Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2013-07-12
Wo³omin: Bukieciarz - florysta z elementami aran¿acji
Numer og³oszenia: 141953 - 2013; data zamieszczenia: 12.07.2013
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urz±d Pracy w Wo³ominie , ul. Warszawska 5a, 05-200 Wo³omin, woj. mazowieckie, tel. 0-22 787 54 64/65, faks 0-22 787 54 64/65.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pup.wolomin.pl; www.bip.pup.wolomin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Bukieciarz - florysta z elementami aran¿acji.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i prowadzenie us³ugi szkolenia (Bukieciarz-florysta z elementami aran¿acji) dla 10 osób bezrobotnych z terenu powiatu wo³omiñskiego, finansowane w 100% ze ¶rodków publicznych.Wymagania szczególne: 1. Liczba uczestników kursu: 10 osób bezrobotnych z terenu powiatu wo³omiñskiego. 2. Miejsce kursu: powiat wo³omiñski. 3. Wymagana ilo¶æ godzin zajêæ: 160 godzin na 1 osobê, w tym min. 120 godzin zajêæ praktycznych. 4. Realizacja kursu w terminie: VIII-IX.2013r. 5. Wykonawca ubezpieczy od nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków uczestników kursu w drodze na kurs i z powrotem oraz w trakcie jego trwania: - uprawnionych do zasi³ku - od dnia rozpoczêcia kursu, przez okres przys³ugiwania zasi³ku, - uprawnionych do stypendium - w przypadku zaistnienia sytuacji podjêcia zatrudnienia, innej pracy zarobkowej lub dzia³alno¶ci gospodarczej, o ile uczestnik kontynuowaæ bêdzie kurs - od dnia uzyskania informacji o zaistnieniu jednej z ww. okoliczno¶ci do zakoñczenia kursu, - w przypadku nabycia przez uczestnika kursu uprawnieñ do pobierania zasi³ku w trakcie jego odbywania - od dnia nabycia prawa do zasi³ku przez okres przys³ugiwania zasi³ku. W przypadku wyst±pienia ww. sytuacji Zamawiaj±cy przeka¿e, najpó¼niej 1 dzieñ przed rozpoczêciem kursu lub w chwili wyst±pienia ww. sytuacji, niezbêdne dane do ubezpieczenia od NNW. Koszt dzienny ubezpieczenia 1 osoby od NNW Wykonawca poda w kalkulacji kosztów. W przypadku wyst±pienia ww. sytuacji zostanie sporz±dzony stosowny aneks do umowy uwzglêdniaj±cy koszt ubezpieczenia NNW osób nim objêtych. 6. Kurs powinien byæ realizowany wed³ug planu nauczania obejmuj±cego przeciêtnie nie mniej ni¿ 25 godzin zegarowych w tygodniu. 7. Za godzinê zegarow± kursu nale¿y przyj±æ 60 minut, co obejmuje zajêcia lekcyjne 45 minut oraz przerwê 15 minut, ilo¶æ i d³ugo¶æ przerw mo¿e byæ ustalana wg uznania Wykonawcy. 8. Zajêcia powinny odbywaæ siê od poniedzia³ku do pi±tku w przedziale godzinowym od 800 do 1800. 9. Wykonawca zapewni ka¿demu uczestnikowi na w³asno¶æ: podrêczniki/ksi±¿ki (oryginalne wydawnictwa) z zakresu tematyki zajêæ, notatnik (format A4, twarda oprawa), d³ugopis. Nie dopuszcza siê sporz±dzania kserokopii podrêczników. 10. Miejsce zajêæ praktycznych i teoretycznych powinny byæ przystosowane do zajêæ pod wzglêdem sanitarnym, przeciwpo¿arowym i bhp. 11. Wykonawca zapewnia ka¿demu uczestnikowi samodzielne stanowisko do zajêæ praktycznych, wyposa¿one w sprzêt niezbêdny do prawid³owej realizacji szkolenia. 12. W trakcie zajêæ wykonawca zapewni ka¿demu uczestnikowi kursu serwis kawowy, tj.: na 1 uczestnika dziennie min. 20 dkg ciasteczek (w tym min. 10 dkg ciastek w polewie czekoladowej), min. 250 ml wody gazowanej butelkowanej, min. 250 ml wody niegazowanej butelkowanej, min. 250 ml herbaty, min. 250 ml kawy oraz cukier, s³odzik, mleczko do kawy i naczynia do napojów. Produkty musz± byæ na bie¿±co uzupe³niane w miarê ich spo¿ycia, b±d¼ wymieniane z powodu up³ywu terminu ich wa¿no¶ci. 13. Program kursu powinien byæ zgodny ze standardami kwalifikacji zawodowych i modu³owych programów szkoleñ zawodowych, dostêpnych w bazach danych prowadzonych przez Ministra Pracy i Polityki spo³ecznej na stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl. 14. Wykonawca przeprowadzi anonimow± ankietê w¶ród uczestników kursu w ostatnim dniu kursu, a tak¿e sporz±dzi raport z wyniku ankietowania. 