Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-19
Gdynia: Robota budowlana dotyczącą przebudowy i remontu kuchni i zaplecza etap III (część 1) w Przedszkolu nr 7 w Gdyni
Numer ogłoszenia: 141981 - 2011; data zamieszczenia: 19.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Nr 7 , ul. Władysława IV 56, 81-364 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 620 01 44, faks 58 620 01 44.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nasza7.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Robota budowlana dotyczącą przebudowy i remontu kuchni i zaplecza etap III (część 1) w Przedszkolu nr 7 w Gdyni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidziane prace budowlane w Przedszkolu Nr 7 w Gdyni ul. Władysława IV 56 etap III (część 1) - pomieszczenia piwnicy. Prace budowlane przygotowawcze - piwnica -demontaż stolarki drzwiowej- 3 szt. -rozbiórka fragmentów ścian działowych (POM. Obieralni, magazynów, korytarzu) oraz wykonanie nowego otworu drzwiowego wraz z nadprożem w obieralni warzyw - skucie podkładu betonowego w części pomieszczeń : obieralnia, pralnia, węzeł WC -poszerzenie istniejących otworów drzwiowych w ścianach murowanych - skucie okładzin z płytek ściennych w pomieszczeniach objętych projektem -rozbiórki posadzek ,oczyszczenie i przygotowanie podłoża pod wylewki z zaprawy wyrównującej - zeskrobanie starej farby olejnej oraz powłok malarskich emulsyjnych - wykucie kratek wentylacyjnych -oczyszczenie ścian z nalotów, zawilgoceń, odgrzybianie i uzupełnianie tynków Prace zasadnicze budowlane 1. Magazyn produktów a. wykonanie ścianki oddzielającej obieralnię z płyt G-K ognio i wodoodpornych na stelażu 75 mm wypełniona wełną mineralną gr. 6 cm b. osadzenie nowych drzwi D2-90x2000 wraz z ościeżnicą stalową 2. Obieralnia a. wykonanie ścianki oddzielającej obieralnię z płyt G-K ognio i wodoodpornych na stelażu 75 mm wypełniona wełną mineralną gr. 6 cm b. uzupełnienie tynków cem.-wap. c. osadzenie nowych drzwi D2-90x2000 (skrzydło białe zabezpieczone przed wilgocią) wraz z ościeżnicą stalową d. ułożenie zaprawy wyrównującej samopoziomującej pod płytki z gresu e. ułożenie nadproża 2x I 140 (szczegółowy opis znajduje się w projekcie) f. ułożenie posadzki z gresu nieszkliwego, antypoślizgowego min R 10 na wyrównanym podłożu - wylewka betonowa ze spadkiem g. wykonanie izolacji z folii PCV np. Izohan z wywinięciem na ściany 30 cm 3.Pralnia podręczna a. izolacja pozioma z folii z wywinięciem na ściany, wylewka wyrównująca betonowa ze spadkiem i ułożenie posadzki z płytek gresowych min R 10 b. osadzenie nowych drzwi D2-90x2000 wraz z ościeżnicą stalową wg zestawienia c. uzupełnienie tynków cementowo - wapiennych kat.III d. wykonanie izolacji poziomej przeciwwilgotnościowej np. Izohan z wywinięciem na ściany 30cm 4. Korytarz główny a. wykonanie ścianki wydzielającej węzeł pomiarowy - ścianka z płyt G-K ognio- i wodoodpornych na stelażu 75mm wypełnioną wełną mineralną gr. 6 cm oraz drzwiami D1 (wzmocnienia profilami dla osadzenia ościeżnicy stalowej) b. poszerzenie istniejących otworów drzwiowych o 5- 10 cm do pomieszczenia socjalnego, podręcznej pralni oraz odtworzenie otworu drzwiowego wraz poszerzeniem do pomieszczenia magazynu produktów (zakryty otwór drzwiowy konstrukcją z płyt G-K). 5. Pomieszczenie socjalne i WC a. wydzielenie pomieszczenia WC - ścianka z płyt GK wodoodpornych na zagęszczonym stelażu 75 mm z wypełnieniem z wełny minerlanej gr. 6 cm b. wykonanie izolacji poziomej przeciwwilgotnościowej np. Izohan z wywinięciem na ściany 30 cm c. uzupełnienie tynków cem.-wap. Kat. III d. ułożenie posadzki z płytek gresowych na wyrównanym podłożu z wylewki betonowej na uprzednio wykonanej izolacji poziomej z folii PCV z wywinięciem na ściany - tylko WC Roboty Sanitarne * demontaż istniejących urządzeń i instalacji sanitarnych * instalacja wentylacji mechanicznej wywiewnej w z wyposażeniem w osprzęt * instalacja kanalizacyjna wraz z poziomami, podejściami * wymiana urządzeń i montaż wraz z zakupem nowych urządzeń tj. np. Zlewozmywaków, umywalek wraz z osprzętem * dostosowanie instalacji wody zimnej i ciepłej do nowych odbiorów technologicznych z wymianą podejść i pionów i wymaganą izolacją termiczną W zakresie zamówienia przewiduje się zakup wyposażenia wraz z montażem wg zestawienia w projekcie budowlanym. Roboty Elektryczne - wykonanie instalacji elektrycznej oświetlenia i gniazd wtyczkowych w piwnicy zgodnie z projektem budowlanym. - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej wraz o osprzętem.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 1 200,00 zł (tysiąc dwieście złotych)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:posiadają wiedzę i doświadczenie tzn.: - w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną w zakresie budowy lub remontu obejmujących branże: budowlaną, elektryczną i sanitarną, wykonaną zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonej o wartości netto minimum 55 000,00 zł każda.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a/ wypełniony Formularz oferty- załącznik numer 1 do SIWZ, b/ potwierdzenie wniesienia wadium
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nasza7.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedszkole nr 7 w Gdyni ul. Władysława IV 56 81-364 Gdynia.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Przedszkole nr 7 w Gdyni ul. Władysława IV 56 81-364 Gdynia.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Przeprowadzenie szkoleń dla studentów spec. "Energetyka odnawialna" i studentów spec. ,,Bezpieczeństwo logistyki projektów energetyki odnawialnej".
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych UMG - teczki i notesy
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych UMG - zeszyty, plakaty
- "Remont dachu Auli Głównej budynku B przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni"
- ZAKUP APARATURY MEDYCZNEJ NA POTRZEBY ODDZIAŁU NEUROLOGII SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O. W LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
- Dostawa zwalniaków hydroakustycznych (20 szt.) wraz ze sterowaniem (2 szt.) i oprzyrządowaniem
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont części korytarza w ZSCKR w Mieczysławowie"
- "Modernizacja zaplecza kuchennego i jadalni w Domu Dziecka w Dąbrówce"
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Remont sanitariatów i korytarza w Szkole Podstawowej nr 46 w Bydgoszczy
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
- Remont poniszczeń Wydziału Planowania Operacyjnego KW PSP w Krakowie oraz części pomieszczeń w budynku głównym KW PSP w Krakowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.