Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-26
Janów Lubelski: Dostawa i montaż urządzeń oddymiajacych do czterech boksów garażowych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Janowie Lubelskim
Numer ogłoszenia: 142028 - 2008; data zamieszczenia: 26.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Janowie Lubelskim, ul. Józefa Piłsudskiego 56, 23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 015 8725024.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz-janowlub.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż urządzeń oddymiajacych do czterech boksów garażowych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Janowie Lubelskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych urządzeń oddymiających do czterech boksów garażowych. Dostwawa urządzeń do usuwania spalin obejmuje montaż kompletnych układów, urządzeń, okablowania pomiędzy urządzeniami, a także uruchomienie, konserwacja w okresie gwarancji oraz szkolenie użytkowników.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.23.21.00 - Urządzenia do odprowadzania dymu Kod CPV wg słownika 2008: 42.52.10.00 - Urządzenia do odprowadzania dymu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 26.07.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) złożą ofertę na wykonanie zamówienia wyszczególnionych w załączniku do SIWZ 2) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 6)złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami, 7)spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1)wypełniony i podpisany Formularz ofertowy 2)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych 3)parafowany przez wykonawcę Formularz postanowień umowy 4)nazwę i siedzibę podwykonawców, którym Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie określonych prac oraz wskazać o jakie prace chodzi. W przypadku korzystania przez Wykonawcę z podwykonawców ponosić on będzie odpowiedzialność za ich działania i zaniedbania, jak za własne. Wyłącznie 5)do oferty Wykonawca obowiązany jest obligatoryjnie (pod rygorem odrzucenia oferty) dołączyć szczegółową charakterystykę techniczną oraz sposób montażu urządzeń w istniejącym obiekcie wraz z opisem ich funkcjonowania. 6)Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty wskazujące rodzaj i ilość materiałów, jakich użyje do wykonania przedmiotu zamówienia oraz dołączyć dokumenty (certyfikaty, atesty) potwierdzające spełnienie norm (PN, EN) przez oferowane materiały. 7)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 9)wykaz wykonanych dostaw i montaży systemów w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajom i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 10) polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz-janowlub.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Janowie Lubelskim ul. Piłsudskiego 58, 23-300 janów Lubelski.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Janowie Lubelskim ul. Piłsudskiego 58, 23-300 janów Lubelski.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 05.08.2008.
INNE PRZETARGI Z JANOWA LUBELSKIEGO
- Świadczenie usług pralniczych - 2025
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2821L Janów Lubelski (ul. Wojska Polskiego) - Andrzejówka - Biłgoraj (ul. bez nazwy) od km 1+027 do km 1+477(strona lewa) w zakresie budowy drogi dla pieszych
więcej: przetargi w Janowie Lubelskim »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.