eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlkuszRemont posadzki i malowanie w pomieszczeniach budynku PiMBP w Olkuszu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-11

Olkusz: Remont posadzki i malowanie w pomieszczeniach budynku PiMBP w Olkuszu.
Numer ogłoszenia: 142148 - 2009; data zamieszczenia: 11.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa i Miejska Biblioteka Publiczna , ul. Francesco Nullo 29b, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 0-32 6430619, faks 0-32 6430619.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont posadzki i malowanie w pomieszczeniach budynku PiMBP w Olkuszu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont posadzki i malowanie wewnątrz budynku PiMBP Zakres prac obejmuje : - rozbiórka wykładziny dywanowej i płytek pcv wraz z listwami przyściennymi - skucie posadzki cementowej - ułożenie płytek gresowych wraz z cokolikami - malowanie ścian i sufitów - wymiana grzejników i zaworów - wymiana osłon nad grzejnikami.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.30 - Roboty budowlane w zakresie bibliotek .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga : b1/ - kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno budowlanej; kierownik budowy musi posiadać aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego b2/- wykonania w okresie 5- u ostatnich lat przed wszczęciem postępowania z należytą starannością co najmniej 2-ch robót o wartości większej lub równej 50 000,00zł brutto odpowiadającą swoim rodzajem i zakresem robocie będącej przedmiotem zamówienia na roboty wykończeniowe i instalacyjne. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust 1 i 2 u-Pzp. Kryterium oceny ofert: cena 100%.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna zawierać: 1. Wypełniony wzór oferty (wg załącznika nr 1) 2. Kosztorys ofertowy na wykonanie przedmiotu zamówienia -(wg załącznika nr 2- w formie uproszczonej) 3. Dokumenty lub oświadczenia wymagane od Wykonawcy: 3.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. (załącznik nr 3) 3.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert) Uwaga: Zamawiający zwraca uwagę na zapis, że aktualnym dokumentem jest dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert lub dokument wystawiony w okresie wcześniejszym potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie, że zapisy są dalej aktualne 3.3 Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia : - zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i uprawnienia budowlane osoby przewidzianej do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej przy realizacji zadania. 3.4 Wykaz wykonanych robót ( co najmniej 2 ) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie. Oferta i załączone dokumenty powinny być wystawione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji o działalności gospodarczej lub osoby posiadające imienne upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym zamówieniu. Dopuszcza się możliwość złożenia kserokopii lub odpisów innych wymaganych dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. W przypadku gdy przedstawiona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób, może on zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu. Brak dokumentu potwierdzającego warunki udziału w postępowaniu, brak pełnomocnictwa lub złożenie dokumentów zawierających błędy ( z uwzględnieniem zapisu art. 26. ,ust.3 ustawy Pzp) spowoduje wykluczenie Wykonawcy i odrzucenie oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biblioteka.olkusz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można odebrać w PiMBP w Olkuszu, ul. Fr. Nullo 29b, I piętro pokój nr5 codziennie w dni robocze od 8.00 do 14.00 lub pobrać ze strony internetowej. Cena dokumętacji 0 PLN.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Powiatowa i Miejska Biblioteka Publiczna ul. Fr. Nullo 29b 32-300 Olkusz I piętro pokój nr. 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.