eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakopaneNadzór inwestorski nad inwestycjąBudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z częścią usługową wraz z urządzeniami infrastruktury technicznejkomunikacją wewnętrzną, miejscami postojowymi (po rozebraniu istniejącego budynku usługowego). nr 2/INW/2008



Ogłoszenie z dnia 2008-06-26

Zakopane: Nadzór inwestorski nad inwestycją: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z częścią usługową wraz z urządzeniami infrastruktury technicznej: komunikacją wewnętrzną, miejscami postojowymi (po rozebraniu istniejącego budynku usługowego). nr 2/INW/2008
Numer ogłoszenia: 142097 - 2008; data zamieszczenia: 26.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakopiańskie TBS Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o., ul. Jagiellońska 42, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2061311, fax 018 2061311.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztbs.tatrynet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad inwestycją: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z częścią usługową wraz z urządzeniami infrastruktury technicznej: komunikacją wewnętrzną, miejscami postojowymi (po rozebraniu istniejącego budynku usługowego). nr 2/INW/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia 1.1. Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad inwestycją Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z częścią usługową wraz z urządzeniami infrastruktury technicznej: komunikacją wewnętrzną, miejscami postojowymi (po rozebraniu istniejącego budynku usługowego). 1.2. Charakterystyka inwestycji: Budynek składa się z czterech segmentów A, B, C, D - tworzących w rzucie kształt litery L. jest usytuowany równolegle do ulicy Nowotarskiej, Powierzchnia zabudowy : 932,00 m² Kubatura : 17361,00 m³ Wysokość budynku m 16,89m Powierzchnia użytkowa : 4191,0 m² Budynek jest pięciokondygnacyjny, podpiwniczony, przykryty w części dachami płaskimi (stropodach wentylowany) i dachami stromymi półszczytowymi o nachyleniu 49° z kalenicami równoległymi i prostopadłymi do ulicy. Dachy strome, pokryte blachą dachówkową na więźbie drewnianej. W projektowanym budynku znajdować się będą lokale mieszkalne i towarzyszące im pomieszczenia pomocnicze takie jak wózkownie, suszarnie, komórki lokatorskie dla każdego mieszkania. W klatkach schodowych projektuje się dźwigi osobowe dostosowane dla osób niepełnosprawnych, dźwigi obsługują również poziom piwnic. Poza funkcją mieszkalną zaprojektowano w budynkach A i C dwa lokale użytkowe w poziomie przyziemia, z niezależnymi wejściami bezpośrednio z terenu. W budynku zaprojektowano również pięć dwustanowiskowych garaży, w segmentach A,B,D - po jednym a w segmencie C - dwa garaże. Budynek zaprojektowano jako mieszkalny, wielorodzinny w układzie klatkowym. Głównym przeznaczeniem jest funkcja mieszkalna z niezbędnymi pomieszczeniami pomocniczymi - suszarnie, piwnice, wózkownie, program uwzględnią wytyczne dla budownictwa TBS (Dz.U. 2000.62.719(R). Każdy z zaprojektowanych lokali mieszkalnych posiada przedpokój, łazienkę, jeden lub dwa pokoje mieszkalne i oddzielną kuchnię z naturalnym doświetleniem, większość mieszkań posiada balkony lub loggie. Łazienki wyposażone są w urządzenia sanitarne: wannę, umywalkę, miskę ustępową oraz miejsce na pralkę automatyczną. Kuchnie wyposażone są w: zlewozmywak i kuchenkę gazową czteropalnikową z piekarnikiem. W kuchni zamontowany jest również dwufunkcyjny kocioł gazowy z zamkniętą komorą spalania (ogrzewanie i ciepła woda użytkowa). W przedpokojach przewidziano miejsca na zabudowę szafy ubraniowej. Zgodnie z założeniami, jedno mieszkanie przystosowane jest dla osoby niepełnosprawnej, znajduje się w segmencie C na parterze. W razie zapotrzebowania na dalsze tego typu, istnieje możliwość prostej adaptacji mieszkań znajdujących się powyżej, na następnych kondygnacjach. Komunikacja zewnętrzna i wewnętrzna zapewnia pełny dostęp osób niepełnosprawnych do pomieszczeń w tym również do pomieszczeń pomocniczych, garaży oraz lokali usługowych. W klatkach