eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary ŚląskieZagospodarowanie terenów zielonych w dzielnicy Brzeziny Śląskie w Piekarach Śląskich w ramach projektu Circuse - etap I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-29

Piekary Śląskie: Zagospodarowanie terenów zielonych w dzielnicy Brzeziny Śląskie w Piekarach Śląskich w ramach projektu Circuse - etap I
Numer ogłoszenia: 141891 - 2012; data zamieszczenia: 29.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Piekary Śląskie , ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 3939337, faks (032) 287 22 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.piekary.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenów zielonych w dzielnicy Brzeziny Śląskie w Piekarach Śląskich w ramach projektu Circuse - etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zagospodarowanie terenów zielonych w dzielnicy Brzeziny Śląskie w Piekarach Śląskich w ramach projektu Circuse etap I (Rejon ul. Roździeńskiego, teren od Wschodu graniczy z parkiem w dzielnicy Brzeziny Śląskie, od Zachodu z terenami poprzemysłowymi). Zakres prac powinien być wykonany zgodnie z projektem budowlanym i obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca winien stosować materiały posiadające atesty, świadectwa do stosowania w budownictwie, aprobaty techniczne itp. dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia, które przedstawi zamawiającemu w dniu odbioru robót w trzech egzemplarzach dokumentacji odbiorowej. Zakres prac. Przedmiotem opracowania jest wykonanie pierwszego etapu prac polegających na: przygotowaniu terenu towarzyszącego komunikacji pieszojezdnej oraz terenów zlokalizowanych po stronie wschodniej (uporządkowanie terenów zielonych, oczyszczenie z resztek budowlanych, gruzu i śmieci) 25.000 m2; niwelacji terenu związanego z realizowanymi ciągami komunikacyjnymi (przemieszczanie mas ziemnych wraz z wykopami pod podbudowę oraz wyniesieniem ciągów komunikacyjnych ponad teren) nasypy ok. 610m3; wykopy ok. 1200 m3; nawiezieniu ziemi urodzajnej (humusu) wraz z wysianiem mieszanki traw powierzchnia ok.12500 m2; wykonaniu ścieżki dla ruchu pieszych szer. 2,0 m dł. ok. 125 m oraz ciągu pieszojezdnego szer.2,0 m, dł ok. 440 mb;wykonaniu obiektu o wym. 20,0 m x 10,0 m z 1,50 m strefą bezpieczeństwa jako piaskownica dla dzieci, plaża czy boisko do siatki plażowej; wykonaniu 4 szt. przepustów średnicy 200 mm dł. 24,0 m zapewniających naturalny spływ wód deszczowych; wykonaniu zieleni do nasadzeń uzupełniających (sadzenie drzew liściastych zieleń wysoka spełniająca funkcję izolacyjną) 150 szt. Sadzenie drzew z całkowitą zaprawą dołów mieszanką torfu i ziemi kompostowej, podlaniem i wyściółkowaniem wokół drzew. Opalikowanie drzew jednym palikiem każda sztuka i przywiązanie do drzewa wraz z trzyletnią pielęgnacją. Na wykonane nasadzenia drzew wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji. W okresie wegetacji częstotliwość podlewania winna odpowiadać potrzebom roślin i zachować je w dobrej kondycji. Przy kumulowaniu wartości sadzenia drzew przyjąć systematyczne podlewanie w całym okresie gwarancyjnym. Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji. W zakresie wykonywanych robót należy przygotować poletko doświadczalne dla Instytutu Ekologii Terenów Uprzemysłowionych o powierzchni około 200m2. Przygotowane do nasadzeń po uprzątnięciu gruzu i wyrównaniu terenu poletko, należy wygrodzić palikami i oznaczyć taśmą oraz zamontować tablicę informującą. Na wykonane roboty wykonawca udzieli 60 miesięcy gwarancji. Zaleca się przed złożeniem oferty wizję na terenie obiektu. Przed podpisaniem umowy wykonawca powinien przedstawić harmonogram rzeczowo -finansowy jako załącznik do umowy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Do 50 % wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 12 000,00 złotych. Wadium może być wnoszone w jednej z form wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez ING Bank Śląski: nr 07 1050 1230 1000 0023 2549 4256. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. W przypadku złożenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć oryginał dokumentu gwarancyjnego do oferty

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonych co najmniej dwóch robót w zakresie rekultywacji terenów zielonych o powierzchni min. 1 ha wraz z infrastrukturą odwodnienia i wykonaniem ścieżek pieszo-jezdnych oraz - prawidłowe wykonanie w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. dwóch usług w zakresie nasadzeń drzew w ilości minimum 150 szt. każda

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń wraz z aktualną przynależnością do właściwej izby i opłaconą składką ubezpieczenia OC oraz - dysponowanie osobą posiadającą wyższe wykształcenie ogrodnicze

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwości zmiany umowy w stosunku do treści oferty dotyczące umownego terminu zakończenia przedmiotu umowy, w przypadkach określonych poniżej: a) brak możliwości prowadzenia robót na skutek na skutek obiektywnych warunków klimatycznych; b) działanie siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego; c) nieterminowe, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazanie przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy; d) inne okoliczności niepowstałe z winy Wykonawcy e) konieczność wykonywania zamówień dodatkowych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piekary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piekary Śląskie, Biuro Zamówień Publicznych, pokój 218, ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Piekary Śląskie, Biuro Zamówień Publicznych, pokój 218, ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.