eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WleńPRZEBUDOWA (wraz z remontem ) CENTRUM KULTURALNO - SPORTOWEGO w PILCHOWICACH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-28

Wleń: PRZEBUDOWA (wraz z remontem ) CENTRUM KULTURALNO - SPORTOWEGO w PILCHOWICACH
Numer ogłoszenia: 141857 - 2009; data zamieszczenia: 28.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Wleń , pl. Bohaterów Nysy 7, 59-610 Wleń, woj. dolnośląskie, tel. 075 7136438, faks 075 7137050.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA (wraz z remontem ) CENTRUM KULTURALNO - SPORTOWEGO w PILCHOWICACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego - roboty budowlane do wykonania - opis ogólny : roboty budowlane wewnątrz budynku : przybudówka: - demontaż przyborów sanitarnych, stolarki drzwiowej, - roboty rozbiórkowe ścian według oznaczeń na rys. nr 1, - roboty rozbiórkowe posadzek i warstw pod posadzkowych, - wykonanie instalacji kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania ( części pod posadzkowe) według projektu branżowego oraz wykonanie warstw posadzek, - wykonanie przekuć, wykuć, według oznaczeń na rysunku nr 1 (w tym montaż nadproży stalowych o przekrojach i liczbie jak w zestawieniu na rysunku nr 5 ), - wykonanie zamurowań oraz nowych ścian działowych według oznaczeń na rysunku nr 5, - wykonanie nowej instalacji elektrycznej, kanalizacyjnej, wodnej i centralnego ogrzewania według projektów branżowych, - uzupełnienia tynków na zamurowaniach, w miejscach wykuć a także wykonanie tynków na nowych ścianach działowych murowanych oraz uzupełnienia tynków na sufitach, - montaż nowej stolarki drzwiowej, - wymiana i montaż nowej stolarki okiennej, - wykonanie sufitu podwieszanego z płyt gk w wc personelu, - wykonanie fartuchów z płytek ceramicznych nad umywalkami i zlewozmywakami w pomieszczeniu nr 6,7,8, - wykonanie okładzin ścian płytkami ceramicznymi pomieszczeń nr 2, 3, 5, - malowanie ścian i sufitów, - wyłożenie posadzek płytkami ceramicznych wszystkich pomieszczeń, - biały montaż - według projektu branżowego, - roboty wykończeniowe. sala zebrań : - demontaż przyborów sanitarnych, stolarki drzwiowej, - roboty rozbiórkowe ścian według oznaczeń na rys. nr 1, - rozbiórka wykładzin podłogowych pcw w pomieszczeniach wc i wiatrołapie sali zebrań, - wykonanie przekuć, wykuć, według oznaczeń na rysunku nr 1 ( w tym montaż nadproży stalowych o przekrojach i liczbie jak w zestawieniu na rysunku nr 5 ), - demontaż stalowej szafy wlz, - zamurowanie otworu okiennego oraz wykonanie nowych ścian działowych według oznaczeń na rysunku nr 5, - wykonanie instalacji kanalizacyjnej ( części pod posadzkowe) oraz uzupełnienia posadzek - pomieszcz. nr 3,4,5, - wykonanie nowej instalacji elektrycznej, kanalizacyjnej, wodnej i centralnego ogrzewania według projektów branżowych , -uzupełnienia tynków na zamurowaniach, w miejscach wykuć, w miejscach przebiegu instalacji elektrycznej a także wykonanie tynków na nowych ścianach działowych murowanych, -wykonanie ścianki na szkielecie drewnianym ( wydzielenie komunikacji do nowego wc), -montaż stolarki drzwiowej, -wymiana i montaż nowej stolarki okiennej, - wykonanie gładzi gipsowych, - wykonanie przewodów wentylacji grawitacyjnej, - wykonanie sufitu podwieszanego z płyt gk na sali zebrań oraz pomieszczeniach wc, - malowanie ścian i sufitów, - opalanie ścianki działowej na szkielecie drewnianym i jej lakierowanie, - biały montaż- według projektu branżowego, - roboty wykończeniowe, - 4 - - docieplenie pomieszczeń nr 1, 3,4 ( izolacja cieplna posadzki poddasza) oraz wykonanie pomostów komunika - cyjnych z desek na tym dociepleniu. sala ćwiczeń: - wykonanie wykuć według oznaczeń na rys. nr 1 ( w tym montaż nadproży stalowych o przekrojach i liczbie jak w zestawieniu na rysunku nr 5 ), - demontaż stolarki drzwiowej oraz zamurowanie otworu drzwiowego na elewacji frontowej, - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w pomieszczeniu nr 1 i 2 -według projektu branżowego, - wykonanie lamperii w pomieszczeniu nr 1, 