schodowych - dźwigi osobowe - 1000kg - MOL 1000-2T-90, dwudrzwiowe, teleskopowe - spełniające wymagania dla osób niepełnosprawnych. Poza funkcją mieszkalną, zaprojektowano dwa lokale dla funkcji handlowo - usługowych. Usytuowane są w poziomie parteru segmentów A i B. Posiadają samodzielne wejścia z poziomu terenu, każdy z lokali wyposażony jest w zespół sanitarny i pomieszczenie zaplecza. Każdy z lokali mieszkalnych, usługowych jest opomiarowany indywidualnie (liczniki gazu, zimnej wody, energii elektrycznej - usytuowane na klatce schodowej), będzie również wyposażony w sieci teletechniczną, AZART, domofon. Na terenie działki na wewnętrznym dziedzińcu, projektuje się miejsce dla gromadzenia odpadów komunalnych - murowana wiata z dachem dwuspadowym (blacha dachówko podobna). Przewiduje się 4 kontenery o pojemności 1100 litrów, częstotliwość wywozu odpadów do ustalenia przez administrację budynku. KONSTRUKCJA Budynek czteropiętrowy, podpiwniczony, składa sie z czterech segmentów oddzielonych dylatacjami, poziomy posadzek zróżnicowane. Dach płaski wentylowany oraz dach dwuspadowy o konstrukcji drewnianej Stropy - żelbetowe, wylewane, oparte na ścianach i belkach, gr 18 cm i 20 cm Wieńce i nadproża - wieniec żelbetowy usztywniający. Nad otworami drzwiowymi nadproża prefabrykowane Ściany- z bloczków sylikatowych gr 24 cm stanowią jedynie przegrody. Elementem nośnym ścian jest konstrukcja szkieletowa, słupy i ryglo-wieńce. Kominy murowane z bloczków ceramicznych. Ściany piwnic w części podziemnej betonowe lub zbrojone. Klatki schodowe - dwubiegowe, schody płytowe, żelbetowe wylewane oparte na belkach spocznika. Szyby wind - żelbetowe wylewane, gr. ścian 25 cm. Fundamenty - ławy żelbetowe usytuowane wzdłuż ścian, szerokość zróżnicowana, ławy zdylatowane , podzielone na 4 segmenty, posadowione na różnych poziomach WYPOSAŻENIE BUDOWLANE 1)Wykończenie ścian wewnętrznych: tynk cementowo-wapienny kat.III lub tynk gipsowy + malowanie emulsyjne, tapety płytki ceramiczne w pom. sanitarnych, malowanie olejne w pom. pomocniczych (wózkownie, suszarnie) w klatkach schodowych płyty gresowe (150cm) + malowanie emulsyjne 2)Podłogi i posadzki: panele podłogowe, wykładziny dywanowe, kauczukowe lub PCW płytki gresowe antypoślizgowe na zaprawie klejowej (komunikacja ogólna, pom. piwnic i garaże) 3)Okna: PCW - indywidualne, szklone zestawami szybowymi o współczyn. k=min. 1,1, parapety z płyt MDF. W pomieszczeniach kuchennych w górnym pasie okna wbudowane nawietrzaki higrosterowane Okna połaciowe z funkcją wyłazu dachowego, wyłazy dachowe (80x80cm). 4)Drzwi wejściowe do mieszkań szerokość - 90cm, o podwyższonej izolacyjności akustycznej drzwi wewnętrzne szerokość - 80cm W mieszkaniu dla osób niepełnosprawnych wszystkie drzwi min. 90cm drzwi w komunikacji ogólnej - aluminiowe przeszklone drzwi wejściowe do zespołu pomieszczeń piwnic (na parterze) - pożarowe o odp. ogniowej EI30 5)Pokrycie dachu: papa asfaltowa podkładowa i wierzchniego krycia z posypką (kolor szary) blacha powlekana dachówkowa na więźbie drewnianej 6)Obróbki blacharskie: z blachy stalowej powlekanej, gr. 0,75 mm w kolorze pokrycia 7)Rynny i rury spustowe: z blachy stalowej powlekanej lub PCW 8)Tynki i okładziny zewnętrzne: cokół i fragmenty ścian okładane nieregularnymi płytami kamiennymi na zaprawie klejowej ściany zewnętrzne - wyprawy tynkarskie cienkowarstwowe na siatce z włókna szklanego 9)Izolacja termiczna: ściany zewnętrzne nadziemia - płyty styropianowe typu STYROPOL EPS 70-040 FASADA dach, poddasze - wełna mineralna płyty typu ROCKMIN, SRTOPROCK ściany fundamentowe i cokół - wodoodporne płyty izolacyjne typu HYDROMAX 10)Izolacja akustyczna: akustyczne płyty styropianowe typu STYROFLEX, gr. 3 cm 11)Izolacja p. wilgociowa: pozioma - folie budowlane lub 2 x papa asfaltowa na lepiku asfaltowym pionowa - papa termozgrzewalna, Abizol P + R 12)Izolacja przeciwwodna: w łazienkach izolacja wodoszczelna na płytach styropianowych z dwu warstw folii typu IZOVIL 13)Wentylacja grawitacyjna: w łazienkach i kuchniach - grawitacyjna z zastosowaniem na kanałach wywietrzaków typu Turbo