Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-12
Puławy: Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych dla IUNG - PIB w Puławach
Numer ogłoszenia: 142112 - 2015; data zamieszczenia: 12.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy , ul. Czartoryskich 8, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 81 8863421 w.390, faks 81 8864547.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iung.pulawy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych dla IUNG - PIB w Puławach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania komputerowego dla Instytutu Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa Państwowego Instytutu Badawczego w Puławach. Zamówienie składa się z V części : 1) Część I - Dostawa sprzętu komputerowego takiego jak: a) Komputery do prac biurowych z monitorem 24 z systemem Windows i office b) Laptopy c) Tablety Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dostawy, gwarancji określono w formularzu asortymentowo-cenowym - załącznik Nr 2, wzorze umowy załącznik nr 3a oraz opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 8a do SIWZ. 2) Część II- Dostawa urządzeń drukujących takich jak: a) Monitory 23 b) Monitory 24 c) Projektor multimedialne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dostawy, gwarancji określono w formularzu asortymentowo-cenowym - załącznik Nr 2, wzorze umowy załącznik nr 3a oraz opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 8b do SIWZ. 3) Część III- Dostawa urządzeń drukujących, zasilaczy i skanerów takich jak: a) Drukarka laserowa monochromatyczna c) Drukarka laserowa kolorowa d) Drukarka etykiet e) Urządzenie wielofunkcyjne f) Kopiarka biurowa g) Zasilacz awaryjny h) Skanery Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dostawy, gwarancji określono w formularzu asortymentowo-cenowym - załącznik Nr 2, wzorze umowy załącznik nr 3a oraz opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 8c do SIWZ. 4) Część IV- Dostawa dysków takich jak: a) Dysk zewnętrzny 2,5 b) Dysk zewnętrzny 3,5 c) Dysk wewnętrzny SSD d) Dysk wewnętrzny 3,5 e) Dysk sieciowy NAS f) Pendrive USB 3.0 128 GB Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dostawy, gwarancji określono w formularzu asortymentowo-cenowym - załącznik Nr 2, wzorze umowy załącznik nr 3 oraz opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 8d do SIWZ. 5) Część V- Dostawa oprogramowania komputerowego takiego jak: a) Oprogramowanie Visual Objects 2.8 SP4 Pro Full Pr. b) Oprogramowanie Uration-Prevalin 4.07 c) InDesign CC PL WIN EDU - odnowienie na rok 5 zakupionych wcześniej licencji na użytkownika d) Oprogramowanie Adobe Acrobat XI Pro WIN BOX e) Oprogramowanie biurowe typu MS Office Standard 2013 MOLP AE f) Oprogramowanie Windows 8.1 PRO x64 OEM PL g) Oprogramowanie Windows 7 PRO x64 SP1 OEM PL h) Oprogramowanie Photoshop Elements 13 BOX PL Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dostawy, gwarancji określono w formularzu asortymentowo-cenowym - załącznik Nr 2, wzorze umowy załącznik nr 3b oraz opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 8e do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.33.00-8, 30.21.31.00-6, 30.21.30.00-5, 30.21.32.00-7, 30.23.13.00-0, 32.32.20.00-6, 30.23.21.00-5, 30.23.21.10-8, 30.21.61.10-0, 48.00.00.00-8, 48.30.00.00-1, 48.60.00.00-4, 30.23.41.00-9, 30.23.40.00-8, 30.23.45.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 22.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie powyższego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór załącznik nr 4 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie powyższego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór załącznik nr 4 do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie powyższego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór załącznik nr 4 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie powyższego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór załącznik nr 4 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie powyższego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór załącznik nr 4 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz oferty - zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ, 2. Wypełniony Formularz asortymentowo cenowy - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ , 3. upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie (pełnomocnictwo) powinno być złożone w formie oryginału albo notarialnie poświadczonej kopii. 4. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp ( załącznik nr 4) , 5.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia art. 24 ust. 1 Ustawy Pzp ( załącznik nr 5) ,6.informacja wykonawcy o braku przynależności do grupy kapitałowej, bądź o przynależności ( załącznik nr 6), 7. Oświadczenie o pozostawieniu dysków twardych u Zamawiającego w przypadku awarii (DOTYCZY 1 i 4 części zamówienia) - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin wykonania zamówienia - 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iung.pulawy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy w Puławach ul. Czartoryskich 8, 24-100 Puławy, pokój do spraw zamówień publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2015 godzina 09:00, miejsce: Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy w Puławach ul. Czartoryskich 8, 24-100 Puławy, Sekretariat Instytutu.