Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-18
Elbląg: Dostawa materiałów eksploatacyjnych i środków czyszczących do sprzętu biurowego w roku 2016
Numer ogłoszenia: 141849 - 2016; data zamieszczenia: 18.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu , ul. Kwiatkowskiego 15, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 261 313 015, faks 261 313 304.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych i środków czyszczących do sprzętu biurowego w roku 2016.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych i środków czyszczących do sprzętu biurowego w roku 2016 w sześciu częściach zamówienia: część zamówienia nr 1 - Elbląg - 99 pozycji asortymentowych; część zamówienia nr 2 - Elbląg - 34 pozycje asortymentowe; część zamówienia nr 3 - Elbląg - 69 pozycji asortymentowych; część zamówienia nr 4 - Braniewo - 75 pozycji asortymentowych; część zamówienia nr 5 - Bartoszyce - 57 pozycji asortymentowych; część zamówienia nr 6 - Elbląg - 19 pozycji asortymentowych. Zamówienie jest realizowane z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SIWZ.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.60.00.00-6, 30.12.43.00-7, 30.12.51.10-5, 22.99.32.00-9, 30.12.40.00-4, 39.83.12.40-0, 39.83.14.00-0, 30.19.23.40-6, 30.23.72.50-6, 30.12.51.20-8, 39.83.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: dla części zamówienia nr 1 - 3200,00 PLN; dla części zamówienia nr 2 - 480,00 PLN; dla części zamówienia nr 3 - 4300,00 PLN; dla części zamówienia nr 4 - 1900,00 PLN; dla części zamówienia nr 5 - 780,00 PLN; dla części zamówienia nr 6 - 260,00 PLN
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu oceny spełnienia tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu oceny spełnienia tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu oceny spełnienia tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu oceny spełnienia tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu oceny spełnienia tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy tuszy i tonerów równoważnych oraz płynów czyszczących odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) certyfikat ISO 9001 w zakresie projektowania i produkcji materiałów eksploatacyjnych lub dokument równoważny, b) certyfikat ISO 14001 w zakresie produkcji materiałów eksploatacyjnych lub dokument równoważny, c) raport z testów wydajnościowych, dla każdej pozycji materiału (tuszu i tonera) równoważnego, potwierdzający wydajność mierzoną zgodnie z nw. normą lub normą dla niej równoważną: -ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych drukarek laserowych, - ISO/IEC 19798 dla tonerów kolorowych drukarek laserowych, - ISO/IEC 24711 dla wkładów atramentowych; Ze złożonych dokumentów powinno jednoznacznie wynikać, których pozycji asortymentowych dany dokument dotyczy. d) zaświadczenie lub inny dokument wystawiony przez laboratorium badawcze lub inny podmiot, posiadające akredytację w zakresie poświadczenia o spełnianiu norm wymienionych w pkt c) przez tusze i tonery równoważne, e) Karty technologiczne (charakterystyki) dla płynów czyszczących.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Sekcji III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio dla kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,lub przed notariuszem. Dokument o którym mowa w zdaniu poprzedzającym powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.21wog.wog.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy, 82-300 Elbląg.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2016 godzina 08:30, miejsce: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy, 82-300 Elbląg, ul. Kwiatkowskiego 15, budynek nr 1, pokój nr 126.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część zamówienia nr 1 - Elbląg.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część zamówienia nr 1 - Elbląg w 99 pozycjach asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.60.00.00-6, 30.12.43.00-7, 30.12.51.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. Rodzaj oferowanych materiałów eksploatacyjnych - 50
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część zamówienia nr 2 - Elbląg.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część zamówienia nr 2 - Elbląg w 34 pozycjach asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.60.00.00-6, 22.99.32.00-9, 30.12.40.00-4, 30.12.43.00-7, 30.12.51.10-5, 39.83.12.40-0, 39.83.14.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2016.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część zamówienia nr 3 - Elbląg.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część zamówienia nr 3 - Elbląg w 69 pozycjach asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.60.00.00-6, 30.12.43.00-7, 30.12.51.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. Rodzaj oferowanych materiałów eksploatacyjnych - 50
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część zamówienia nr 4 - Braniewo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część zamówienia nr 4 - Braniewo w 75 pozycjach asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.60.00.00-6, 22.99.32.00-9, 30.12.51.10-5, 30.19.23.40-6, 30.23.72.50-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. Rodzaj oferowanych materiałów eksploatacyjnych - 50
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część zamówienia nr 5 - Bartoszyce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część zamówienia nr 5 - Bartoszyce w 57 pozycjach asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.60.00.00-6, 30.12.40.00-4, 30.12.43.00-7, 30.12.51.10-5, 30.19.23.40-6, 30.23.72.50-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2016.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część zamówienia nr 6 - Elbląg.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część zamówienia nr 6 - Elbląg w 19 pozycjach asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.60.00.00-6, 30.12.51.20-8, 39.83.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2016.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- "Sukcesywny zakup bez dostawy masy mineralno-asfaltowej na gorąco do wbudowania na drogach miasta Elbląga, w ramach prac wykonywanych dla Gminy Miasto Elbląg w 2025 roku".
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu.
- Dostawa siatek przepuklinowych, protez i łat naczyniowych, zacisków naczyniowych, opony sztucznej, protezy kości czaszki, odciągów poliestrowych, znaczników chirurgicznych, płatów waty.
- Rozbudowa ulicy 13 Elbląskiego Pułku Przeciwlotniczego w Elblągu
- Dostawa pieluchomajtek dla dorosłych i dzieci w dwóch pakietach dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu w okresie 24 miesięcy
- 9/2025 "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz nośników optycznych w 4 pakietach dla potrzeb WSZ w Elblągu"
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ręczników papierowych, worków foliowych, środków czystości oraz artykułów gospodarczych.
- Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości do Centrali i Delegatur Urzędu Komunikacji Elektronicznej
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco-drukujących.
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni kryminalistyki i toksykologii sądowej dla technika analityka w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA"
- Sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi oraz Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi środków czyszczących oraz środków higieny i czystości - 3 Części
- Dostawa środków czystości i higieny dla AMW SINEVIA Sp. z o.o.
więcej: Tusz »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.