went (Uniwersal) - dla mieszkań położonych ma wyższych kondygnacjach. Nawiew powietrza do mieszkań realizowany będzie przez nawietrzaki higrosterowane w górnym pasie okien kuchennych. Uwzględnia się również infiltrację w pozostałych oknach - pod warunkiem wykonania wymaganego rozszczelnienia! Pozostałe pomieszczenia jak: pomieszczenia piwnic, klatki schodowe, szyby windowe, garaże, lokale użytkowe posiadają wymaganą wentylacje grawitacyjną. INSTALACJE Instalacja wod-kan - zimna woda Instalacja gazowa Instalacja CO Instalacje elektryczne 1.3. Zakres rzeczowy obejmuje: Nadzór inwestorski nad robotami we wszystkich branżach: Roboty budowlane budynku Roboty instalacyjne wewnętrzne Roboty instalacyjne zewnętrzne Roboty terenowe - urządzenie terenu 1.4 Dokumentacja techniczna inwestycji do wglądu w siedzibie zamawiającego. Dokumentacja techniczna dostępna również na stronie internetowej www.ztbs.tatrynet.pl -przetargi-przetarg nieograniczony znak 1-INW-2008-dokumentacja techniczna 2. Wykonawca musi zapewniać pełną dyspozycyjność. Inspektor nadzoru zobowiązany jest do codziennej bytności na budowie w czasie prowadzenia robót. Dodatkowo inspektor nadzoru zobowiązany jest do przybycia na budowę na wezwanie Zamawiającego w razie zaistniałej potrzeby w terminie 2 godz. od telefonicznego powiadomienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 22.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: WADIUM PRZETARGOWE 1.Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 3.000,00 zł ( słownie: trzy tysiące złotych ) 2.Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.). 3.Wadium przetargowe w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Fortis Bank PL S.A., Oddział w Zakopanem nr 23 1600 1042 0002 0141 8019 8005 4.Wadium powinno znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 4.07.2008 r. o godz. 1100. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj. 4.07.2008 r. o godz. 1100 w  siedzibie zamawiającego. UWAGA! Nie wolno oryginałów tych dokumentów wkładać do oferty. 5.ZWROT WADIUM : 1) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą; b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy. c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 2)  Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) który został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona. 3) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ppkt 2 lit. b i c, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko­wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 5) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art.22 ust1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy­konania zamówienia, w szczególności: a) Wykonawca składający ofertę musi wykazać że w okresie ostatnich 3-ch lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, pełnił funkcję inspektora nadzoru przy robotach budowlanych w zakresie konstrukcji budowlanych na min. 3-ch obiektach o podobnym charakterze o wartości obiektów powyżej 2.000.000,00 zł każdy, przy czym jeden z nich winien się charakteryzować kubaturą nie mniejszą niż 15.000 m3. b) Wykonawca musi wykazać, że zatrudni przy wykonywaniu zamówienia pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, posiadających uprawnienia do nadzorowania określonych w zamówieniu robót t.j Uprawnienia konstrukcyjne Uprawnienia instalacyjne dla sieci wewnętrznych i zewnętrznych Uprawnienia do wykonywania instalacji gazowych Uprawnienia do wykonywania instalacji elektrycznych Uprawnienia do robót drogowych Do wszystkich uprawnień należy dołączyć zaświadczenie o wpisie do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za­pewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności: a) Wykonawca musi wykazać, że osiągnął dodatni wynik finansowy za lata 2005, 2006 i 2007 b) Wykonawca posiada polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 500.000 zł, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty . Z treści przedłożonych     dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wymagane przez zamawiającego warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty od wykonawców, które należy załączyć do oferty: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;( umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej) 2.