eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabrzeŚwiadczenie usług restauracyjnych dla uczestników projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze w lokalu restauracyjnym na terenie Zabrza w celu przeprowadzenia zajęć Klubu Integracji Społecznej z zakresu savoir-vivre.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-24

Zabrze: Świadczenie usług restauracyjnych dla uczestników projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze w lokalu restauracyjnym na terenie Zabrza w celu przeprowadzenia zajęć Klubu Integracji Społecznej z zakresu savoir-vivre.
Numer ogłoszenia: 141956 - 2010; data zamieszczenia: 24.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Roosevelta 40, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2777800, faks 032 2777802.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.zabrze.pl, www.mopr.zabrze.magistrat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług restauracyjnych dla uczestników projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze w lokalu restauracyjnym na terenie Zabrza w celu przeprowadzenia zajęć Klubu Integracji Społecznej z zakresu savoir-vivre..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług restauracyjnych dla uczestników projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze w lokalu restauracyjnym na terenie Zabrza w celu przeprowadzenia zajęć Klubu Integracji Społecznej z zakresu savoir-vivre w okresie od 30 czerwca do 30 września 2010 r. CPV: 55300000-3 usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków. 2. Opis dodatkowy: Świadczenie usług restauracyjnych musi odbywać się w lokalu restauracyjnym w rejonie Klubu Integracji Społecznej zlokalizowanym przy Placu Krakowskim 4 tj. w rejonie ulic: Placu Krakowskiego, Brysza, Dyboskiego, Św. Floriana, Lutra, Bankowej, Placu Warszawskiego, Targowej, Wandy, Klimasa, Śląskiej, Pośpiecha, Jerzego, 3 Maja od nr 1 - 25, Placu Wolności. Przez w/w usługę Zamawiający rozumie przygotowanie i serwowanie posiłku w lokalu restauracyjnym zlokalizowanym na w/w terenie w postaci obiadu składającego się z dwóch dań dla każdego uczestnika projektu: I danie: Zupa - rosół z makaronem ok. 300 g na osobę II danie: Ziemniaki - ok. 200 g na osobę Kotlet schabowy - ok. 120 g na osobę Zestaw surówek - ok. 80 g na osobę Kompot (nie z suszonych owoców) bądź napój owocowy (nie rozcieńczany) - ok. 200 ml na osobę. Planowana ilość: minimum 130 obiadów - maksimum 200 obiadów dla uczestników projektu realizowanych na przestrzeni okresu 30.06.2010 r. - 30.09.2010 r. W przypadku, gdy wystąpi okoliczność, że zbędnym lub niemożliwym stanie się przeprowadzenie zajęć dla liczby osób wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby obiadów maksymalnie o 10% w stosunku do minimalnej liczby obiadów tj. 130. Termin realizacji: w maksymalnie 15 terminach od 30 czerwca do 30 września 2010 r. (dni robocze - od poniedziałku do piątku o godz. 11.30). Termin realizacji oraz odpowiednią ilość obiadów Zamawiający zgłosi Wykonawcy najpóźniej na 2 dni przed planowanym terminem spotkania, faksem, pocztą elektroniczną, bądź telefonicznie. Kwota zamówienia powinna obejmować m.in. koszt surowców, przygotowania posiłków, koszty obsługi. Obiady powinny być podane na ozdobnym, eleganckim serwisie. W skład porcelanowej zastawy stołowej wchodzą m.in. talerze płytkie, talerze głębokie, salaterki, szklanki. Stoły muszą być okryte ozdobnymi obrusami. Przy jednym stole może zasiadać maksymalnie 6 osób. Obiad powinien odpowiadać wszelkim normom odżywczym obowiązującym w punktach zbiorowego żywienia. Nie dopuszcza się możliwości serwowania jako potraw gotowych dań typu fast foods oraz gotowych sproszkowanych zup. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji jadłospisu oraz przeprowadzenia kontroli jakości obiadów przez wytypowanych pracowników Zamawiającego. Należność płatna będzie na wskazane konto w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury zgodnej pod względem ilościowym i jakościowym z wykonaną usługą. Zamawiający dopuszcza możliwość wystawienia faktury częściowej, po realizacji 1 tury obiadów. Zamawiający zobowiązuje się zapłacić za taką łączną ilość obiadów jaka faktycznie została wykorzystana przez uczestników projektu, jednak nie mniejszą niż wynika to z w/w limitu tj. 130 obiadów. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby obiadów maksymalnie o 10% w stosunku do minimalnej liczby obiadów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium od wykonawców.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 oraz dołączonych dokumentów wskazanych w pkt. II SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 oraz dołączonych dokumentów wskazanych w pkt. II SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień w zawartej umowie wprowadzonych aneksem takich jak: - zmiana osób funkcyjnych - z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy - zmiana sposobu reprezentacji - z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy - zmiana adresu siedziby jednej ze stron - z przyczyn zewnętrznych - zmiana terminu realizacji zamówienia - na podstawie obiektywnych przesłanek zaakceptowanych przez Zamawiającego - wprowadzenie lub zmiana podwykonawcy - w uzasadnionych przypadkach, za pisemną zgodą Zamawiającego - zmiana ilości obiadów - ale nie więcej niż o ilość wynikającą z opisu przedmiotu zamówienia zawartą w SIWZ do granicy 10% wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia. - zmiana menu

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.zabrze.pl, www.mopr.zabrze.magistrat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Zabrzu ul. Roosevelta 40 41-800 Zabrze, II piętro pokój 216 w godz. od 8.00 - 15.00..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Zabrzu ul. Roosevelta 40 41-800 Zabrze Kancelaria I piętro pokój 117.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.