Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-14
Skarżysko-Kamienna: Wykonanie remontu pokrycia dachowego - segment A oraz łącznik+daszki nad wejściami w budynku Zespołu Szkół Publicznych nr 1 w Skarżysku - Kamiennej
Numer ogłoszenia: 142020 - 2007; data zamieszczenia: 14.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Publicznych nr 1, ul. Sezamkowa 23, 26-110 Skarżysko-Kamienna, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 2525632,502208448, fax 0-41 2525632 w.28.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zespół szkół publicznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu pokrycia dachowego - segment A oraz łącznik+daszki nad wejściami w budynku Zespołu Szkół Publicznych nr 1 w Skarżysku - Kamiennej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu: zmianie pokrycia dachowego - segment A oraz łącznik+daszki nad wejściami w budynku Zespołu Szkół Publicznych nr 1, przy ul. Sezamowej 23 Zakres robót obejmuje: 1 rozbiórka pokrycia z papy na dachach betonowych - pierwsza warstwa - koryto ściekowe - 155,20 m2 2 rozbiórka pokrycia z papy na dachach betonowych - następna warstwa; krotność = 3 - 155,20 m2 3 rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp. z blachy nie nadającej się do użytku - 114,76 m2 4 obróbki przy szer.w rozw.ponad 25cm - z blachy ocynkowanej - 80,25 m2 5 warstwy wyrównawcze - wyrobienie spadków w korycie ściekowym - 129,70 m2 6 uzupełnienie tynków zwykłych cem.-wap. kat. III na kominach ponad dachem płaskim - 68,70 m2 7 przecieranie istniejących tynków zewnętrznych cem.-wap. kat. III na kominach - 17 m2 8 obsadzenie wpustów dachowych z kołpakiem - 9 szt. 9 pokrycie dachów papą termozgrzewalną dwuwarstwowe - pokrycie koryta ściekowego - 155,20 m2 10 naprawa pokryć dachowych papą termozgrzewalną (2-warst.pokr.z papy perfor. oraz papy wierzchn.pokrycia na istn. pokryciu z papy)- połać dachu - 1.205,30 m2 11 obróbka kominów - osadzenie trójkątów z wełny mineralnej 10x10 - 236,50m 12 obróbka kominów - osadzenie listwy dociskowej - 219,60m 13 obróbki blacharskie wywiewek kanalizacyjnych w dachach krytych papą lub dachówką - 18 szt. 14 naprawa pokryć dachowych papą termozgrzewalną - obróbki z papy (kołnierze) elementów metalowych-obróbki ogniomurów - 82,70 m2 15 naprawa pokryć dachowych papą termozgrzewalną - jednokrotne pokrycie papą wierzchniego krycia - czapy kominowe - 22,40 m2 16 wywiezienie samochodami samowyładowczymi odpadów z papy i utylizacja - 4,08 m3 17 utylizacja materiałów z rozbiórki - 4,08 m3 18 przemurowanie kominów z cegieł o objętości w jednym miejscu do 0.5 m3 - 12,58 m3 19 wymiana wsporników naciągowych instalacji odgromowej naprężanej z dwoma złączkami przelotowymi naprężającymi na konstrukcji stalowej przykręcanych na śruby - 18 szt. 20 wymiana wsporników przelotowych pośredniczących instalacji odgromowej naprężanej na konstrukcji stalowej przykręcanych na śruby - 125 szt. 21 wymiana przewodów instalacji uziemiającej i odgromowej z pręta o przekroju do 120 mm2 w ciągu poziomym - 410m 22 wymiana złączy kontrolnych instalacji odgromowych z połączeniem pręt-pręt - 95 szt. 23 pierwszy pomiar instalacji odgromowej - 40 pomiar 24 następny pomiar instalacji odgromowej - 40 pomiar
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy 2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia art. 24 ustawy 6) załączyli do oferty wykaz wykonanych zadań podobnych do przedmiotu zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne: 1) sprawdzenie kompletności i ważności oferty. 2) z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: a) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych b) wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji c) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania d) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art.26 ust.3 Zamawiający odrzuca ofertę, która: 1. jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia 2. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia 4. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzieleniezamówienia 5. zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy Prawa zamówień publicznych lub błędy w obliczeniu ceny 6. w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia Wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny 7. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów 8. ofertę wykluczonego wykonawcy uważa się za odrzuconą
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 3. zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o braku zaległości (wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) 4. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych - dachowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (należy wykazać i potwierdzić należyte wykonanie własnymi siłami minimum 3 robót, które swoim zakresem obejmują wykonanie remontu dachu na kwotę każdy minimum 60.000,00 złotych.), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, (załącznik nr 7), 5. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - udokumentują kwalifikacje zawodowe (uprawnienia budowlane) kierownika budowy i aktualne członkowstwo w izbie samorządu zawodowego - (załącznik nr 8) 6. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7.oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy - (załącznik Nr 5) 8.oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy - (załącznik Nr 6) Do oferty należy załączyć również 1. wypełniony wzór formularza ofertowego (załącznik Nr ) 2. wypełnione formularze tabeli przedmiaru robót (załącznik nr 4 i 4A)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umskarzysko.bip.doc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Publicznych nr 1 w Skarżysku - Kamiennej, ul. Sezamkowa 23, 26-110 Skarżysko-Kamienna.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2007 godzina 11:00, miejsce: Zespół Szkół Publicznych nr 1 w Skarżysku - Kamiennej, ul. Sezamkowa 23, 26-110 Skarżysko-Kamienna; w sekretariacie szkoły /parter/..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SKARŻYSKA-KAMIENNEJ
- Modernizacja Miejskiego Centrum Kultury w Skarżysku- Kamiennej jako klucz do rozwoju infrastruktury wspierającej aktywne uczestnictwo w kulturze i życiu społecznym
- Przystosowanie budynku szkoły i przedszkola w ZSP Nr 1 w Skarżysku-Kamiennej przy ulicy Sezamkowej 23 do przepisów przeciwpożarowych
- Usługi wyjazdowe w ramach projektu pn.: "Z LICEUM W PRZYSZŁOŚĆ" - powt.
- "Wymiana naświetli dachowych wraz z dokonaniem przeglądu serwisowego pokrycia dachowego oraz wykonaniem miejscowych napraw pokrycia dachowego hali sportowej"
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWYCH DLA ZADAŃ INWESTYCYJNYCH NA TERENIE POWIATU SKARŻYSKIEGO
- Budowa Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego dla Szpitala Powiatowego w Skarżysku - Kamiennej - etap I
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 19/PA/2025 Roboty budowlane w branży ogólnobudowlanej - drobne naprawy, remonty, bieżąca konserwacja, oraz pogotowie techniczne - w nieruchomościach zarządzanych przez "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy
- "Poprawa efektywności energetycznej dwóch budynków szkolnych w Brzegu Dolnym (SP nr 5 w ZSP nr 3 oraz SP nr 6 w ZSP nr 1)"
- Remont budynków w Wilkowie Osiedlu przy ul. Kochanowskiego 4 i 4A
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - Ratusza - Urzędu Gminy Miejskiej Kłodzko.
- "Budowa budynku kancelarii dla leśnictwa Możdżanów"
- STABILIZACJA I ODTWORZENIE KONSTRUKCJI WIĘŹBY DACHOWEJ W PAŁACU W KUNOWIE
więcej: Wykonywanie pokryć dachowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.