15. Kurs zakoñczy siê egzaminem koñcowym przeprowadzonym przez komisjê egzaminacyjn± oraz wydaniem: - za¶wiadczenia o ukoñczeniu kursu - przygotowanego wg wzoru zgodnego z Rozporz±dzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kszta³cenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 186) wraz z uzupe³nieniem w postaci suplementu zawieraj±cego: okres trwania szkolenia, tematy i wymiary godzin zajêæ edukacyjnych, numer z rejestru za¶wiadczeñ, podpis osoby upowa¿nionej przez instytucjê szkoleniow± przeprowadzaj±c± szkolenie oraz zapis (Kurs zrealizowany na zlecenie Powiatowego Urzêdu Pracy w Wo³ominie) i opatrzony w loga Powiatowego Urzêdu Pracy i Powiatu Wo³omiñskiego (loga powinny byæ umieszczone w jednej linii, najlepiej u do³u strony i powinny byæ tych samych rozmiarów), /UWAGA! Powy¿sze za¶wiadczenie nie jest obligatoryjne i mo¿e je wystawiæ tylko Wykonawca, który ma do tego uprawnienia/, lub - za¶wiadczenia/certyfikatu/innego dokumentu potwierdzaj±cego ukoñczenie kursu, zawieraj±cego: numer z rejestru, imiê i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia (a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzaj±cego to¿samo¶æ), nazwê instytucji szkoleniowej przeprowadzaj±cej szkolenie, formê i nazwê szkolenia, miejsce i datê wydania za¶wiadczenia lub innego dokumentu potwierdzaj±cego ukoñczenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajêæ, podpis osoby upowa¿nionej przez instytucjê szkoleniow± przeprowadzaj±c± szkolenie (Rozporz±dzenie Ministra Pracy i Polityki Spo³ecznej z dnia 14 wrze¶nia 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia us³ug rynku pracy - Dz. U. z 2010r. Nr 177, poz. 1193) oraz zapis ( Kurs zrealizowany na zlecenie Powiatowego Urzêdu Pracy w Wo³ominie) i opatrzony w loga Powiatowego Urzêdu Pracy i Powiatu Wo³omiñskiego (loga powinny byæ umieszczone w jednej linii, najlepiej u do³u strony i powinny byæ tych samych rozmiarów). Celem szkolenia jest przekazanie podstawowej wiedzy teoretycznej i praktycznej potrzebnej do samodzielnego ¶wiadczenia us³ug florystycznych. Program szkolenia powinien obejmowaæ m.in.: - florystykê - podstawowe informacje, m.in: - omówienie istoty florystyki oraz podstawowych pojêæ i zagadnieñ, - anatomiê, fizjologiê, biologiê i uprawê ro¶lin ozdobnych, - podstawowe narzêdzia, urz±dzenia, akcesoria niezbêdne do pracy florysty, - prezentacjê galanterii florystycznej, wyposa¿enie kwiaciarni, - pielêgnacjê i obróbkê kwiatów ciêtych, warunki transportu i przechowywania kwiatów, - omówienie metod utrwalania, suszenia i preparowania ro¶lin, - florystykê - wi±zanki okoliczno¶ciowe, m.in.: - omówienie rodzajów bukietów i ich okazjonalno¶ci, - rodzaje metod i technik wykonania bukietów na ró¿ne okazje, - kompozycje z ro¶lin suchych, preparowanych i sztucznych, - stroiki ¶wi±teczne, - dekoracje wiosenne, - dekoracje z kwiatów ¿ywych w koszach, - technikê uk³adania kwiatów ¿ywych i sztucznych w rêku, - konstrukcje we florystyce, - florystykê ¿a³obn±, - florystykê ¶lubn± i komunijn±, - aran¿acjê wnêtrz, m.in.: - dekoracje witryn oraz wnêtrz, - przyk³ady dekoracji: - z okazji ¶lubu - ko¶ció³, sala, dom panny m³odej, samochód pary m³odej, - z okazji komunii - stó³, sala, - ozdobne pakowanie prezentów, - dekoracjê sto³u..
