Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-14
Poznań: Wykonanie instalacji sanitarnych w ramach remontu Oddziału C Kliniki Psychiatrii oraz Pracowni Mikrobiologii na terenie Szpitala Klinicznego im. K. Jonschera UM w Poznaniu, ul. Szpitalna 27/33.
Numer ogłoszenia: 141859 - 2007; data zamieszczenia: 14.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Inwestycji Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu, ul. Rokietnicka 5C, 60-806 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8547401, fax 061 8547413.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ziam.amp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie instalacji sanitarnych w ramach remontu Oddziału C Kliniki Psychiatrii oraz Pracowni Mikrobiologii na terenie Szpitala Klinicznego im. K. Jonschera UM w Poznaniu, ul. Szpitalna 27/33..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji sanitarnych w ramach remontu Oddziału C Kliniki Psychiatrii oraz Pracowni Mikrobiologii na terenie Szpitala Klinicznego im. K. Jonschera UM w Poznaniu, ul. Szpitalna 27/33. W zakres prac wchodzą: - prace demontażowe - wykonanie instalacji wodociągowej - wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania - wykonanie wentylacji mechanicznej - roboty towarzyszące budowlane - malowanie instalacji, przekucia, bruzdy oraz roboty odtworzeniowe tych elementów
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w terminie do 06 września 2007r., godz.12.00 ., w wysokości 15.000,- zł (piętnaście tysięcy złotych)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział oferenci nie podlegający wykluczeniu zgodnie z Art 22 Ustawy a także posiadający odpowiednie kwalifikacje techniczne, doświadczenie i potencjał ekonomiczny. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Oferenci mający swoja siedzibę poza granicami dostarczają zamiennie dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. (Dz.U.2006.87.605) b) pełnomocnictwo do podpisania oferty oraz składania oświadczeń i wyjaśnień (nie jest wymagane, gdy podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeśli są oni wymienieni z nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym) c) informacje potwierdzające kwalifikacje techniczne, doświadczenie i potencjał ekonomiczny wykonawcy (wzór - zał. nr 3). - wykaz realizacji robót, wykonanymi w ciągu ostatnich 5 lat, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z dokumentami potwierdzającymi iż prace zostały wykonane z należytą starannością. - informacja określająca obroty, zobowiązania i należności ogółem w roku 2006 - informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich 3 lat d) Pisemne oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu ( wg Art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych) e) zaświadczenie o posiadaniu wymaganych uprawnień budowlanych w zakresie odpowiadającym robotom będącym przedmiotem zamówienia przez osobę przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika robót oraz zaświadczenie właściwych Okręgowych Izb Inżynierów Budownictwa o aktualnym członkostwie w Izbie w odniesieniu do osoby przewidzianej na kierownika budowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Warunki gwarancji - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umzi.ump.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Należy pobrać ze strony www.umzi.ump.edu.pl lub zamówić w siedzibie zamawiającego.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2007 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w Zarządzie Inwestycji Uniwersytetu Medycznego, Poznań, ul. Rokietnicka 5c (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Oczyszczanie urządzeń podczyszczających wody opadowe oraz studzienek ściekowych wraz z przykanalikami w ciągu dróg wojewódzkich zarządzanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Gnieźnie
- Czyszczenie separatorów oraz wpustów ulicznych wraz z przykanalikami w ciągu dróg wojewódzkich zarządzanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Złotowie
- Bieżąca konserwacja nawierzchni na odcinku drogi wojewódzkiej nr 186
- Odbudowa pomostu na Jeziorze Strzeszyńskim ul. Koszalińska 15, 60-480 Poznań
- Przeprowadzenie szkoleń z kompetencji interpersonalnych dla personelu medycznego Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii i Medycyny Specjalistycznej Sp. z o.o.
- Dostawa opraw oświetleniowych LED w głównej Sali sportowej Centrum Sportu Politechniki Poznańskiej wraz z usługą demontażu i utylizacji 72 szt. starych oraz montażu nowych opraw
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Wymiana okładziny schodów i remont posadzki w budynku szkoły
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.