.70.00-9, 33.14.18.00-8, 33.13.30.00-1, 33.13.13.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Tygle odlewnicze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tygle odlewnicze w rodzajach i ilościach określonych w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.70.00-9, 33.14.18.00-8, 33.13.30.00-1, 33.13.13.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Szczotki polerskie i filce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczotki polerskie i filce w rodzajach i ilościach określonych w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.70.00-9, 33.14.18.00-8, 33.13.30.00-1, 33.13.13.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Materiały techniczne ortodontyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały techniczne ortodontyczne w rodzajach i ilościach określonych w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.70.00-9, 33.14.18.00-8, 33.13.30.00-1, 33.13.13.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Akcesoria i materiały techniczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria i materiały techniczne w rodzajach i ilościach określonych w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.70.00-9, 33.14.18.00-8, 33.13.30.00-1, 33.13.13.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.