2 i 3, - wymiana stolarki okiennej, - wymiana i montaż nowej stolarki drzwiowej, - wykonanie instalacji kanalizacyjnej ( części pod posadzkowe) oraz uzupełnienia posadzek - pomieszczenie nr 2, - wykonanie nowej instalacji elektrycznej, kanalizacyjnej, wodnej i centralnego ogrzewania w pomieszczeniu nr 2 - według projektów branżowych, - uzupełnienia tynków na zamurowaniach, w miejscu wykucia otworu drzwiowego, w miejscach przebiegu in - stalacji elektrycznej, a także wykonanie tynków na nowych ścianach działowych murowanych ( pomieszczenie nr 2), - wykonanie fartuchów z płytek ceramicznych nad umywalkami w pomieszczeniu nr 2, - wykonanie okładzin ścian płytkami ceramicznymi pomieszczenia wc, - biały montaż ( pomieszczenie nr 2 ), - roboty malarskie, - roboty wykończeniowe. pomieszczenia biblioteki - demontaż przyborów sanitarnych, stolarki drzwiowej, - zamurowanie otworu drzwiowego, - wykonanie nowej instalacji elektrycznej, kanalizacyjnej, wodnej i centralnego ogrzewania, - uzupełnienia tynków na zamurowaniu, oraz w miejscu przebiegu instalacji elektrycznej, - demontaż wykładzin, - demontaż płyt styropianowych - kasetonów styropianowych z sufitów, - uzupełnienie posadzki płytami osb w pomieszczeniu nr 1, - wymiana stolarki okiennej, - wymiana przyborów sanitarnych w wc, - wykonanie okładzin ścian płytkami ceramicznymi pomieszczeń wc, - wykonanie gładzi gipsowych, - montaż stolarki drzwiowej, - roboty malarskie, - ułożenie wykładziny pwc - pomieszczenie nr 1i część nr 2, - wykonanie posadzek z płytek ceramicznych pomieszczenie nr 3 i część nr 2, - roboty malarskie, - roboty wykończeniowe. kotłownia - demontaż dwóch pieców stalowych, - skucie posadzki w pomieszczeniu nr 2, - wykonanie nowej (obniżonej) posadzki w pomieszczeniu nr 2, - demontaż drzwi stalowych i zamurowanie otworu drzwiowego w tym miejscu, - uzupełnienia tynków na ścianach i sufitach, - wykonanie sufitów podwieszanych z płyt gkf w pomieszczeniu nr 1 i nr 2, - wykonanie lamperii w pomieszczeniu nr 1, - wykonanie murków oporowych z cegły i pochylni w pomieszczeniu nr 2, - wymiana stolarki okiennej, - montaż drzwi przeciw pożarowych - 2 szt. - wykonanie posadzki z płytek lastriko w pomieszczeniu nr 1, - roboty malarskie, - montaż instalacji kotłowni według projektu branżowego, - montaż umywalki, - roboty wykończeniowe. roboty budowlane zewnątrz budynku : - roboty rozbiórkowe nawierzchni betonowej ( w tym krawężnika betonowego), skucie części nawierzchni beto - nowej od strony frontowej budynku- wejście do sali gimnastycznej ( 1/3 długości ) oraz skucie podestu wejścio- wego i elementów strefy wejściowej do przybudówki, - demontaż krat stolarki okiennej przybudówki, - demontaż trzepaka, - wykonanie wiatrołapu podestu wejściowego, - wykonanie rampy dla osób niepełnosprawnych , - wykonanie zewnętrznych przewodów wentylacji grawitacyjnych i mechanicznych pomieszczeń, - uzupełnienia tynków na elewacji, - demontaż wentylatora dachowego - przybudówka, - rozbiórka kominów oraz wykonanie nowych - 2 szt - przybudówka, - roboty dekarskie -nowe pokrycie z papy termo zgrzewalnej obróbek blacharskich- przybudówka, - demontaż rur spustowych, - wykonanie instalacji odgromowej (materiał z demontażu), - docieplenie budynku metoda lekką ( system atlas ) - zakres na elewacjach frontowej i tylnej- według obmiaru + wskazania inwestora, - wykonanie cokołu z cegły klinkierowej na elewacji frontowej budynku ( część wyższa), - montaż rur spustowych, - montaż maskownicy - przybudówka, - montaż kraty okiennej- nowo projektowane okno - sala zebrań, - roboty budowlane - realizacja projektu zagospodarowania terenu - według rysunku nr 4, - montaż barierek rampy - wyłożenie podestu zewnętrznego i rampy płytkami gress mrozoodpornymi antypoślizgowymi, - roboty wykończeniowe,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 5000 - (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Numer rachunku bankowego, na który można wpłacać wadium jest następujący: BS Lwówek Śląski O Wleń - 79838410190000022820000019