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.wykaz nadzorowanych w okresie ostatnich 3-ch lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych w zakresie konstrukcji budowlanych na min. 3-ch obiektach o podobnym charakterze o wartości obiektów powyżej 2.000.000,00 zł każdy, przy czym jeden z nich winien się charakteryzować kubaturą nie mniejszą niż 15.000 m3., z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością - należy wypełnić na podstawie zał. nr 4 do specyfikacji (doświadczenie zawodowe). 6.wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, także zakres wykonywanych przez nich czynności- (należy wypełnić załącznik nr 6 do niniejszej siwz). Wykonawca zobowiązany jest do powyższego wykazu załączyć uprawnienia inspektora nadzoru, inspektorów nadzoru w poszczególnych branżach i aktualne zaświadczenia potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wykazanych w wykazie osób. 7.dane finansowe za lata 2005, 2006 i 2007 obrazujące, że wykonawca osiągnął dodatni wynik finansowy 8.polisa lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 500.000 zł, 9.podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków, stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 10.wypełniony druk oferty stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji (wykonawca może złożyć na własnym formularzu, lecz treść i układ oferty muszą być zgodne z drukiem załączonym do specyfikacji); 11.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w : 1) pkt 1, 2 i 4 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt 3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy 12.Dokumenty, o których mowa w pkt 11 ppkt 1 lit. a i c oraz ppkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ppkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 13.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.11, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Punkt 12 stosuje się odpowiednio. 14.UWAGA!Dokumenty mogą być przedstawione w formie kopii (kserokopii) poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 15.Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu w oryginały dokumentów. 16.UWAGA! Zamawiający informuje, iż zgodnie z art.96 ust. 3 w zw. z art. 8 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych wszystkie oferty składane w postępowaniu są jawne od chwili ich otwarcia, za wyjątkiem informacji stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione. // Zgodnie z art.11 ust.4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity: Dz. U. z 2003 r. Nr 153 poz. 1503 z późn. zm.- Tajemnica przedsiębiorstwa - rozumie się przez to nie ujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, handlowe lub organizacyjne przedsiębiorstwa, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. // Wykonawca, który chce skorzystać z tego uprawnienia winien złożyć na formularzu ofertowym stosowne zastrzeżenie informujące o tym, że w jego ofercie w odrębnej nieprzejrzystej oprawie/kopercie znajdują się strony oferty, które podlegają klauzuli poufności z uwagi na tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak takiego zastrzeżenia spowoduje, że cała oferta może zostać ogólnie udostępniona. 17.Wykonawca nie może zastrzec informacji takich jak: jego nazwa (firma) oraz adres, a także informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztbs.tatrynet.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakopiańskie TBS Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa sp. Z o.o. ul. Jagiellońska 42 34-500 Zakopane.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2008 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w Zakopiańskim TBS Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Zakopanem przy ul. Jagiellońska 42, w sekretariacie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja finansowana przy współudziale srodków z KFM

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.