II.1.5) przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych:
- Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
- Zgodnie z art. 67, ust. 1, pkt. 6 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2010r. nr 113, poz. 759 z pó¼n. zm.)
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 80.53.00.00 - Us³ugi szkolenia zawodowego .
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 30.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu (art. 22 PZP): 1. posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ, a w szczególno¶ci: a) uzyskali wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urz±d pracy w³a¶ciwy ze wzglêdu na siedzibê instytucji szkoleniowej - art. 20 ustawy z 20.04.2004 o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2013r., poz. 674 z pó¼n. zm.), 2. znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej nale¿yte wykonanie zamówienia, 3. s± ubezpieczeni od odpowiedzialno¶ci cywilnej z zakresu prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê minimum 50.000 z³, 4. przedstawi± rodzaj i wzór dokumentów potwierdzaj±cych ukoñczenie kursu, 5. posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi± pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia potencja³u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, co oznacza, ¿e: a) w ci±gu ostatnich 3 lat przed wszczêciem postêpowania, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie - wykonawca zrealizowa³ z nale¿yt± staranno¶ci± przynajmniej 1 szkolenie grupowe minimum 10-osobowe, o liczbie godzin min. 150, z zakresu objêtego przedmiotowym zamówieniem (fakt przeszkolenia winien byæ potwierdzony stosownymi referencjami zawieraj±cymi termin kursu, liczbê zrealizowanych godzin szkoleniowych i liczbê uczestników), b) dysponuj± lub bêd± dysponowaæ co najmniej jedn± sal± dydaktyczn± o powierzchni co najmniej 40 m2, c) dysponuj± lub bêd± dysponowaæ co najmniej 15 stanowiskami wyposa¿onymi w sprzêt i materia³y niezbêdne do prawid³owego przeprowadzenia szkolenia, d) dysponuj± lub bêd± dysponowaæ co najmniej 3 osobami posiadaj±cymi minimum roczny sta¿ pracy dydaktycznej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, 6. nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2010r. nr 113, poz. 759 z póz. zm.).
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
5. posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi± pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia potencja³u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, co oznacza, ¿e: a) w ci±gu ostatnich 3 lat przed wszczêciem postêpowania, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie - wykonawca zrealizowa³ z nale¿yt± staranno¶ci± przynajmniej 1 szkolenie grupowe minimum 10-osobowe, o liczbie godzin min. 150, z zakresu objêtego przedmiotowym zamówieniem (fakt przeszkolenia winien byæ potwierdzony stosownymi referencjami zawieraj±cymi termin kursu, liczbê zrealizowanych godzin szkoleniowych i liczbê uczestników), b) dysponuj± lub bêd± dysponowaæ co najmniej jedn± sal± dydaktyczn± o powierzchni co najmniej 40 m2, c) dysponuj± lub bêd± dysponowaæ co najmniej 15 stanowiskami wyposa¿onymi w sprzêt i materia³y niezbêdne do prawid³owego przeprowadzenia szkolenia, d) dysponuj± lub bêd± dysponowaæ co najmniej 3 osobami posiadaj±cymi minimum roczny sta¿ pracy dydaktycznej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, 6. nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2010r. nr 113, poz. 759 z póz. zm.).