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych dla IUNG - PIB w Puławach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania komputerowego dla Instytutu Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa Państwowego Instytutu Badawczego w Puławach. Zamówienie składa się z V części : Część I - Dostawa sprzętu komputerowego takiego jak: a) Komputery do prac biurowych z monitorem 24 z systemem Windows i office b) Laptopy c) Tablety Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dostawy, gwarancji określono w formularzu asortymentowo-cenowym - załącznik Nr 2, wzorze umowy załącznik nr 3a oraz opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 8a do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.33.00-8, 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.21.32.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 22.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych dla IUNG - PIB w Puławach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania komputerowego dla Instytutu Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa Państwowego Instytutu Badawczego w Puławach. Zamówienie składa się z V części : Część II- Dostawa monitorów i projektorów takich jak: a) Monitory 23 b) Monitory 24 c) Projektory multimedialne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dostawy, gwarancji określono w formularzu asortymentowo-cenowym - załącznik Nr 2, wzorze umowy załącznik nr 3a oraz opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 8b do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0, 32.32.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 22.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych dla IUNG - PIB w Puławach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania komputerowego dla Instytutu Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa Państwowego Instytutu Badawczego w Puławach. Zamówienie składa się z V części : Część III- Dostawa urządzeń drukujących, zasilaczy i skanerów takich jak: a) Drukarka laserowa monochromatyczna c) Drukarka laserowa kolorowa d) Drukarka etykiet e) Urządzenie wielofunkcyjne f) Kopiarka biurowa g) Zasilacz awaryjny h) Skanery. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dostawy, gwarancji określono w formularzu asortymentowo-cenowym - załącznik Nr 2, wzorze umowy załącznik nr 3a oraz opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 8c do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5, 30.23.21.10-8, 30.21.61.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 22.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych dla IUNG - PIB w Puławach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania komputerowego dla Instytutu Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa Państwowego Instytutu Badawczego w Puławach. Zamówienie składa się z V części : Część IV- Dostawa dysków takich jak: a) Dysk zewnętrzny 2,5 b) Dysk zewnętrzny 3,5 c) Dysk wewnętrzny SSD d) Dysk wewnętrzny 3,5 e) Dysk sieciowy NAS f) Pendrive USB 3.0 128 GB Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dostawy, gwarancji określono w formularzu asortymentowo-cenowym - załącznik Nr 2, wzorze umowy załącznik nr 3 oraz opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 8d do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.41.00-9, 30.23.40.00-8, 30.23.45.00-3, 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 22.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych dla IUNG - PIB w Puławach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania komputerowego dla Instytutu Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa Państwowego Instytutu Badawczego w Puławach. Zamówienie składa się z V części : Część V- Dostawa oprogramowania komputerowego takiego jak: a) Oprogramowanie Visual Objects 2.8 SP4 Pro Full Pr. b) Oprogramowanie Uration-Prevalin 4.07 c) InDesign CC PL WIN EDU - odnowienie na rok 5 zakupionych wcześniej licencji na użytkownika d) Oprogramowanie Adobe Acrobat XI Pro WIN BOX e) Oprogramowanie biurowe typu MS Office Standard 2013 MOLP AE f) Oprogramowanie Windows 8.1 PRO x64 OEM PL g) Oprogramowanie Windows 7 PRO x64 SP1 OEM PL h) Oprogramowanie Photoshop Elements 13 BOX PL.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 48.30.00.00-1, 48.60.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 22.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania zamówienia - 10
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Dostawa środków ochrony roślin dla IUNG-PIB w Puławach, RZD Borusowa w podziale na 3 części zamówienia
- "Ochrona fizyczna mienia należącego do Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. z siedzibą w Puławach".
- Dostawa nawozów mineralnych dla IUNG - PIB w Puławach, RZD Borusowa, w podziale na 2 części zamówienia
- Dostawa nawozów dla IUNG PIB w Puławach, RZD Wielichowo, w podziale na 2 części zamówienia.
- Dostawa nawozów wapniowych dla RZD w Żelisławkach w podziale na 2 części zamówienia.
- ZM 32/230/2024 - zakup wraz z dostawą rękawiczek chirurgicznych, lateksowych, bezlateksowych, nitrylowych, gospodarczych oraz foliowych z podziałem na 16 zadań dla potrzeb SP ZOZ w Puławach.
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzęt komputerowy: laptopy z oprogramowaniem, monitory interaktywne, urządzenia wielofunkcyjne, drukarki oraz inny sprzęt elektroniczny/elektryczny i akcesoria
- Doposażenie szkoły w pomoce dydaktyczne i sprzęty w ramach projektu "Rozwijanie kompetencji zawodowych uczniów i nauczycieli ZSP w Sycowie"
- Dostawa wyposażenia do żłobka samorządowego w Gminie Olszanica w ramach programu "MALUCH+
- Utworzenie i obsługa strony internetowej oraz platformy e-learningowej dedykowanych BCU w Jarosławiu
- "Dostawa wyposażenia do Gminnego Klubu Dziecięcego "Promyczek" w ramach Programu "Maluch+" 2022-2029 -edycja I.
- Modernizacja serwerowni Powiatowego Urzędu Pracy w Rzeszowie przy al. Batalionów Chłopskich 7 - zakup i wdrożenie serwera, przełączników dostępowych, systemu wifi wraz z oprogramowaniem
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.