eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › przetarg nieograniczony na przeprowadzenie szkoleń pn. Prawo jazdy kat. C+E

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-11

Tarnowskie Góry: przetarg nieograniczony na przeprowadzenie szkoleń pn. Prawo jazdy kat. C+E
Numer ogłoszenia: 142084 - 2009; data zamieszczenia: 11.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach , ul. Towarowa 1, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 2855038, faks 032 2855038 w. 118.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-tg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na przeprowadzenie szkoleń pn. Prawo jazdy kat. C+E.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie szkoleń dla 35 osób bezrobotnych w zakresie prawa jazdy kat. C+E.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00 - Usługi szkół nauki jazdy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział Wykonawcy, którzy: a) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. b) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 Ustawy. c) Dysponują lub będą dysponować co najmniej 2 zespołami pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej co najmniej 18 ton i długości co najmniej 12 metrów każdy złożony z samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie 10 ton i długości co najmniej 7 metrów i przyczepy lub ciągnika siodłowego i naczepy dopuszczone do ruchu, przystosowane do nauki jazy i spełniające wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r., Nr 32, poz. 262 z późn. zm.). d) Dysponują lub będą dysponować co najmniej 2 osobami, które: - ukończyły kurs kwalifikacyjny dla instruktorów nauki jazdy kat. C+E i zdały egzamin instruktorów nauki jazdy kat. C+E przed komisją powołaną przez wojewodę; - posiadają min. wykształcenie średnie, - posiadają min. roczny staż pracy dydaktycznej związanej z przedmiotem zamówienia; - posiadają ukończony kurs pedagogiczny, studium pedagogiczne, studia pedagogiczne lub inny dokument uprawniający do prowadzenia zajęć. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów, wymienionych w SIWZ, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, według zasady spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców musi przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a)Wypełniony, podpisany i opieczętowany przez osobę upoważnioną (osoby upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji; b)Zaparafowany lub podpisany i opieczętowany przez osobę upoważnioną (osoby upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy wzór istotnych postanowień umowy stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji; c)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy prawa wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d)Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy (oświadczenie znajduje się w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji); g)Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy (oświadczenie znajduje się w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji); h)Stosowne pełnomocnictwo w przypadku, gdy nie wynika ono z dokumentu dopuszczającego do obrotu lub umowy spółki cywilnej; i)Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie lub list intencyjny w sprawie wspólnego wykonania zamówienia lub pełnomocnictwo dla lidera podmiotów występujących wspólnie (o ile dotyczy); j)Umowę spółki cywilnej, jeśli działalność gospodarcza prowadzona jest w formie spółki cywilnej (w celu identyfikacji wspólników, stron, zasad i sposobu reprezentowania spółki); k)Oświadczenie o podwykonawstwie (w przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, wskazując tę część); l)Program kursu sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji (w celu dokonania oceny oferty zgodnie z kryterium oceny oferty określonym w punkcie XII.1.3 lit.a SIWZ; w przypadku nie załączenia do oferty ww. dokumentu Wykonawca zostanie odrzucony na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy - treść oferty nie odpowiada treści SIWZ); ł)Aktualne zaświadczenie tj. z 2009 roku o wpisie do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej w oparciu o Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych z dnia 27 października 2004 roku (Dz. U. z 2004 r., Nr 236, poz. 2365); m)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do specyfikacji; n)Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. V.1 lit. m SIWZ, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; o)Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca; p)Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt V.1 lit. o SIWZ, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; r)Wzór zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, uwzględniających oznaczenia wynikające z pkt II.8 SIWZ oraz pkt II.20 SIWZ (w celu dokonania oceny oferty zgodnie z kryterium oceny oferty określonym w punkcie XII.1.3 lit. c SIWZ; w przypadku nie załączenia do oferty ww. dokumentu Wykonawca otrzyma 0 punktów w tym kryterium); s)Oświadczenie o posiadaniu lub nieposiadaniu certyfikatu jakości usług (w celu dokonania oceny oferty zgodnie z kryterium oceny oferty określonym w punkcie XII.1.3 lit. e SIWZ; w przypadku nie załączenia do oferty ww. dokumentu Wykonawca otrzyma 0 punktów w tym kryterium); t)Opis bazy lokalowej wraz z fotografiami oraz z informacją o miejscu usytuowania placu manewrowego (w celu dokonania oceny oferty zgodnie z kryterium oceny oferty określonym w punkcie XII.1.5 lit. a, b SIWZ; w przypadku nie załączenia do oferty ww. dokumentu Wykonawca otrzyma 0 punktów w tym kryterium)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 40
  • 2 - Czas trwania szkolenia - 10
  • 3 - Program szkolenia - 10
  • 4 - Sposób sprawdzania efektów szkolenia - 5
  • 5 - rodzaj dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - 5
  • 6 - zaangażowanie w pozyskiwanie miejsc pracy dla przeszkolonych osób - 5
  • 7 - posiadanie certyfikatu jakości usług - 5
  • 8 - kadra - 5
  • 9 - nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia - 5
  • 10 - liczba posiadanych przez Wykonawcę samochodów ciężarowych - 5
  • 11 - Odległość placu manewrowego od miejsca zajęć teoretycznych - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-tg.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach ul. Towarowa 1 42-600 Tarnowskie Góry.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach ul. Towarowa 1 42-600 Tarnowskie Góry pokój 321 sekretariat (II piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego szkolenia dla osób bezrobotnych w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Twoje lepsze jutro Poddziałanie 6.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.