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy us³ug lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ;
- op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty w formie orygina³ów lub kserokopii. Dokumenty z³o¿one w formie kserokopii musz± byæ opatrzone klauzul± (ZA ZGODNO¦Æ Z ORYGINA£EM) i po¶wiadczone przez Wykonawcê: 1. wype³niony druk (FORMULARZ OFERTY) - za³±cznik Nr 1 do SIWZ, 2. o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków okre¶lonych w art. 22 ust. 1 oraz braku podstaw do wykluczenia art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2010r. nr 113, poz. 759 z pó¼n. zm.).- za³±cznik Nr 1 do Oferty, 3. aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wskazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, 4. za¶wiadczenie z Urzêdu Skarbowego o nie zaleganiu w p³aceniu podatków (wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert), 5. za¶wiadczenie z ZUS o bie¿±cym op³acaniu sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne (wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert), 6. o¶wiadczenie dotycz±ce akceptacji warunków postêpowania, projektu umowy i zapoznania siê z tre¶ci± SIWZ - za³±cznik Nr 2 do Oferty, 7. wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat szkoleñ zgodnych z przedmiotem zamówienia - za³±cznik Nr 3 do Oferty - wraz ze stosownymi dokumentami (np. referencjami) potwierdzaj±cymi nale¿yte zrealizowanie szkoleñ. W przypadku posiadania przez Oferenta filii/oddzia³u, Oferent zobowi±zany jest do wykazania zrealizowanych szkoleñ przez filiê/oddzia³, który bêdzie faktycznie realizowa³ zamówienie, 8. wykaz niezbêdnej do wykonania zamówienia bazy lokalowej i sprzêtowej, którymi dysponuje lub bêdzie dysponowa³ wykonawca - za³±cznik Nr 4 do Oferty, 9. pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia niezbêdnej do wykonania zamówienia bazy lokalowej i sprzêtowej, je¿eli w wykazie, o którym mowa w pkt 8 wykonawca wskaza³ bazy, którymi bêdzie dysponowa³, 10. wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w realizacji zamówienia, z wyszczególnieniem wykonywanych przez nie czynno¶ci - za³±cznik Nr 5 do Oferty, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia, niezbêdnych do wykonania zamówienia, Inne dokumenty, które powinna zawieraæ oferta przetargowa : 11. o¶wiadczenie, ¿e wpis do rejestru instytucji szkoleniowych w³a¶ciwego wojewódzkiego urzêdu pracy zosta³ zaktualizowany na 2013r. - za³±cznik Nr 3 do SIWZ, 12. program szkolenia - za³±cznik Nr 6 do Oferty, 13. kosztorys ofertowy - za³±cznik Nr 7 do Oferty, 14. o¶wiadczenie o powi±zaniu kapita³owym - za³±cznik Nr 8 do Oferty, 15. wzór dokumentów potwierdzaj±cych ukoñczenie szkolenia do akceptacji przez Zamawiaj±cego zgodny z pkt III ppkt 15 SIWZ, 16. pe³nomocnictwo, gdy wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik, 17. op³acona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej z zakresu prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, 18. wzór ankiety dla uczestników szkolenia s³u¿±cej do oceny szkolenia, 19. o¶wiadczenie o realizacji programu szkolenia nie krócej ni¿ 25 godzin tygodniowo.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Do¶wiadczenie instytucji szkoleniowej w zakresie przedmiotu zamówienia - 20
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.wolomin.pl; www.bip.pup.wolomin.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Powiatowy Urz±d Pracy w Wo³ominie ul. Warszawska 5a 05-200 Wo³omin pok.10 - sekretariat.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 22.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urz±d Pracy w Wo³ominie ul. Warszawska 5a 05-200 Wo³omin - pok.10 sekretariat.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WO£OMINA
- ¦wiadczenie us³ugi transportu sanitarnego pacjenta z udzia³em lekarza
- Wykonanie otwartej pracowni przyrodniczo-turystycznej "Zielona Ostoja" na terenie Hufca ZHP przy ul. D³ugiej 34 w Wo³ominie
- Us³ugi ubezpieczenia MZO w Wo³ominie- 2 zadania ubezpieczenia mienia i odpowiedzialno¶ci cywilnej
- Prace modernizacyjne zwi±zane z realizacj± zadania inwestycyjnego pn " Poprawa dostêpno¶ci budynku Urzêdu Miejskiego w Wo³ominie"
- Transport sanitarny osób dializowanych w Stacji Dializ Szpitala Matki Bo¿ej Nieustaj±cej Pomocy w Wo³ominie
- Dostawa papieru kserograficznego formatu A4 i A3, papieru komputerowego oraz papieru do ploterów do budynków Starostwa Powiatowego w Wo³ominie (...)
wiêcej: przetargi w Wo³ominie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne ¶wiadczenie us³ug w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleñ i kursów dla uczniów i nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Us³ugi szkoleniowe dla uczniów i nauczycieli z podzia³em na 9 czê¶ci w ramach projektu pn. "Podniesienie zdolno¶ci do przysz³ego zatrudnienia uczniów szkó³ zawodowych z terenu powiatu puckiego".
- Szkolenia i kursy realizowane w ramach projektu "Inwestycja w przysz³o¶æ"
- Us³ugi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleñ/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli Zespo³u Szkó³ Przemys³u Mody w £odzi, objêtych projektem nr FELD.08.08-IZ.00-0029/23 pn. "STOPKLATKA".
- Wybór trenerów i organizatora bran¿owych szkoleñ zawodowych w ramach Projektu pn.: "Utworzenie Bran¿owego Centrum Umiejêtno¶ci przy Zespole Szkó³ Mechaniczno-Elektrycznych w ¯ywcu w dziedzinie ..."
- "Przeprowadzenie kursów bran¿owych dla uczniów szkó³ ponadpodstawowych"
wiêcej: Us³ugi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.