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: a) wykonali z należytą starannością w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej jedno zamówienie na roboty o podobnym charakterze i wartości jak w niniejszym zamówieniu. Zamawiający za podobne w rozumieniu niniejszego zapisu uważać będzie roboty budowlane w zakresie budowy lub modernizacji budynków mieszkalnych; b) dysponują osobą, która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi stosownie do przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) o specjalności instalacyjnej w zakresie wewnętrznych instalacji grzewczych. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przy założeniu, że płatność nastąpi w terminie 30 dni od otrzymaniu przez Zamawiającego faktury VAT. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu W celu potwierdzenia spełniania warunków Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór: Dokument 1 i Dokument 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykaz podobnych robót budowlanych wykonanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wzór: Dokument 3. Opinie dotyczące jakości robót wymienionych w Dokument 3, wystawione przez zamawiających te roboty. Dokument potwierdzający posiadane uprawnienia zawodowe do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie wymaganym ustawą prawo budowlane wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - dla wskazanej w ofercie osoby. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca przedstawił pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu/ -ów, o których mowa w pkt 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy prze upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga w stosunku do podmiotów (partnerów) ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (składających wspólną ofertę, np. konsorcjów, spółek cywilnych), aby: Każdy z nich oddzielnie udokumentował, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie powierzonym mu do wykonania, w ramach niniejszego zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Ustawy. Podmioty udokumentowały, że łącznie spełniają wymagane warunki w zakresie potencjału ekonomicznego, finansowego oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ustanowiły Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty. W celu potwierdzenia spełnienia warunków podmioty (partnerzy) ubiegające się o wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów : Oświadczenie z art.. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 Ustawy - wzór Dokument 1 - podpisane przez Pełnomocnika. Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 4 Ustawy - wzór: Dokument 2 - podpisane przez każdy podmiot (partnera) ubiegającego się wspólnie o udzielnie zamówienia z osobna. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dla każdego podmiotu (partnera) ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia z osobna. Wykaz podobnych robót budowlanych wykonanych przez Wykonawcę - podmiot (partnerów) ubiegających się o wspólne zamówienie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wzór: Dokument 3 - dla wszystkich podmiotów - podpisane przez Pełnomocnika. Opinie dotyczące jakości robót wymienionych w Dokument 3, wystawione przez zamawiających na podmiot (partnera) ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia, który te roboty wykonywał. Dokument potwierdzający posiadane uprawnienia zawodowe do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie wymaganym ustawą prawo budowlane wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - dla wskazanej w ofercie osoby. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawcy przedstawili pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - Dokument 4 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wlen.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Wleń, Plac Bohaterów Nysy 7, 59-610 Wleń.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Wleń, Plac Bohaterów Nysy 7, 59-610 Wleń, sekretariat - I piętro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.