Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-26
Gniezno: Modernizacja systemu grzewczego wraz z termomodernizacją i usunięciem eternitu z dachu Zespołu Placówek Wsparcia Rodziny - Droga do domu w Trzemesznie
Numer ogłoszenia: 141981 - 2008; data zamieszczenia: 26.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gnieźnieński, ul. Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4240706, fax 061 4240770.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-gniezno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja systemu grzewczego wraz z termomodernizacją i usunięciem eternitu z dachu Zespołu Placówek Wsparcia Rodziny - Droga do domu w Trzemesznie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje m.in. wykonanie: instalacji technologicznej kotłowni gazowej wraz z wentylacją, instalacji gazowej,-instalacji podgrzewającej ciepłą wodę z wykorzystaniem energii słonecznej, roboty remontowe związane z budową kotłowni gazowej, roboty budowlane dotyczące remontu dachu i poddasza, roboty budowlane dotyczące ocieplenia stropu piwnicy, ścian zewnętrznych. Roboty należy wykonać zgodnie z specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów własnych. Plac budowy urządza Wykonawca własnym kosztem i staraniem.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Oryginalny kod CPV: 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 20 000,00 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia wykonali co najmniej 1 robotę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością ( min. 550 000,00 zł ) robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz datą i miejscem wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że w/w roboty zostały wykonane należycie ( min. 3 referencje);dysponują odpowiednią kadrą, w tym osobą z uprawnieniami budowlanymi kierownika budowy oraz instalacji c.o. (w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz instalacji i urządzeń cieplnych) - 2 osoby oraz zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, ważne na dzień otwarcia ofert; c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. dodatni wynik finansowy za rok poprzedni, zdolność kredytową na kwotę 550 tys. złotych lub dysponują wolnymi środkami na koncie bankowym w wysokości 1 000 tys. zł; d) Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 100 tys zł; e) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP tj. Dysponują aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert; Posiadają aktualne zaświadczenie naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f)Dokonali wizji lokalnej budynku gdzie będzie wykonywany przedmiot zamówienia; 2.Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji zadania. Wykonawca winien w ofercie wskazać, która część zadania będzie realizowana przez podwykonawców. 3. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów, wymienionych w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany przez upoważnione osoby formularz oferty, 2.Pełnomocnictwa (dotyczy podmiotów występujących wspólnie, także podmioty spółki cywilnej): a) W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo zawierające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. b) Kserokopie załączonych dokumentów należy poświadczyć za zgodność z oryginałem podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania firmy lub osoby podpisującej ofertę. c) Wszelkie poprawki w ofercie muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę. 3. Kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem dowodu wpłaty wadium. 4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy (w przypadku podmiotów występujących wspólnie - także podmioty spółki cywilnej każdy składa osobne oświadczenie); 5.Kalkulację cenową wraz z kosztorysem ofertowym ryczałtu brutto w rozbiciu na poszczególne elementy scalone; 6. Oświadczenie o dokonanej wizji lokalnej terenu gdzie będzie wykonywany przedmiot zamówienia. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (także podmioty spółki cywilnej) oświadczenie podpisuje pełnomocnik. 7.Zaakceptowany i podpisany przez Wykonawcę (pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie (także podmioty spółki cywilnej) wzór umowy wraz z gwarancją. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień zobowiązany jest złożyć: 8. Aktualny odpis/wypis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, (także podmioty spółki cywilnej) każdy składa osobno dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu w zakresie jakim będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia. Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Każdy z podmiotów występujących wspólnie (także podmioty spółki cywilnej) składa odpowiednie dokumenty wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 do 8 ustawy. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (także podmioty spółki cywilnej) każdy składa odpowiednią informację wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (także podmioty spółki cywilnej) każdy składa odpowiednią informację wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną do wykonania przedmiotu zamówienia wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zobowiązany jest złożyć: 12. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia wykonali co najmniej 3 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością ( min. 550 000,00 zł każda ) robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz datą i miejscem wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że w/w roboty zostały wykonane należycie ( min. 3 referencje); Podmioty występujące wspólnie składają jeden dokument gdzie należy wyszczególnić prace wykonane przez poszczególne podmioty. 13.Wykaz podmiotów min. 2 osoby, które przewidziane są do kierowania pracami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia z podaniem zakresu wykonywanych czynności oraz danymi na temat ich kwalifikacji i doświadczenia poprzez załączenie wymaganych prawem uprawnień budowlanych oraz zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zobowiązany jest złożyć 14.Wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (także podmioty spółki cywilnej) każdy składa odpowiednie dokumenty. 15.Informację z banku prowadzącego rachunek wykonawcy, w której potwierdza się: zdolność kredytową na kwotę 550 tys. złotych lub dysponują wolnymi środkami na koncie bankowym w wysokości 1 000 tys. zł, (wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). W przypadku podmiotów występujących wspólnie, łącznie muszą wykazać posiadanie niezbędnych środków lub zdolności kredytowej w wymaganej wysokości. Informacja z banku powinna zawierać jednoznaczne, bezwarunkowe wskazanie zdolności kredytowej lub wielkości posiadanych środków potrzebnych do wykonania przedmiotowego zadania oraz sprawozdanie finansowe o dodatnim wyniku finansowym za rok 2007. 16. Polisę ubezpieczeniową lub inny dokument, potwierdzające że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę 100 000 zł. Każdy z podmiotów występujących wspólnie składa odpowiedni dokument. 17.Kosztorys ofertowy. 18.Kserokopie wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:bip.powiat-gniezno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http:bip.powiat-gniezno.pl oraz w siedzibie zamawiającego na pisemny wniosek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2008 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- Opracowanie dokumentacji projektowej branży drogowej dróg gminnych w m. Dalki, Lubochnia i Modliszewko.
- Dostawa leków dla Zakładu Opiekuńczo Leczniczego w Gnieźnie ul. Elizy Orzeszkowej 27
- Dostawa leków cz. 2
- UBEZPIECZENIE MIENIA, ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ ORAZ UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYJNE GMINY NOWY TOMYŚL W LATACH 2025 - 2026
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE OBIEKTÓW SPORTOWYCH GNIEŹNIEŃSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI NA TERENIE MIASTA GNIEZNA W 2025 ROKU CZĘŚĆ 1A
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE OBIEKTÓW SPORTOWYCH GNIEŹNIEŃSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI NA TERENIE MIASTA GNIEZNA W 2025 ROKU CZĘŚĆ 1B
więcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja części mieszkalnej budynku szkoły w Sadurkach
- Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w Gminnym Klubie Malucha pod adresem: Tyble 50A, 98 - 420 Sokolniki
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Olszewnicy Starej
- Remont pomieszczeń na rzecz Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluńskim - instalacja c.o. i c.t. oraz instalacja wentylacji
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych w budynkach wspólnot mieszkaniowych we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
- "Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Mirocinie Dolnym."
więcej: Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.